Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@kit: jeetje wat een verhaal zeg. Brrrr hou niet van dat soort mensen.
    grappig dat jouw nick ook een meisjesnaam is die je wilde.

@martina: balen.

tja, ben niet teleurgesteld om de negatieve test en zal ook niet teleurgesteld zijn als ik evt. ongesteld word. Maar wie weet heb ik een wat langere cyclus e.d. heb het niet bijgehouden. Dus wacht gewoon af. Ik ben wel teleurgesteld dat als ik ongi word het een jaar geleden is dat ik een posi test had en nu dus een jaar verder ben zonder kindje, zonder zwangerschap terwijl de een na de ander in m'n omgeving nu zwanger blijkt te zijn. Maar so be it, ik heb al een prachtig meisje en dat is het belangrijkst. Maar dat is deze maand even gek maar ja, zo zal het altijd wel blijven. Ik wacht gewoon rustig af ;)

2. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kit. Wow wat een verhaal en wat een eikel!!!

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden,

Mompelientje.. Balen meis :( hopelijk wordt je wat wijzer van het tempen!

Diana.. Hmm vaag zeg, laat het dan maar doorbreken als het toch niet zo is toch :(:(

Martina.. Hmm balen hoor als het doorbreekt:( een klein lichtpuntje; je hebt het wel goed volgehouden om niet te testen! en dus bespaar je weet wat geld:p

Betty.. Wat een ongelofelijk stomme gyn en wat een rot mens die schoonzus van je, tenminste.. als ik die verhalen zo lees. Ken dr verder niet natuurlijk:p

Lianne.. Wat een aparte mensen zeg die buren van jouw, echte aso's ja!

Kit.. Pff van dat soort mensen heb ik snel genoeg gehad!

Babywish.. Jammer, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Tenminste, zo zou ik het zien! Tuurlijk geen bloed geeft moed, maar iedere keer die vraag van: zou het kunnen dat.. zou mij alleen maar onzekerder maken.. Succes met wachten!

Vraag van de dag..

Oooh ja hoor, heb wel wat mensen kunnen bedenken die ik een tik wil verkopen, en Betty.. dat zijn mijn beide schoonzussen. Wat een walgelijke types en allebei van hetzelfde soort: beinvloeden van mensen en mensen zo erg manipuleren, dat men gaat veranderen voor hun zodat ze wel tevreden zijn. Verschrikkelijk.. en dan die afgunst op andere.. aaargg om gek van te worden. Wij hadden een nieuwe auto gekocht, van hetzelfde merk als hun en hun meteen: ja maar die van ons is beter want......
    Nooit blij zijn voor een ander en maar kletsen over je, achter je rug om en dan schijnheilig aardig doen tegen je. Bah, wordt er gewoon boos van nu ik dit typ.. heb er ook geen contact mee hoor zulke mensen ben ik liever arm dan rijk in me leven.

Mensen die liegen zijn voor mij einde verhaal:D

Zo, dat was mijn verhaal:p
    Verder, weinig nieuws!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar lieverd dat doet niet af aan je wens, voor mensen die nog geen kindje hebben snappen dat vaak misschien wat minder goed maar de wens is voor iedereen hetzelfde, zelfs ik heb het nu met twee kindjes maar dat komt ook een beetje door de mk van afgelopen maand, maar ik kan het wel relativeren maar de wens is er wel.....niet te streng zijn voor jezelf hoor, en als je even wil klagen pb je maar even dan is dat wat prettiger voor anderen misschien die al lang bezig zijn....

@Rammetje fijn dat je je beter voelt.

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Renske: haha dat is zeker een lichtpuntje, maar ach ben nog maar net begonnen. dus heel erg vind ik het niet, als de ongi goed zou doorbreken. maarja je houdt altijd een beetje hoop !

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

kom op dames meer roze wil ik zien !!:)

7. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wacht rustig m'n ongie af of ik wacht tot ik overtijd ga.
    Pfff, die cb bied dus ook nog geen duidelijkheid omdat je daar veel hcg voor nodig hebt. *Zucht* Tis ook nooit goed met die testen.

