Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Idd het klopt wel dat dit de eerste maand is dat mijn temp 0,7 graden hoger is.
    Maar we zien wel.
    Ik heb het gevoel van niet!

2. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend ik mag bijna testen; heb wel last van test-stress jullie ook?
    Dat je dus bang bent om te gaan testen?

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Welkom kaatje

Pff, teststress... Ik wil niet eens meer testen, durf niet meer :p

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hallo allemaal,

Na ruim 4 jaar wil ook ik mij weer aanmelden voor mijn eerste NOD dag.....
    Ik heb op 1 dec mijn Mirena laten verwijderen en ben op 3 dec ('s avonds laat) ongi geworden....... Ik heb altijd een cyclus gehad van 30 dagen en als ik dus gelijk een "echte ongi" heb gehad op 3 dec zou ik dus 2 dec mijn NOD hebben gehad maar die dag heb ik getest en kreeg helaas geen tweede streepje, maarrrrrr ik ben nog niet ongi dus geen bloed geeft moed.
    En verder klaag ik helemaal niet, is pas mijn 1e ronde en het word inmiddels ons 4e kindje.

Succes voor alle andere wachters, wachten duurt zooooo lang ;)

5. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook niet..;)
    Trouwens ben op vakantie geweest en zag dat ik nog maar 1 test had liggen. Wie kan me nog testjes aanbevelen (van de minder dure merken?)

Alle roze dames van harte gefeliciteerd, ik hoop dat er velen zullen volgen!
    Alle dames die geen roze hebben, ik zal hard voor jullie duimen in de volgende ronde.

Ik heb nog een aantal dagen te gaan, ik hoop heel erg dat het roze zal zijn :)

6. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Hier nog steeds geen ongi. Krampen zijn weggetrokken. Helaas veel rood vandaag hoop dat jullie de volgende ronde op roze mogen de dames die gaan testen ik duim heel hard voor jullie....

Pfff denk niet dat ik het tot het weekend ga volhouden begin nu wel zenuwachtig te worden....

7. Manu74

Manu74 Lid

22 apr 2009
    56
    0
    0
    @ mamavand; ik had ook veel meer dan normaal cremige beigeachtige afscheiding dan normaal en nu zwanger dus kan goed teken zijn

@ iederaan die negatief teste; hopelijk een positieve test over een paar dagen

Hier ben ik toch nog wat onzeker over mn lichte test van gister, morgenvroeg ga ik weer testen en dan hopelijk is hij veel donkerder

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou weer terug van n heerlijk dagje sauna en daarna nog ff op bezoek...net n beetje bij gelezen...ga zo maar lekker slapen...heb alleen gruwelijk last van mijn (.)(.) En mijn mannetje is nog niet thuis...dus hoop dat dat gaat lukken...tot morgen iig!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

tis hier foute boel denk ik,
    t ongi gevoel komt af en toe om de hoek kijken:(
    en dit had ik voorgaande rondes ook al :(

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ongiegevoel, rommelende darmen, zere tepels en rekbaar slijm ?? Drupje roze op wc papier :(
    Ik weet het niet maar volgens mij gaat het vandaag komen :(

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je moet!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voilà ff is ook terug van vakantie en heeft een kruis bij mij neer gezet precies zoals ik het dacht......vlak op mijn eisprong ook geklust dus weet niet of het nog op tijd is en ongeveer 4 dgn van te voren, ik had gewoon met oudejaars dag niet uit logeren moeten gaan, vriendin had dat raar gevonden maar die is altijd in de eerste ronde zwanger die begrijpt dat niet. Zucht....dus denk einde oefening deze maand...

13. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Goeie morgen dames!!

zo weer aan het werk, en weer een dagje dichter bij mijn NOD.... gister nog geklust voor de fun natuurlijk :) en toen had ik "melk" uit mijn (.)(.) althans wit vloeistof..... het was niet veel maar toch, hoop dat het een mooi voor teken is, ik heb dat nog nooit eerder gehad, iemand van jullie ervaring mee?

@olive: ja meid testen van de kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro! zijn net zo betrouwbaar als de duurdere.

nu snel naar me werk, moet er om 08:00 zijn, gelukkig werk ik 10 min van me werk af :D tot vanavond meiden!!

-x-

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ongie krampen hier :(

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Heb vorige week 15 testen van Zwanger en Kids besteld (van alles door elkaar. Vroege testen, extreem vroege testen, gewone testen) en ik was maar 15 euro kwijt inclusief verzendkosten. Dat komt dus neer op een euro per stuk.
    Wondfo via marktplaats is nog goedkoper. Daar betaal je 0,40 cent per test, die kun je alleen niet al 4 dagen voor je NOD gebruiken maar zijn wel heel betrouwbaar.

Succes!

16. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nee he! :( Nou ja, ongikrampen kunnen ook bij een zwangerschap horen.... Jammer dat je niet tempt meid, dan had je kunnen zien of je temperatuur nog hoog was!
    Ik duim voor je!

17. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Een hele goede morgen voor iedereen maar weer!

Helaas zag ik dat er gisteravond en vanochtend weer een paar naderende ongesteldheden zitten aan te komen. Jammer, jammer, kop op meiden.

Hier lekker laat opgestaan, weer een tweede rotnacht achter de rug. Heb weer zo slecht geslapen, om het uur even wakker. Normaal slaap ik als een roosje. En me druk maken doe ik niet, zo maar even flink die wallen wegwerken :)

Als er nog testers zijn: SUCCES

18. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Giedemorgen lieve meiden,

Tempdaling alert! En nu flink rood vandaag hoop ik, dan kan ik vandaag tenminste tot mijn eerste cyclusdag rekenen!

@goofy hoop dat het klussen genoeg is geweest. Succes op het wachbankje!

@babywish balen meid. Hoop op toch nog een klein wondertje voor jou!

@mompelientje knuf! Hier ook :( , maar nog geen bloed daar?

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou hier zet t nu echt door! Schrok echt van de hoeveelheid bloed die ik vanacht ben verloren.normaal verlies ik heel veel stolsels,maar nu bijna alleen maar helder bloed.maak ik me gelijk weer druk om natuurlijk,pfff ben echt blij als alles weer normaal is...

20. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    @Kit nog geen bloed maar wel weer dezelfde steken :( Ik begin m'n lichaam te kennen.

Deel Deze Pagina