Hier nog niet ongi pffffff kijken of we het vol kunnen houden tot het weekend... Maar ja de dag is nog niet voorbij.. VVDD: Lezen doe ik vrij veel en puzzelen (sudoku etc) en ben echt een poetsmiep dus daar ben ik ook erg veel mee bezig hahaha
nou bij mij komen de eerste ongi krampen om de hoek kijken, maar de ongesteldheid is nog niet gekomen... wachten rustig met pijn af... & heel mooi ambrose !
Hoi dames, Ik zit op mijn werk, ga vanavond eens uitgebreid teruglezen en reageren maar wat denken jullie van het volgende: 12 okt miskraam en curretage gehad, vervolgens 67 dagen moeten wachten op een soort van menstruatie, maar weinig bloeding, wel veel krampen. Volgens de gyn kwam dit door een ei wat niet wilde springen. 17 dec was mijn soort van menstruatie. 29 december toevallig geklust op de dag van mijn eisprong als ik 17 dec echt menstruatie heb gehad. Nu 5 dagen later heb ik net een klein beetje bloed bij het afvegen. verder beetje weeïg gevoel in mijn buik... Ik hoop natuurlijk een innestelingsbloeding maar kan dat al zo snel of zit ik me nu gek te maken? Volgende week dinsdag heb ik een controle echo om te zien of mijn ei/cyste weg is, ik weet niet of ze dan al wat kunnen zien... mijn nod is pas over 9 dagen.....gedsie zit gelijk weer in de stress/spanningsstand, waar ik net weer uit was.
Crea bea hoor Ambrose. Doet me denken dat ik nog een hobby (had), Toen ik zwanger werd heb ik dat laten versloffen. Ook geen handige hobby met een kind om je heen.. Ik heb bijna alle meubels in mijn huis gepimpt. Even een voorbeeldje. Dressoir van 20 euro van markplaats afgeplukt Voor: Bekijk bijlage 211690 Na: Bekijk bijlage 211691 @Rammetje Rot van die blaasontsteking. Hoop dat je klachten snel wegtrekken!! Snapt dat je aan iets anders dacht toen er gezegd werd dat het positief was Snel opknappen! @Renske Ja ..èn het forumcluppie natuurlijk! Is ook wel heel vroeg om al wat te voelen hoor meid! Wat niet is kan nog komen Jeetje Souries, een cyclus van 67 dagen. Succes volgende week dinsdag bij de gyn. Ik moet donderdag! Spannend he!
Ja ik heb er net ook gekeken. Is nog erg stil inderdaad. Laat me ook even op de lijst zetten. Al is het maar net aan dat ik daar hoor. Omdat me ongie een week eerder is gekomen natuulijk. Dus ben van me langste cyclus uitgegaan.
@souries. Je hebt over 7dgn een afspr bij de gyn en over 9dgn je nod? Volgens mij kan de gyn dan wel met een echo je bms beoordelen of er een innesteling heeft plaats gevonden. Ik heb weleens gehoord of gelezen dat een innestelingsbloeding vanaf 5dpo kan zijn. Maar ik snap helemaal hoe je je voelt!
Ha Souries, Wat spannend! Ik zit hier ook vol spanning af te wachten. Over 7 dagen mijn NOD en ook hier weer een vol gek gevoel in mijn buik dat ik herken van de eerste zwangerschap. Ik gun ons het zo dit jaar! Gaan we voor de septembermamma's ipv de mei-mamma's
Ik kom net bij de huisarts vandaan. Zei dat het waarschijnlijk een virus in mijn dikke darm is. Heeft mijn buik wel gevoeld. Hij vond het toeval dat het nu 2x is geweest precies bij het begin van de menstruatieperiode......:x Ik moest het even in de gaten houden. Als er andere klachten bijkomen, moest ik weer contact opnemen. Ik zal weer op de volgende ronde moeten wachten, vrees ik!
@dribbel mijn maag is ook altijd helemaal van slag bij mijn menstruatie. misseljik, diaree etc. Ik denk hier inmiddels dat het gewoon weer een menstruatie is. Heb weer de bekende krampen, dus hoop dat het snel doorzet nu.
@Kit: WAUW! Je zet gewoon effe Riviera Maison te kakken met hun skyrockinghigh prijzen! Prachtig gedaan! @Dribbel: vervelend voor je meis. Maar zo heel raar als je huisarts het vindt vind ik het niet eigenlijk... Je vrouwelijke organen en je darmen delen 1 huisje onderin je buik en als er met de een wat is dan gaat de ander vaak mee. Hoeveel vrouwen zijn er bijv niet hun hele menstruatie aan de dunne? (ik wel) Blijkbaar heeft iets in je cyclus momenteel zijn weerslag op de rest van je buik! Ik zou lekker een warm bad nemen en vanavond een kruik op je buik leggen. Daar wordt een buik meestal wel blij van Sterkte!
@kit: WOWWW!!! dat is echt moooi!!! mijn vriend word niet blij als ik dat hier doe denk ik want hij maakt bijna al onze meubels zelf.... zal er ff een foto van plaatsen dit is wel duidelijk, aan aangepast tv meubel Bekijk bijlage 211739 dit is een extra deel in mijn keuken, zo heb ik meer ruimtje op deze plek stond eerst een wand met een raam er in.. mijn vriend heeft daar zelf een "aanrecht" van gemaakt, en aan de andere kant kunnen we zitten op krukken... Bekijk bijlage 211740 maar zo heeft hij ook nog: een wand kast, douchemeubel, kledingkast, opbergkast, tafel gemaakt en volgende plan is een auto bed voor onze zoon maar daar heeft hij nog wel even de tijd voor want die is pas bijna 11 maand. maar wow kit!! ik wou dat ik dat kon doen! echt gewedig!!
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(7) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (ronde 3, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (ronde 2, 3e kindje) - minnie1979 (ronde 2, 2e kindje - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) 2.(4) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) - maaike80, (ronde 8, 1e kindje) 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(4) - babywish84 (ronde 7, 1e kindje) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) - kimmie168 (ronde 5, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) 5. (7) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (5) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) - Marg 7. (5) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) 8. (5) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) 9.(4) - Rammelaar (1e ronde, 2e kindje) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Kreeftje78 (ronde 4, 2e kindje) 10.(7) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - Whitesaber (16de ronde, 2de kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) - DragonBerry (1e ronde, 1e kindje) - Manon77 (1e ronde, 3e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12.(6) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) - TVL (ronde 8, 1e kindje) 13. (7) - Molly27 (8e ronde, 1e kindje) - Leo85 (12e ronde, 1e kindje) - roompje25 (1e ronde, 2e kindje) - Souries (ronde 2 (na miskraam), 1e kindje) - mariahh (ronde 5, 1e kindje) - lellie (ronde13, 1e kindje) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) 14. (6) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) 15. (6) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) - Hannelore (3e ronde, 2 kindje) - FvK (1e ronde, 1e kindje) datumloos(3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) - Enjoyce ( 1e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 87 8 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 2MMM, 4 negatieve test, 1 twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven : Rammelaar verplaatst