Melanie.. Och jeetje! Vervelend zeg van de fotograaf dat ie in het ziekenhuis heeft gelegen.. Leuk dat je een foto wilt posten, ik was toen al erg benieuwd naar je jurk Och meis wat knap dat je nog niet hebt getest, respect hoor. Ik gun het je zo!!
hoi meiden wat een teleurstelling zeg al dat rood vvdd@ ik vind spruitjesstamppot het lekkerste (de kinderen ook trouwens) het leukste om te maken vind ik toetjes hier@ ik heb last van ongi gevoel ik heb ook echt het idee dat ik ongesteld wordt , stijgt je temperatuur dan
Ik lag echt in een deuk na deze opmerking!! Je maakt BABI ketjap maar dan met kip? Dan heet het uiteraard AJAM ketjap muppet @alle rode dames: Jammer meiden! Sterkte in de volgende ronde!
Thanks meiden, ik hoop op veel roze voor jullie! Ik ga vol goede moed de volgende ronde in. Dikke knuffel allemaal!
@Ten Boer geboren en getogen......mijn mams woont daar nog, maar contact gehad en ze zit aan de goede kant van het damsterdiep, kanaal naast het eemskanaal....maar Woltersum ken ik goed en bizar dat het daar zoo kritisch is....
Ik zit te kijken naar mijn kaartjes van beide zwangerschappen en kaartjes van beide miskramen en zie dat bij de zwangerschap mijn kaartje qua temp heel stabiel is.....is toch een patroon denk ik......
dan heb ik mijn piek op de ovutesten gemist of komt die dan nog (sorry , ben nog niet helemaal thuis in het bijhouden van ff , is ook pas de 2de maand)