@ Goofychick: jammer dat ik die andere kaartjes niet kan terugzien, was wel even benieuwd, ook voor mezelf. Dat op en neer gaan wat ik nu heb had ik toen ik zwanger was ook. Dus ik ben wel benieuwd naar zwangere patronen in zijn algemeen
@Solana Thanks! Jep, ongie doorgebroken. Tweede dag vandaag. Op naar een mooi ei dan maar Hoe gaat het met jou? Weet je al wanneer je gaat testen? Spannend meid! @Diana Dank je wel Jeetje 16 dpo. Dan zou je ongie wel door moeten breken zo onderhand. Kan je ei ook later zijn geweest? Temp is ook nog wat hoog. Misschien toch nog een testje? Hmmm, dat koken van jou klinkt trouwens heerlijk! @Meiden op rood. Balen!! Succes in de volgende ronde. VVDD: Mijn vader is Indisch, dus ik ben een echte rijstepikker. Mijn moeder heeft leren koken van de moeder van mijn vader en ik weer van haar. Jaaaa, snap je hem nog? Mama's rijsttafels zijn het lekkerst van allemaaaal. Babi ketjap met kip? Ik ben niet heel dol op koken, maar als ik een muziekje aangooi en een drankje erbij, dan maakt het mij ook niet uit wat ik kook. Ik heb alleen een hekel aan stamppotten maken. Wat een geklier is dat. dus dat doe ik ook gewoon niet Een stamppotje op zijn tijd vind ik trouwens wel lekker. Mijn moeder weet dat. Die bewaard dan wat <3
Nou...ik zeg ook geen nee tegen lekkere gado-gado. Wat is lekker: vrijwel alles wat mijn moeder kookt! Mijn ouders passen 2x per week op mijnmeisje en dan mag ik daar eten. Da's pure verwennerij, wat ze ook maakt. Zelf hou ik het graag simpel en snel (ben pas om tegen 6 uur thuis en de kleien dame moet ook weer bijtijds naar bed). Ik ga voor gezond, dat wel. ik wok veel, stoom veel dingen , maar een snelle pasta waarin verse groenten zitten vind ik ook lekker. Zo af en toe trek ik er een zondag voor uit om ouderwets draadjesvlees en/of stoofpeertjes te maken. En een goede stamppot is dan ook wle leuk. Grote hier hier, ook bij dochterlief: aardappeltjes uit de oven met rozemarijn, veel knoflook en een sprinkeltje zeezout. Maar dochterlief houdt soweiso van alles wat pittig is en veel knoflook bevat.
@BB:hahaha oeps... maar dat komt omdat ik altijd het pakje mix neem van de babiketjap daarom noem ik het ook zo maar zal eens ajamketjap maken met varkens vlees Zo meiden wat word er veel geklets vandaag, even boodschapjes doen, en huisje schoon maken, en mag al weer een 1 hele lange pagina bij lezen
Ja hé? Heb nooit echt hoge temp en deze maand is het helemaal laag...maar nu weer stabiel. Nog geen tekenen van ongi, maar gister een nega test dus als er morgen nog niets is dan test ik weer. Misschien zegt de gyn woe wel dat ik zwanger ben! Zou leuk zijn! hihii...
Hoi dames, Jeetje wat veel rood vandaag zeg!!! Ben bang dat het bij mij ook niet lang meer duurt, zag net een heel klein sliertje bruinig op toiletpapier dus.... Maar ook gelukkig goed nieuws hier, Dinthje van harte meid!!!! @Siesi, welkom. Zo ga weer ff broekloeren hihi
Pff jullie kletsen echt te veel... Waar blijft dat roze... Zie alweer alleen maar rood voorbij komen...
YESSSSSS Mijn Lief komt pas morgen, dus ik zit vanavond alleen op de bank. Dus ik ben blij dat het weer komt!
Jahhhh.... Me toooooo.... Straks heerlijk naar huis.... Als ik niet meer weg moet/hoef (vanavond dus) dan ga ik direct naar boven... Jogging kloffie aan, sloffen aan, haar omhoog, heerlijk!!!! Zijn er nog favorieten??? Begreep dat ze vanaf vanavond allemaal 1 weg sturen!!!
Jaaaaaaaa! Wij gaan bij een bevriend gezin eten, maar die kijken ook, dus no problem Vind het alleen wel een giga lange zit met die live shows, dus ik denk dat ik ergens halverwege in de reclame naar huis rijd... Veel plezier met kijken meisjes!
@Kit, ik weet het niet hoe het met mij zit. Heb lichte hoofdpijn nu, en dat krijg ik wel vaker als ik ongesteld moet worden. Het blijft dus even afwachten. Ook omdat ik vorige maand ineens een cyclus van 34 dagen had. Misschien ga ik zondag wel testen als ik nog niet ongesteld ben. Zojuist even met de jongens naar de kapper geweest. Werd wel tijd, want ze begonnen er als meisjes uit te zien hahaha. Maar ze hebben allebei weer een mooi kort jongenskoppie. En ze hebben een groene kuif!!! Gelukkig is dat na een douchebeurt weer weg
vanaaf idd weer een lange zit, wij kijken altijd tot half 11 en gaan dan snel naar huis (we kijken altijd bij mijn pa) dan snel woefie uitlaten, pjama aan en in bed de resultaten kijken. morgen is dan de sing off he...
@TVOH: helaas kan ik vanavond niet (alles) kijken..... we hebben op mijn werk een afscheid van een collega, zei gaat op een andere lokatie werken.... dan maar op nemen he... @hier: wondfo had geen zw test meer, krijgt ze volgende week weer binnen, dus nu eerst bij zwanger & kids besteld, iemand enig idee hoe lang het duurt voor je ze in huis hebt??
Jep. 1 dag! Tenminste, als je via Ideal betaald hebt... Ik bestel ze, betaal en een uur later krijg ik een mailtje dat ze verstuurd zijn. Gaat echt super-rap daar! Zijn trouwens dezelfde soort testen als die wondfo's van MP, alleen ik vind ze iets steviger van materiaal en deze zijn al 6 dagen voor NOD te gebruiken. Die wondfo's (de blauwe dan, maar dat zijn de enige die ze op MP hebben) kun je ECHT pas vanaf je NOD gebruiken. Ik krijg morgen al mijn 50 testen voor 20 euro binnen