8. Kimmie168

Kimmie168 Lid

22 dec 2011
    29
    0
    0
    Nagelstyliste
    Harderwijk
    Hey meiden,

Ik mag ook op rood pffffff

Begin toch aardig mijn moed en hoop te verliezen...

VVDD: Mijn schoonvader, heb nog nooit zijn egoïst leugenaar en oplichter meegemaakt. Heeft zijn eigen kinderen bedondert. Heeft vier kinderen en ze willen alle vier niks meer met hem te maken hebben. Mijn man belde gisteren dat hij verplicht een week thuis moet blijven, en huilen dat ie deed. Snap niet dat die man niet door heeft wat hij de mensen om hem heen aandoet. Stuurt ie mij een sms willen jullie me nog een kans geven weet dat ik jullie vertrouwen heb beschadigd.... EIKEL !!!!!! Belde we voor mijn man zijn oude psycholoog of hij langs mocht komen is hij vroeger eerder geweest en voelde goed. Antwoord het mag wel alleen heeft je vader vroeger de rekeningen nooit betaald met het verzoek of wij dat wel willen doen... Oftewel man weer helemaal over de rooie kan zo nog wel ff doorgaan. Wordt gewoon weer pissig als ik er over nadenk. Dus ja zou hem wel een flinke smack willen geven.

9. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat een verhalen komen er voor bij, en wat een loeders die schoonzus van je BB
    en kit ook al zo'n verhaal :cool:

@ goofy..ik kan al weer wat lachen :D

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff ik haat t wachten ! nog geen rood dus ik houd moed maar wel af en toen vreselijke ongi gevoel .. en koppijn ! jeetje

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmie.. Balen meid:( succes in de volgende ronde:(
    jeetje heftig verhaal zeg! phoee:(

Behappy.. Ik duim voor jouw hoor!

Martina.. Ja das ook wel zo, alleen was het natuurlijk hartstikke super geweest als ronde 1 al direct raak wat geweest he. Laat die boel dan nu maar doorbreken, dan kan je met volle kracht weer vooruit!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ renske dankjewel meis hoop dat t werkt !

13. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Kimmie; Balen meis!!! Kop op he!!! *knuffel*

@Behappy; ook voor jou meis, kop he!! Houd moed!!! Het kan nog!!! *Knuffel*

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lianne thanks meis ! we wachten t gewoon af !

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    GRMPF: nog nie roze nie :(

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

jullie raden nooit wat ik aan t doen ben...
    babykleertes opvouwen met een vriendin van me die nog een paar weken moet ..
    jaloerssss !!

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He meiden, wat een verhalen allemaal joh!
    En er gaan verrassend veel stoten voor de kanussen richting schoonfamilie! :D Blijft toch altijd een gevoelig puntje he... Je familie daar kun je (meestal) veel van hebben omdat het tja, toch je eigen familie is. Maar met je schoonfamilie heb je géén bloedband en je hebt ze ook niet zelf uitgekozen als vrienden! Je moet er dus maar gewoon geluk mee hebben!

@Kit:Wat een psycho joh! Beetje misbruik maken van de goedheid en naiviteit van een tiener. Hadden die mensen zelf geen kinderen? Was jij hun surrogaat ofzo?

@Rammetje: Ik heb dr Exalto in het EMC. Technisch gezien is het een hele goede, maar het is een grijze duif van de oude stempel en van emoties achter een miskraam heeft hij nog nooit gehoord...

18. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Renske: dat was zeker mooi geweest ! maarja het is helaas niet zo. laat het nu dan inderdaad maar doorbreken, kunnen we door naar de volgende ronde !

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha ha nee hè!

Zwaait naar renske

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meid kan ik me voorstellen maar ook wel weer heerlijk om er over te dromen, misschien zit er zelf ook wel eentje in je buik.

Deel Deze Pagina