Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boulette

Boulette Lid

31 okt 2011
    24
    0
    0
    Parijs
    bedankt voor jullie lieve reacties!
    Met de CB nog een "exotisch" tintje gegeven ;), gelukkig had ik wel een aantal KV testen ingeslagen de laatste keer dat ik in NL was, want in Frankrijk kan je zwangerschapstesten alleen bij de apotheek kopen voor belachelijke prijzen! Wordt dan een dure hobby dat testen.

Ik hoop dat alle meiden die nog in spanning wachten op hun NOD ook op roze gaan, tot zo ver is het jaar goed begonnen op de lijst!!

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wauwww, creatief hoor ambrose :D

3. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    haha dankje :D babywish91

ik heb trouwens bij jou berichten steeds een goed gevoel.......:S klint misschien beetje vaag :D maar hoop voor je dat mijn gevoel gelijk heeft.... dat zou dan betekenden dat je zwanger bent!!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden wat kletsen jullie een hoop.
    Ik kan het allemaal niet meer onthouden om te reageren.
    Hier gister wat vage buik klachten.
    En maandag in ene zo 4x naar de wc terwijl ik normaal nooit kan.
    Ik gister kijken bleek dat dat me eventuele innestelinsdag zou zijn.
    Maar ik heb geen temp dip gehad.
    Wat wel apart is is dat ik normaal max 0,5 graden stijg na mijn ei nu zit ik al op 0,7 stijging en dan zit ik pas op dag 21.
    Dus wel vreemd.
    Nou ja we zien wel.
    Me gevoel zegt dat het absoluut niet zo is.
    Dus ik ga ook niet eerder testen want dat had ik een maand of 4 geleden ook en toen was me gevoel goed dat ik niet zwanger was-
    Dus afwachten.
    Nou suusjelove hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
    Liefs mamavand
    Oh ja zag ook een hele mooi krans voorbij komen.

5. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi gemaakt Ambrose! Ik ben absoluut niet creatief hihihi. Mijn jongste zoon wel. Heeft hij van zijn oma. Mijn moeder maakt poppenhuizen en kijkkastjes enzo.

Ik ga zo even douchen, en vanmiddag toch nog even de deur uit. Moet echt wat boodschapjes hebben. de kinderen hebben geen zin, maar moeten toch mee hihihi

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden :)

Wat een weer he! Jeetje, ben blij dat ik binnen zit en de deur niet meer uit hoef. Lig heerlijk even op de bank, ben kapot na al die dagen!

Suusje.. Hmm balen van je temp:( laat die ongi dan maar komen! Dan heb je meteen duidelijkheid.. ik kan je niet iets vertellen over foliumzuur wat je vroeg. Daar weet ik niks van eigenlijk..
    Je hebt in ieder geval een minder vreemde cyclus als voorheen!

Lianne.. Spannendd! Ik had het er toen ook over met Spinnekop ja, alleen wij hadden het toen over lenzen die niet lekker zaten. Maar goed, bij mij betekente het iets anders dan een zwangerschap. Hopelijk is het bij jou wel een goed teken:D:D ik duim hoor!

Betty en Kit.. Jullie verhalen spreken mij enorm aan over de kleding. Ik ben ook zo'n iemand! Maar ik ben dan vooral echt zo'n koopjesjager, die ook echt hele goedkope dingen kan aanhebben. Bij mij hoeft niet alles duur te zijn, soms is het niet erg maar ik vind het net zo leuk om op gave pumps te lopen van de van haren! En dan die vragen van mensen ja, waar je ze vandaan hebt! terwijl jij weet dat ze nog geen 20 euro waren:p:p

Vraag van de dag:
    Ik houd ervan om leuke dingen te doen met mijn gezin. Dat kan van zwemmen tot lekker de stad in gaan.. shoppen vind ik errug leuk en mijn man en dochter ook, dus dat is altijd super gezellig:D
    Ook vind ik koken en bakken erg leuk! Probeer vaak nieuwe dingen uit, zo ook met de kerstdagen.. beide dagen hebben mijn man en ik gekookt. Heerlijk!

