Oehh leuk die crea foto's!!! Ik zal vanavond ook eens wat plaatsen. Ik vind het ontzettend leuk om mensen zo beter te leren kennen. Maarre: waaaarrrr blijven de roze berichten?? Ik zou de tendens van de afgelopen dagen toch graag voortzetten!
Wauw Kit, echt super gaaf! Heb ooit eens een oud eikenhouten kastje van mijn werk mee genomen en opgeknapt, maar had er eigenlijk geen plek voor! Uiteindelijk via marktplaats verkocht voor 20,- geloof ik! @ Mompelientje: World of warcraft?!
@Solana, CVO1986 en Betty Barclay: bedankt voor jullie lieve reacties. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die deze symptomen tijdens de menstruatie heeft. Ik verlies inmiddels wel iets meer lichtrood bloed, maar zet nog niet helemaal door. Ik ga vol goede moed op naar de volgende ronde. En een warm bad en een kruik is idd een erg goed idee!! Voor iedereen die wel een positieve uitslag heeft: Van harte gefeliciteerd!!
@Kit; wauw, wauw, wauw!!! Wat super mooi!!! En leuk met die zwarte details!!! Je herkent het gewoon niet terug!!! @Suusje; Dat is een buffetkast toch??? Leuk met een servies erin!!! Heel mooi!!!
Meiden, die laatste test die ik heb gedaan was op 31 december. Ik zeg tegen mezelf: Ik heb zoveel euro's besteed aan testen, dat ik een goede voornemen heb. Namelijk: Dat ik mezelf PAS ga testen als ik 7 dagen overtijd ben. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen. Dus, ik voorkome blauwtjes lopen. Gewoon meteen duidelijkheid. Testen zijn spannuuund, maar kost me klauwen veel geld, maar ja beter toen die tijd verslaafd zijn aan testen kopen in plaats van sigaretten wheheheh.
@kit: supermooi !!! misschien ga ik dat wel hier in Wales doen !! En dan wél verkopen, gna gna ... vriend is ook vrij handy, dus eens kijken of hij het ook wat vindt ! @Solana: daarom strijk ik niet Alles gaat zo de kast in...zonde van mijn tijd ...
@Kit; en ook nog een salontafel!!! Wauw!!! Ik zou ermee doorgaan en dan het doorverkopen op internet!!!! @Ambrose; Jouw man is ook handig!!! Wat fijn is dat zeg!!! Wij hebben wel onze kast in de woonkamer ontworpen en hij is door het broertje van manlief gemaakt (werkt bij een meubelmaker), ook onze kleding kasten zijn opmaat gemaakt... Wij hebben namelijk het piepkleine kamertje naast onze slaapkamer tot kledingkast gebombadeerd!!! Deur dichtgemaakt en vanuit onze kamer een boog gemaakt!!! Heel handig... En op dat kamertje heb ik een heel schattig kaptafeltje gestaan... Ook via marktplaats gekocht, alleen toen die al 'opgeknapt' was zeg maar....
Meiden, iedere keer als ik op het NOD-gedeelte klik dan zie ik dat nieuwe topic van februari.... en dan hoop ik ZO vurig dat ik er nou eens een keer niet heen hoef! (ja, alleen om de achterblijvers te groeten misschien)
Thanks Pabbels voor je reactie, heb stiekem vandaag getest met kv 2v5 op 9dpo en wederom negatief en aangezien de meeste meiden hier al heel vroeg posi mee testen is mijn hoop toch wel gevlogen nu. Ach ja we zullen het zien
Minnie: je bent nog veel te vroeg.. De meeste testen idd snel posi maar dat is pas VANAF 10 DPO (als je het geluk hebt en snel hcg aanmaakt)
Het is ook niet de bedoeling dat je daar komt!!! Dat suusjelove en ik er zijn is al wel weer genoeg toch en de andere die vandaag op rood zijn gegaan. Dan mag de rest langs komen om te groeten!!
Zo voelt het bij mij ook wel een beetje Iedere keer weer door naar volgende maand Maar ik hoop dat er zoveel mogelijk heel snel op roze mogen