Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mompelientje heb ik wat gemist heb je getest?

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat ik niet op iedereen reageer is geen des interesse maar reageer vaak op mi iPad en daar heb ik geen kladblok

3. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dat was ie vorige ronde ook. Zakte pas tijdens mijn ongie toen..

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik kan bijna nooit op iemand reageren :(
    Mijn laptop is kapot, dus kan eigenlijks alleen maar op telefoon reageren.
    Binnenkort komt er wel weer een laptop, wacht nog wel ff :p
    December was sws al dure maand... En via telefoon gaat prima.

Ik reageer op iedereen voor zover ik kan onthouden whaha

5. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Ik ga mijn bedje opzoeken, weltrusten allemaal en tot morgen?! :)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik kan niet slapen .. echt vervelend !
    ben maar beetje tv kijken en morgen klussen bij
    een vriendin thuis..

trouwens alle ROZE dames gefeliciteerd ! hoop dat er deze maand extreem veel roze
    komt
    haha

7. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Behappy, same here! Klaarwakker. Wèl moe trouwens *gaap*

Misschien maar vast een "Vraag van de dag" ertegenaan gooien? Als het niet zo uikomt mag hij in de koelkast ;)

Wat je doet voor werk is voorbij gekomen en wat voor een sport, maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie hobby's!
    Dus mijn vraag aan jullie is: Wat vind jij leuk om te doen in je vrije tijd?

Ik trap af!

Weinig mensen die van hun hobby hun beroep (hebben kunnen) maken, ik ben daar één van. Ik vind fotograferen en beeldbewerking heerlijk en durf niet snel te roepen dat ik ergens goed in ben, maar dáár ben ik goed in :D

Daarnaast heb ik een hobby/tic die winkelen heet. Ik vind het heel tof om extreem goedkope en unieke kledingstukken te combineren met dure merkzooi :D Je kan mij vinden in de bonneterie en in de PC, maar net zo goed in de bristol, primark of Zeeman;)
    Benieuwd naar jullie antwoorden! Tot straks Xx

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen testers succes.....zo meer....

9. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    goedemorgen meiden!

Even snel gespiekt of er nog testers voorbij zijn gekomen op dit enigszins vroege uur, maar nee. Ik moet zo werken en daar wil ik niet op t forum kijken :) Hopelijk zie ik vanavond weer wat roze berichten!! Succes meiden die moeten testen!

Hier trouwens erg slecht geslapen en mijn kop ziet er ook niet uit, man wat een puistjes opeens...grrrr

Fijne dag allemaal!

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    werkse ! hier nog geen ongi doorgekomen...

11. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    hey meiden...

heb even weer beetje bij gelzen... 1 dag niet geweest pffff wat een lees werk :D

vvdd: ik vind het geweldig om te knutselen.. scrappen, eigen kransen maken, kleding pimpen.... noem maar op.....

@hier: niet echt veel klachten meer gelukkig zijn die vervelende teken over.... nog een weekje gedult hier!! :D nu kleine man uit bed halen, en dan huisje opruimen....
    kerst spullen waren 30 december al weer weg :D

x

12. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Boulette gefeliciteerd, welke taal staat er nou op je CB? of ken ik het niet goed lezen? oh ik lees al van BB dat het frans is haha
    @ Minnie hahah LOL broekloeren (heel herkenbaar) maar volgens mij kan het beide dingen betekeken :s dus 'gewoon' afwachten
    @ Babywish dat is lief van hem :)
    @ Solana wow wat een reacties...welkom op het wachtbankje..nog 4 dagen testen voor jou..spannend
    @emjee :(
    @ suusjelove spannend voor jou meid, ik duim me rot :)
    VVDD met de hond iets doen (wandelen, behendigheid, cursus maakt ni uit wat), tekenen, gamen

13. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier vandaag op12 dpo...ik heb 1 x eerder een LF van 12 gehad, dus vandaag een spannende dag :D
    ik heb eigenlijk geen klachten, ben alleen moe maar ja dat is ni zo gek met afgelopen dagen, full-time werken en klussen bij me moeder :cool:
    Soms wat lichte steekjes maar verder helemaal geen kwaaltjes of iets...spannnnnneeeennnddd

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Oh Kit, wij moeten echt een keer samen de stad in!! Ik ben echt precies hetzelfde. Ik ben gek op mooie merken (heb veel van Karen Millen, Burberry, Filippa K, Boss en Hilfiger) maar ik kan net zo blij zijn met een trui afgeprijsd voor 10 euro bij de H&M. Heerlijk, als mijn dure Burberrytas tegen mijn C&A-truitje aanschuurt :D
    En de grootste grap vind ik dan (omdat ik vaak dure dingen draag) als mensen vragen of mijn van Haren pumps van fred de la Bretoniere zijn. Whehehe :cool:

Oke, dat is dus wel een duidelijke hobby. Verder golfen wij fanatiek, reizen we ons suf en lees ik gemiddeld 3 boeken per week.