Hier: weinig nieuws.. en ben het wachten alweer spuugzat. Heb weer het gevoel dat het niet gelukt is deze maand, terwijl we juist zo ons best hebben gedaan maja dat komt omdat ik nog niks voel... en bij me dochtertje had ik dat wel. Ach ik moet gewoon niet zo vergelijken en afwachten! Bovendien, het is nog te vroeg om dingen te voelen.. klaar:p

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ambrose.. Mooie krans hoor! Wat creatief en leuk he de Action:p kan je leuk slagen voor de spulletjes en nog lekker goedkoop ook:D

Trouwens, nog even terugkomend op dingen kopen die goedkoop zijn..
    Action is ook zo'n heerlijke winkel en heel veel spullen uit mijn huis komen daar vandaan. En dan vragen mensen: goh waar heb je die lamp vandaan? Hij is zoo gaaf! En dan zeg ik: bij de action voor nog geen 10 euro. Heerlijk:p

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

mijn hobby is schilderen of tekenen kan dit uren doen als ik tijd heb.

pff ben het wachten trouwens spuugzat

9. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo meiden. Ik heb eerst weer heel wat bij moeten lezen!! Zoals een hoop van jullie zit ook ik op mij phone waardoor reageren op iedereen wat lastig is.

@suusjelove. Balen zeg.. Laat het dan maar komen...

Vanochtend de huisarts gebeld en die zegt "jaa dat was duidelijk positief..." dus mijn hart maakt al een heeeeel klein sprongetje, gaat ze verder "dus je krijgt een kuur tegen blaasontsteking". Ik had dat positief toch bijna anders opgenomen. HHaha. Helaas nu dus een kuurtje... Merk wel dat de koorst vanochtend ook weer minder was.. Nu hopen dat dat zo blijft...

Nog geen testers vandaag voorbij zien komen.. Waar blijven de roze berichten???

10. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @koopjes: Ja echt heerlijk koopjes jagen!!! zo heb ik een keer een zwangerschaps rok gekocht voor 5 euro (spijkerrok) en mijn Collega had de zelde rok, alleen zei had er een week eerder 40 euro voor betaald!!! zei had hem gewoon uit de winkel van miss eatam, en ik uit de "dump" winkel van miss etam (zit in winschoten) daar heb je echt heel veel leuke kleren voor een klein prijsje!! :D het is dan allemaal kleding wat na de uitverkoop in de winkels nog niet is verkocht en dat gaat dan daar heen :D super leuk shoppen daar :D :p

en idd action is ook 1 van mijn favoriete winkels :D

11. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Leuke krans ambrose!! Ik ben ook heel blij met de action in het winkelcentrum!!

@Rens; en je had nog wel zo'n goed gevoel meis!!! Was dit nou??? Kop op he!!! Wel nog even moed houden!!!

@Rammetje; dus toch een blaasontsteking??? Kuur gekregen dus... Voor hoeveel dagen??? Hopen dat de kuur snel aanslaat en je minder klachten gaat krijgen!!!

Er heeft zich idd nog niemand gemeld voor vandaag!! Spannend hoor...

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

hup hup kom op roze !

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Ambrose leuk die krans...

@rammetje haha kan me voorstellen dat je hart dan idd even overslaat... Hopelijk slaat het kuurtje snel aan...

Nu hebben we idd alle 2 duidelijkheid... Helaas de verkeerde duidelijkheid maar goed niks aan te doen... Moeten we maar naar Februari verhuizen... Waar we hopelijk niet met veel zijn...

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb weer geen kwaaltjes:( heb pukkeltjes heel veel :(

15. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Rammetje, kan me goed voorstellen dat je hart een sprongetje maakte. Jammer dat het niet de positieve uitslag was waar je op gehoopt had.
    Suusje, is je menstruatie nu al echt begonnen?

16. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Balen dat je een blaasontsteking hebt Rammetje! Hopelijk slaat de kuur snel aan en ben je dan ook weer vlug koortsvrij en blaasontsteking vrij!

17. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja helaas de duidelijkheid die we allebei niet gehoopt hadden. Ja ik zal eens kijken naar het feb topic. Maar ik zal hier Actiever zijn als daar denk ik want hier zitten bijna al m'n forumvriendinnetjes nog in spanning!!

Vvdd; ik ben gek op legpuzzels!! 1000/2000/3000/5000 stukjes maakt me niks uit.. Als ik maar bezig ben. Of boeklezen en film kijken en bakken. Veel dus en dus altijd wel iets te doen.

@ambrose. Mooi die krans!

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rammetje.. Balen zeg! en snap heel goed dat je even dacht: yes! Hopelijk ben je er snel vanaf!

Lianne.. Jaa ik weet het, maarja ik moet eerst echt wat voelen voordat ik denk: misschien is het raak? Stom he:p ach ik ben gewoon raar;) maar dat wisten jullie wel he?:p

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja.. Nog een hele goede en belangrijke hobby:

JULLIE:p

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik blijf hier ook nog lekker hangen... Daar is het nog niet zo gezellig...
    Is ook nog erg vroeg...

Deel Deze Pagina