Zo er wordt weer flink geklets hier.... Zag wat naderende nod voorbij komen duim voor jullie meiden. VVDD: tja weet het zo een twee drie nog niet gaan er pas over nadenken als het zover is. Ons dochtertje heet Xamira en ons zoontje Milan Delano helaas beiden niet meer bij ons. We houden wel van aparte namen en het voelde goed voor ons allebei vandaar.
@Goofy, jij ook dus. Ik vind het wel lastig, zou wel eens op nod een duidelijke test willen hebben. @Kit, ja het kan echt. daarom zeg ik ook altijd dat een negatieve test nog niets zegt, zolang je nog niet ongesteld bent. Ik had bij mijn vorige zwangerschap een cyclus van 29-30 dagen. Op 37 dagen had ik pas een positieve test!!! Ik was dus toen gelijk al 5 weken en 2 dagen zwanger.
VVDD: Ik dacht eerst; ik zet het hier niet neer, maar ach. Jullie wonen toch niet naast me en jullie kind komt vast niet bij mijn kind in de klas Voor een meisje hebben we: Lauren, Cleo, Quinn, Liz en Dominique Voor een jongen hebben we: Kai, Maxim, Christian en Colin Maar goed; er valt maandelijks wel een naam af en dan komt er weer eentje bij dus geen idee welke het uiteindelijk wordt!
Jongetjes naam: Dan noem ik hem Viktor. Met roepnaam Vicky (je spreek uit als Wicky) van Vicky de viking (die cartoon). Meisjes naam: Noem ik haar Alison, ik vind het echt een noble naam. En dan afkorting Alice.
@Betty Quinn en Liz! Leuk!! Christian hebben wij ook op ons lijstje, maar dan als tweede naam Kai is ook leuk! @Mompelientje Dat zijn nou echt geen namen die ik bij jou had verwacht!! Vol verrassingen jij altijd Alison is ook leuk. Ally <3
Trouwens, als ik nu zwanger blijk te zijn ben ik uitgerekend rond de verjaardag van mijn zoontje. Hij is op 14 september jarig. Dus eigenlijk niet zo leuk. Ik wilde daarom ook deze maand een beetje zorgen dat we niet in de vruchtbare periode sex zouden hebben. Maar ja, dan heb ik dus juist meer zin. Dus niet gelukt.
Pff die namen vind ik echt moeilijk... Mijn vriend is half grieks en heeft dus een griekse achternaam... IK ga als eerste van de familie het grote familie ritueel verpesten... Het kind moet naar de opa of oma genoemd worden... Dacht het dus ff niet he... Ik wil dus wel een beetje iets grieks in de namen.... Maar dat is dus echt niet makkelijk om dan een fatsoenlijke naam te vinden...
@BB, ik vind Liz echt een hele lieve (en mooie) naam. Dan zie ik een heel mooi schattig meisje voor me.
hoi, zet mij maar op rood..... cyclus maakt er een potje van. Deze maand maar 20 dagen. ik kijk het nog een maand aan en ga dan naat de huisarts. Luteale fase is veeeeeels te kort. Het bloedverlies begint al bijna enkele dagen na de eisprong maar zet dan niet door. maar na enkele dagen is het wel echte ongi. jammer....
@Suusje, vernoemen zou ik ook nooit doen. Dat is zo ouderwets. Gewoon namen kiezen die jullie mooi vinden. Griekse namen lijken mij idd wat lastiger.
balen zeg voor alle rode dames! Ik ben bang dat t er hier ook aankomt...last van mijn buik...maar ook gevoelige (.)(.) Dus ja...gewoon afwachten tot t weekend... Vvdd...wij hebben n paar namen die we miss wel leuk vinden...bo,(voor, jongen en meisje)bente,bram...ik ben alleen juf op n basisschool en vind t erg moeilijk om n goede naam te kiezen...bij veel namen hen ik al n beeld van de kinderen die ik ken...dus moeilijk!
@Muppet, knuffel voor jou! Wat raar dat je lf zo kort is. Zou er zeker even mee naar de ha gaan. Sterkte!