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Diana: dikke knuffel meid, maar geen paniek: het IS nog mogelijk!

@ Emjee: ach..wat een pech. Een dikke knuf!

@ last van ogen: jaa..klopt zeker! Toen ik zwanger was, kon ik binnen een mum van tijd mijn lenzen niet meer in houden!

@ babywish: ik had het vre-se-lijk koud toen ik zwanger bleek. Kreeg het maar niet warm. Dus ik vind dat wel hoopvol klinken!

@ VVDD: euhm..slapen. Mijn leven is op dit moment nog zó hectisch en vermoeiend, dat ik geen enkele puf heb om iets te doen. Fulltime job, alleen zoprgen voor de kleine. In het weekend mag ik één dag uitslapen en daar geniet ik van. maar..ik mis het wel: ik ben best een crea-Bea, maak kransen, houd van schrijven, knutselen, bakken en ik bezoek graag het theater, concerten en fantasyevenementen. Maar zodra mijn Lief bij me woont en ik niet meer zo moe ben, zal ik zeker weer dingen gaan oppakken.

@ CVO: oeh..het wordt spannend bij jou!!

@ hier: gisteravond had ik het ook vreselijk koud, geen koorts. Even moest ik denken aan de keer dat ik zwanger was, maar anderzijds is 3DPO natuurlijk véél te vroeg voor zulke klachtjes. Had ook al puistjes. Mja..ook daaroor te vroeg. Temp 37, 0,1 lager dan gister.

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje zeg... wat is het hier inderdaad druk... haha wordt wel lastig denk ik dat meeschrijven steeds... maar we'll see...
    vvdd... ik ga in mijn vrije tijd graag wandelen met onze hond... en ga graag naar de sauna... heel toevallig ook vandaag, dus vandaag zullen jullie me niet veel zien op het forum.
    Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden dat ik dat vandaag ga doen, paar dagen voor NOD...
    Heb nagelezen, er wordt verschillend over geschreven op internet, sommigen zeggen dat het niet goed is, anderen weer dat het niet uitmaakt (als je dat regelmatig doet zoals ik...) ik heb er veel over getwijfeld en ga toch vandaag... ook omdat deze afspraak met een vriendin al zeker 2 maanden stond en ik tegen haar nog niet wil vertellen over onze kinderwens...maar heb wel besloten zeker niet langer dan 10 minuten in de sauna te blijven. (wordt namelijk ook genoemd...)
    Verder heb ik wel sinds gisteren wat pijntjes in mijn buik en hoofdpijn dat bij mij vaak duidt op een naderend ongesteldheid, maar goed... we wachten maar weer af ;)

Meiden met NOD vandaag en meiden die gaan testen vandaag.... *duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim* zo hopelijk helpt dat haha

17. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Dank jullie wel voor jullie steun!!:) Mijn temp stijgt weer...:( Dus een beetje hoop!

Emjee; balen :( meid! knuf voor jou!

VVDD; Ben gek op kokkerellen (verzamel Jamie Oliver kookboeken om uit te koken), lezen, lekker eten met vrienden, op vakantie gaan en theater.

Geweldig dat we een record roze op de lijst hebben!!
    Laat het zo aanhouden!!

Liefs D.

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Meid, laat je asjeblieft niet gek maken!! Gewoon blijven leven hoor...
    Kijk naar mijn onderschrift en hoe lang het kan duren... Stel je voor dat ik al die tijd geen rood vlees zou eten, wijn zou drinken, in een heet bad zou gaan zitten etc. Brrrrr, moet er niet aan denken!
    Je kindje zit de eerste weken NIET verbonden aan jouw lichaam maar heeft zijn eigen rugzakje dus ga asjeblieft niet nog voordat je uberhaupt een positieve zwangerschapstest in je handen hebt zo krampachtig doen. Daar wordt je leven echt niet leuker op!
    Gewoon genieten en je kan straks lang genoeg de sauna mijden als het echt een keer raak is!

Veel plezier!

19. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Ik heb niet getest :D heb me in kunnen houden, wil het echt proberen toch tot eind deze week vol te houden niet te testen. Is wel moeilijk, ik had gisteren het bekende tintelende gevoel van een koortslip (is nu weer even weg) en ik heb in mijn leven 2x een koortslip gehad: 1x toen ik net zwanger getest had en 1x toen ik een paar dagen later zwanger testte, dus het blijft hier spannend.

@vvdd: ik lees heel veel, verder bak ik taarten en decoreer ik ze met marsepein, speel gitaar. verder heb ik het te druk om uitgebreid te hobbyen maar ach.

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Inderdaad; ik heb ook gedronken, filet op en dat soort zaken. toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was heb ik alles natuurlijk direct gelaten.

Maar ik ben het eens met Betty: maak je nu maar niet te sappel. Da's nergens voor nodig!

Deel Deze Pagina