NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(7) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (ronde 3, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (ronde 2, 3e kindje) - minnie1979 (ronde 2, 2e kindje - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) 2.(4) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) - maaike80, (ronde 8, 1e kindje) 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(3) - babywish84 (ronde 7, 1e kindje) - kimmie168 (ronde 5, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) 5. (8) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) - Mimi11(1e ronde) 6. (6) - Kaatje88 (1e ronde) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) - Marg 7. (5) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) 8. (6) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) 9.(4) - Rammelaar (1e ronde, 2e kindje) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Kreeftje78 (ronde 4, 2e kindje) 10.(7) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - Whitesaber (16de ronde, 2de kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) - DragonBerry (1e ronde, 1e kindje) - Manon77 (1e ronde, 3e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12.(6) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) - TVL (ronde 8, 1e kindje) 13. (7) - Molly27 (8e ronde, 1e kindje) - Leo85 (12e ronde, 1e kindje) - roompje25 (1e ronde, 2e kindje) - Souries (ronde 2 (na miskraam), 1e kindje) - mariahh (ronde 5, 1e kindje) - lellie (ronde13, 1e kindje) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) 14. (6) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) 15. (6) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) - Hannelore (3e ronde, 2 kindje) - FvK (1e ronde, 1e kindje) datumloos(3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) - Enjoyce ( 1e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 89 8 zwanger, 8 ongesteld, vlindertje, 2MMM, 4 negatieve test, 1 twijfeltest, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven
Hallo ladies... Heb even meegelezen... lekker relaxochtendje samen met manlief gehad... heerlijk... Zo even naar het centrum, vakantieboeken ophalen... Leuke namen komen er voorbij... Goed idee Bb, van je notitie's Wij hebben wel over namen gehad maar zijn er nog niet over uit... @kit; zo balen hé van jou... en wat reageerde je mooi op Bb.. had gewoon tranen in mn ogen.. @spinnekop; heb je mn temp.lijstje vandaag al gezien??? Hoop dat het wat betekent... @ogen zijn nog steeds wat irriterend.. maar weet zeker dat het geen ontsteking is... @rens; moed houden hé meis.. kan allemaal nog!!! @ladies op rood; balen.. flink balen.. *dikke*knuffel* zo.. Dat was ff snel op mn telefoon.. straks ga ik even verder reageren..
Temp gedropt naar 36.3 en wel ja....rood it is ! Baal als een stekkertje ! Tevens ook de kortste cyclus ooit van 26 dgn ?? @Suusje : mijn vriend is ook half Grieks ! De enige naam die ons uit het Grieks iets lijkt is Dionysus (Dionyssos, Dionysos: God van wijn, vruchtbaarheid, natuur, het leven, plezier/dans, onsterfelijkheid). @namen: Meisje:Alyzah + Jongen : Micah (ook nog andere namen op mijn lijstje maar dit zijn toch wel mijn favo´s)
fijn renske, ik weet sowieso niet echt waar ik thuis hoor , ik ben op dit moment ei-loos ik hoop dat ik een beetje gelijk ga lopen met nod 1-15 feb
Betty iederen moet doen waar ze zich goed bij voelen.........hoewel ik ook een keer in een nod topic gewoon voor vuil werd uitgemaakt omdat ik aangaf een VMK (na NOD) daarvoor is het geen VMK) gehad te hebben......en toen kreeg ik alles over me heen, dat het een indroger was en dat die zoveel van dat soort testen had gehad, niet leuk als je net een posi test in handen hebt gehad en het niet door gaat......ze zat me verder ook zwart te maken, rare trien!!
Ja zeker spannend meiden!! Maar ga nergens van uit om het milder te maken voor mezelf als het niet zo blijkt te zijn... Lola; Kan mij voorstellen dat je baalt als een stekker!! Dikke knuf!! Er moet meer roze bij hoor meiden!! VVDD; Wij hebben een idee over namen, maar zijn er nog niet uit. Hebben nog de tijd, want eerst maar eens zwanger worden! Maar ik heb ooit een droom gehad waarin een baby verscheen en haar naam noemde. Deze naam gaan we dus wel gebruiken als we en meisje krijgen. Verder staan op ons lijstje: (m) Yara, Yem en (j) Iza, Pepijn Maar dat kan dus nog veranderen... Liefs D.
jippie , ik mag blijven hmm wel vreemd ik krijg nu een ongigevoel ik zit nu op dag 25 vanaf de miskraam, zou ik gewoon weer ongesteld worden bah al die onzekerheid , nu weet ik hoe o.a. suusje zich voelde zonder ei
Goof, t is maar goed dat wij elkaar zo aardig vinden want we zijn het niet echt eens met elkaar deze maand... Mijn gyn heeft me uitgelegd dat alles NA je NOD een miskraam is (MK of MA)(hoe pril ook) en een zwangerschap die vóór je NOD al in de kiem wordt gesmoord heet een VMK. Gaat lekker zo he met al die doktoren en websites die elkaar op alle fronten (waarover wij het oneens zijn) tegenspreken! Punt is gewoon dat ik mijn eigen cyclus en lichaam wel ken na 31 rondes. Als ik op dpo 11 een omowitte test heb, op dpo 12 een indroogstreep en op dpo 13 weer een omowitte (en dan op dpo 14 volgens afspraak netjes ongesteld word) dan heb ik echt niet een halve dag HCG aangemaakt. Zo werkt dat gewoon niet, dan zou je op zijn minst enkele dagen licht positief moeten testen voordat het weer wit wordt. Ik geloof dus die vage streepjes op de KV's niet meer, (tenzij iemand natuurlijk gewoon een lekkere roze streep laat zien), maar dat mag toch? Jij wordt wel gelukkig van die testen en ik niet. C'est la vie! ps wat een hork joh, die jou zo afviel in dat topic. Je weet toch zeker zelf wel wat er met je aan de hand is... :x
Betty hihihihihihihi grapjas zeker de leukste thuis......bedoelde het ook niet voor jou hoor..........muts!!!! Maar met de gyn ben ik dan weer niet eens....mijn gyn sprak dus echt over een VMK....nou ja lekker boeien....ben blij dat ik de test even heb gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben als ik wel wat zie.....dekken jullie mij dan met nieuwkomers die dan misschien ook zo raar gaan doen???? Hahahaha.... He ik zie in de banner van zp sale van name it.....ff loeren.....
Ohhh maar Betty.........jij krijgt deze maand geen indroogstreepje hoor.......maar een dikke vette roze streep..... *grijns* Waar blijft de tijd, dacht nog lekker te slapen, strijken, boel opruimen en jongens om kwart over vijf op te halen....zucht....