Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @mamavanD, ik heb nog geen testdrang, en aangezien ik normaal gesproken vandaag ongi zou moeten worden heb ik zo iets van ahh ik wacht nog wel even.. Liever dromen dan weten snap je wat ik bedoel?

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja snap wat je bedoelt, daar zit ik nu mezelf ook om op te vreten word gewoon gek van mezelf.
    Ik wil zo graag!
    Maar ja we zien wel ik hoop voor je dat het zo mag zijn.
    Liefs mamavand

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Dankje! Jij ook meid, hoop dat het helemaal raak voor je zal zijn, herinner je nog van een topic een tijd terug.. Had gehoopt dat je inmiddels wel zwanger mocht zijn. We duimen!

4. Delta

Delta Niet meer actief

nou dames, ik zie al wat roze, maar toch nog wel erg veel rood zeg! balen, zwanger gefeliciteerd! ongi dames.. op naar de volgende ronde!

ik moet nog even wachten, zit nu op dag 26.. we zullen zien

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja idd ik had dat inmiidels ook al wel gehoopt maar helaas.
    We wachten af tot woensdag dan maar eens testen maar denk dat ik niet zwanger ben!
    liefs mamavand

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

heydames hier nog geen rood wacht af tot morgen ;)

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

hier slaapt zeker iedereen al ?:(
    ik kan niet slapen ben op de pc spelletje aan t doen.
    heb hoofdpijn, heb t koud af en toe misselijk en mn rug doet zo een pijn..
    sorry dat ik me aanstel maar ik moest gewoon f klagen..

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Poeh meiden ! ik maak mezelf helema
    crazy hier!
    heb nu weer ongi gevoel.. ik ga gewoon niks meer zeggen tot ik of ongi of een test gedaan heb

9. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Goedemorgen ladies!!!

Hier even een flink, flink baalmoment!!!
    Temp.alweer gezakt.. Ff gaf aan dat vandaag mn NOD is dus had gisteren voor de zekerheid een tampon ingebracht.. Daar zat een sliert héél héél licht roze slijm aan zonet...
    Dus ik ben der bang voor...
    En dat betekent dan tegelijk dat manlief volgende wk weer een onderzoek krijgt.. Spannend spannend allemaal..

Ik heb gisteren de vraag al bedacht vanwege het slechte weer maar wordt er ook altijd vrolijk dus dames; kom maar op met de verhalen/ideeën!!!

Vvdd is; Wat zijn jullie vakantieplannen voor (zomer) 2012!!

(voor evt. spel/letter fouten sorry, zat op mobiel!!)

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melanie.. ik duim ontzettend hard voor. Even een vraagje want ik herriner jou nog.. hoe was je bruiloft???

Behappy.. misschien binnekort testen? Ik duim ook voor jou.

Lianne.. kop op meid zolang er geen echt rood is de hoop niet opgeven,is moeilijk ik weet het! Ook voor jou duim ik nog heeeeeel hard.

Vvdd:. Van de zomer blijven wij tot nu toe nog thuis met de kleine meid. Kan altijd nog veranderen,dus we zien het wel. Anders gewoon leuke uitstapjes maken hihi..

Meiden ik ga weer verder,heb weer genoeg te doen..maar ik kom vandaag vast nog wel een aantal keren spieken!

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @renske, die was 1 in woord hoe het hoorde te zijn! GEWELDIG!
    Daarna wel flink wat stress gehad door andere zaken maar nu weer alles lekker stabiel... Ik voelde me echt een prinssesje haha! En ook echt alles ging goed die dag.. Dus ja was voor mij echt de mooiste dag uit mijn leven.

@vvdd Wij gaan waarsschijnlijk 3 weken naar florida. Maar dat ligt er maar net aan of we dan wel of niet zwanger zijn..

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@melanie: spannend, ik hoop dat het deze maand voor jullie gelukt is.

@vvdd: wij blijven in nederland, gaan een weekje weg en verder nog wat thuis, aangezien we net een nieuwe auto hebben gekocht, mijn vader ons het geld heeft geleend en dat van de eindejaarstoeslag van 2011 en vakantiegeld 2012 afbetaald gaat worden, dus we gaan zo goedkoop mogelijk op vakantie dit jaar.

hier verder nog niet ongesteld, ik wacht rustig af, ga evt. zondag ofzo weer testen.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee je bent niet zwanger........het betekent niets....:D

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    VVD hadden we die vraag al niet gehad wat we met de vakantie gingen doen???

15. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Goeie morgen meiden!!

ben ik weer....... na 2 dagen werken, en niet veel tijd hier bj te lezen heb ik een hoop in te halen zie ik!!

ik zag helaas ook niet er niet veel roze meer is bij gekomen :( nou ik zou zeggen, ik ben er weer kom op met die roze berichten!!

vraag van eergister: Mijn zoontje heet Conner (dit betekend houd van honden houd van wolven) een naam voor een 2e kindje hebben we nog niet echt bedacht, ik vind het zo moeilijk omdat ik op een kinderdagverblijf werk vallen veel namen al af voor mijn gevoel, want bij sommige namen heb je dan een bepaald beeld.... dus het word in iedergeval geen standaard naam :)

Vraag van gister: heb niet speciefiek iemand die ik persoonlijk ken, maar ik was laatst in de action vraag ik aan een jongen die daar werkt waar de papieren koffie onderzettertjes liggen.... hij kijkt achter zich (bij de boterham zakjes) en zegt vervolgens......"nou ik zie ze niet dus ze zijn op" zeg tegen hem "nou ik zie ook geen leeg vak ik vraag wel even iemand die het wel weet!!" pffff ik op zoek naar iemand anders, die deed gelukkig wel wat meer moeite om haar klant te helpen en ik had mijn koffieonderzettertjes gevonden, dus loop terug langs die jongen en zeg: "bedankt voor de moeite hoor, maar ik heb ze al!" maar het liefst had ik hem een mep verkocht....... :D

Vraag van vandaag:
    waarschijnlijk gaan wij lekker met vrienden en een auto naar frankrijk in een huisje... ik ben daar nog nooit geweest dus ik laat me helemaal verrassen door mijn vrienden :)

@hier:
    na herberekening zit ik vandaag waarschijnijk op 14DPO...... nu begin ik behoorijk te twijvelen wanneer ik moet gaan testen...... want ben uitgegaan van precies een maand later omdat ik op 9 december ongi was geworden dacht ik achh dan ga ik pas 10 januari testen...... maar als ik terug kijk word ik meestal op vrijdags of zaterdags ongi.......
    wat zeggen jullie?! gewoon afwachten tot 10 januari dan ben ik zeker.....of zondag en eventueel een teleurstelling....... of niet natuurlijk

sorry voor het lange berichtje :D

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mantra voor de dag:

HET BETKENT NIETS..........

WE ZIJN NIET ZWANGER.....

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ambrose, geen testdrang is nu nog niet testen.......

18. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen!

Nog maar 1 dagje werken en en weekend!!!!!!!!

@behappy; wat maak jij het spannend zeg, pff ik denk niet dat ik me zou kunnen beheersen :)

hier; gelukkig iets beter geslapen vannacht maar nog steeds veel wakker geweest. En maar dromen, vannacht vooral over het doen van zwangerschapstesten (die natuurlijk allemaal super positief waren) Verder voel ik me eigenlijk best goed, alleen nog last van mijn borsten. Worden weer een paar spannende dagen.

Fijne dag allemaal.

19. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @goofychick: hahaha thanx :) dan wacht ik nog even, ookal komt de testdrang er al wel aan maar hij is nog te bedwingen :D

20. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

volg dit topic al een tijdje :) Stille meelezer :)
    Gefeliciteerd voor alle meiden die zwanger zijn!!
    De score was aan het begin zo mooi, op de 5e (of 4e) zelfs 50/50. Voor de meiden die het nog niet weten, heeel veel geluk! En voor de ongi meiden heel veel roze in de volgende ronde!

Zelf weet ik het nog niet, zit nu op 12 DPO, en mijn temp stijgt weer (rode lijn van FF ligt op 36,45 en momenteel is mijn lijn stijgende, zit op 36,90) Na wat lezen en googlen weet ik dat dit nog elk moment kan veranderen, maar we blijven positief!!
    Wel heel moeilijk het wachten, en sochtends is het ook zooo spannend om te temperaturen..

Vraag van de dag, vakantieplannen 2012? Hang af van het resultaat :) Zelf wel ben ik wel toe aan flink wat zon, maar als ik dan zwanger ben dan toch maar een land waar het iets minder heet is. Wij plannen het sowieso nooit echt van tevoren, zijn meer van de lastminutes ;)

Zijn er nog meiden die gaan testen vandaag? Meer roze!!

Deel Deze Pagina