Wat een rare mensen heb je toch he. Waarom moet iemand je belachelijk gaan maken. Erg jammer weer. Voor de meiden op rood een hele dikke knuffel..
hey meiden, Ik ben weer thuis van het werk. Ik heb wat zeurderig en branderig gevoel onder in me buik. Weet niet wat dat betekend. Mijn temp was ook naar beneden maar ik moets er vroeger uit als normaal dus eerst morgen maar eens kijken. Ik kan nog niet ongie worden dus dat zal het ook wel niet zijn. We zien wel we wachten het af. VVDd. Ons zoontje heet Déan ( spreek je uit als Dee-an) Wij hebben voor die naam gekozen omdat wij graag een aparte maar korte en stoere jongensnaam wilde. En Iets wat je niet vaak hoort. Dus vandaar de keuze op deze naam. BIj een meisje was het Shaimée geweest. Ik weet niet of we die naam nog zullen gebruiken. We hebben nu op ons lijstje voor eventuele jongen; Déz. En voor een meisje hebben we; Shaimée, Djélaysa, Maar ook Djenn vind ik heel leuk. Mijn man vind Seléne heel erg leuk en Seline. Dus we zien het wel wat het word bij een tweede. Liefs mamavand
@ Goofychick....Ik ben strontchagerijnig heb een gigantische donderwolk boven mijn hoofd hangen die schreeuwt "Don't mess with me" Heb buikpijn, heb er zwaar de P in dat het niet gelukt is....uhm wil je nog meer weten ? haha thanx voor asking meid, maar zit een beetje diep vandaag, zal morgen wel weer beter zijn dat wordt dus veeeeeel chocola en chips de komende dagen
Dikke knuffel CVO! En sla ze allemaal maar neer om je heen... Er zijn er vast wel een paar die dat verdienen
Lola.. Balen meis zou er ook flink de pest in hebben! Las maar een baaldag in, dat mag. Spinnekop.. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en mag je gewoon weer voor het eggie mee doen! Doe je nu ook al, maar je weet nu nog niet zoveel hoe of wat CVO.. Dat mag ja, zolang je mij maar overslaat
Ik wacht totdat mijn cyclus het volhoud tot een lf van 14 dagen. Dus dat ik op 14 DPO zit. Daarna kijk ik wel of 15 DPO cyclusdag 1 wordt of dat ik 1 dag overtijd ga.
Lola en cvo, ik had gehoopt dat jullie zwanger zouden zijn. Wat ontzettend balen meiden. Veel succes in de volgende ronde dan. Pfff, er zijn er wel veel op rood nu zeg. En de maand begon zo goed. Zo jammer. Ikzelf voel nog niks. Kan natuurlijk ook dat mijn cyclus deze maand weer 34 dagen is. Gewoon afwachten maar.
Ja doe die muts van destijds voor mij dan ook even want nu ik er weer zo over heb vreet ik me weer op......dat iemand zo solt met iemands anders zijn gevoelens.... Neem ook een chocolaatje van mij....
@spinnekop: jij mag gewoon blijven hoor Lola: aawh, dikke knuff en volgende maand geen rood maar roze Behappy: neeeej niet op rood... Er staan al genoeg op rood @lijst: het staat nu 8-8 nu moet er echt meer roze gaan komen @hier: weet niet meer wat ik moet denken
@Lola jij ook al...?! wil jouw vriend dan geen grieks naam..?! @Cvo dikke knuffel... de eerste dagen zijn ff kut he... @babywish hopelijk blijven jullie niet bij ons plakken. @spinnenkop hopelijk vind jij hem nu snel...
waarom test je niet nog een keer, je had toch al een eerder licht streepje als deze duidelijker is weet je het
Leuke vraag van de dag voor morgen! * Wie zou je nou eens flink op zijn bek willen timmeren?! * Mag een bekende nederlander zijn, je buurman die altijd om 2 uur 's nachts muziek draait, die ene vriendin die je adviseert om maar een hond te nemen ipv een baby, Patricia Paay omdat ze je eetlust doet vergaan met die ranzige bejaardenstriptease en ga zo maar door!! Ben heel benieuwd morgen naar jullie bek-timmer-personen en verhalen!! Bedenken jullie vast een goeie??
Goede middag dames...kom hier ook even kijken...mijn nod is morgen...ben altijd netjes na 4 weken ongi dus ben benieuwd...als ik morgen ongi word heb ik weer een lf van maar 10 dgn
CVO.. Dan is het goed. Geef die muts waar Goofy het over had maar een extra klap namens mij Betty.. Leuke vraag! Heb best veel mensen al in me gedachte hahaha ooh verschrikkelijk he die Patricia Paay, gedver! Niet om aan te zien..