Balen muppet!! Succes de volgende ronde meid! Oh en ons lijstje: Skye Charlize Amélie Lilou Pippa Pom Elijah Samuel Jesiah Ben(jamin) Baer Hunter Kingsley
Nee dat vind ik ook en de namen zijn gewoon niet mooi(lees afschuwelijk) Maar goed heb dan wel gezegd dat we er wel wat grieks van maken en bijvoorbeeld niet Daan ofzo... Vind ik ook heel mooi... Zo'n lekkere hollandse naam...
Dani is dan wel weer grieks toch?? (dan hebben jullie allemaal je zin ) Ik wil mijn kindje dopen en ga hem of haar dus sowieso vernoemen. Alleen niet in de eerste naam. (dat moet onze keuze zijn) Vind dat prachtig als de voornamen van opa en oma weer terugkomen in de baby's 2e en 3e naam. @Kit: Vind bijna alle namen prachtig (behalve skye, dat doet me denken aan nepleer) alleen voor mij iets te gewaagd Die krijg ik er bij mijn man nooit door... Charlize en Amelie zijn echt schitterend!
Hihi ja weet niet... Die grieken zijn niet zo modern met namen maar dat komt ook omdat ze steeds maar die opa en oma namen blijven geven... Tot nu toen heb ik voor Jongens: Tycho, Tymo En voor Meisjes: Julia, Eliza Maar dat wisselt nog vaak genoeg... En vaak hoor ik een leuke naam en vergeet ik hem weer...
@Muppet jeee meid! Hier de namen Sven en Toine leuke is dat Sven niet vernoemd is maar de zondag toen ik begon te bevallen werd Sven Kramer kampioen......en Toine is helemaal hilarisch, die is met 5 dgn te vroeg geboren op verjaardag van mijn overleden vader geboren en mijn vader heette Antoine maar Toine is niet vernoemd....en tja voor een jongen heben we nu niks op de plank liggen en voor een meisje al heeeeeeel lang een naam maar ga ik nog niet zeggen weet niet wie hier mee leest....
@Muppet en Kit, balen dat jullie weer op rood staan! @Mimi, balen van de negatieve test meid. @Kaatje en Remember welkom. Heb wat verhalen op internet gelezen dat de kv 2v5 test niet meer zo betrouwbaar is, klopt dat??? Veel meiden zouden er vals positief mee testen??? Nou had ik vorige maand ook een paar testjes van kv met van die tuurstreepjes maar toch ongesteld geworden met een lf van 16 dagen. Ik dacht in eerste instantie dat het nog hcg was van de vorige zw.schap of dat een eventuele innesteling niet goed was gegaan mede omdat ik ook kwaaltjes had , maar het kan dan net zo goed een vals resultaat zijn geweest.
hoi meiden zo even nog reageren met terugwerkende kracht haha suusje@ wat jammer dat je temp toch gekelderd is en ik zie dat je inmiddels ook je ongi hebt solana@ wat ben je lief om altijd op iedereen te reageren lianne en mamavand@ mooie ff kaartjes hoor . lianne hoe gaat het met je ogen rammetje@ beterschap met je bl onts. ik doe ook aan legpuzzels heb een paar jaar geleden van mijn man de grootste van de wereld gekregen 24.000 stukjes wat zie ik mooie dingen voorbij komen, die kasten prachtig zeg dribbel@ wat naar van je darm virus ook jij beterschap meiden op rood wat balen weer nieuwe meiden welkom en veel kletsplezier vvdd gisteren@ haken (beestjes) legpuzzels internet vvdd vandaag@ mijn oudste zoon heet Ben vernoemd naar mijn vader die gestorven is toen ik 11 jaar was voor hem hadden we als meisjesnaam Emmy (ik vond emma leuk mijn man amy) dus combi mijn jongste zoon heet Neil ( vernoemd naar favoriete zanger Neil diamond (van mij) en van mijn man Neil young voor hem hadden we als meisjesnaam Lexie voor een evt derde vertel ik nog niet haha dat horen jullie tegen die tijd wel