Nog even een vraagje dames... heb de laatste dagen af en toe enorm wit uitgeslagen tepels! Is dit herkenbaar voor iemand? Ik heb dat normaliter niet...en vooral als ik het koud heb. Ze zijn dan ook erg gevoelig... Verder heb ik nergens last van, ja van rommelende darmen zelf zo erg dat je het aan de buitenkant kunt zien bewegen! Echt maf!
Goedemorgen meiden, Hier nog steeds niet ongi, vanmiddag testen. Ben benieuwd. Nu eerst lekker verder slapen (nachtdienst gehad) Liefs melanie
hey meiden!! @lianne: ahhh neee he!! *dikke knuff*!!! dan gaan we nu met z'n alleen duimen op miljoenen zwemmers voor dinsdag!!! @spinnekop: ik denk dat dat per vrouw ook weer verschillend is, maar als je het elke maand bij hou dan herken je wel een patroon... bij mij is het heel lang na die tijd (wel een week) gewoon melk achtig.... daarna word het wat dikker en klonteriger.... @olive: balen meid!! *dikke knuff* @VVDD: misschien een leuke vraag voor vandaag: Weet je een leuke mop/uitdrukking of zin?! *bijt het spit af* Sinds kort wordt in Nederland ''Dr. Oetker'' uitgesproken als ''Dr.Utker'' Hopelijk gaan ze dat met de Koetjesrepen niet doen!!!
Een hele goede morgen voor iedereen! Nog geen mooie testen voorbij zien komen helaas. Wel veel spanning bij Diana, al 4 dagen overtijd, ik zal voor je duimen. Ondertussen een beetje aan het bijkomen van de geniale opmerking van Ambrose Ik kan niets bedenken om dit te evenaren. Hier nog 3 dagen wachten, voel me nog steeds goed. Vorige keren had ik (dacht ik) allerlei symptomen maar toen werd ik gewoon ongesteld. Nu niets dus nu zwanger???? hihihi geduld is een schone zaak!
Hoe minder symptomen hoe meer zwanger ik ben Zal voor je duimen Suzy!! Erg grappig Ambrose!! Ga ook even nadenken over een leuke
Goedemorgen iedereen! Heb weer heel wat om terug te lezen. ben deze vakantie niet zo actief geweest. Ik hoop voor jullie op veel roze. Zelf moet ik nog even wachten. heb wel het idee wat te voelen maar aan de andere kan het gewoon iets zijn wat te maken heeft met een buikgriep oid want dat gaat hier op het moment heel erg rond. ik wens iedereen succes die nog moeten wachten en voor de dames op rood BALEN *knuf* dames op roze zijn er de afgelopen dagen niet heel veel bij gekomen heb ik het idee jammer meiden.. maar kop op.. de maand is nog niet voorbij!
Nee, ik temp. niet. Bij mij is de cyclus echt perfect (27/28 dagen) en altijd op de 13e of 14e dag een eisprong. Ik denk niet dat temperaturen dan wat toevoegt.... Nu was mijn ei bv op tweede kerstdag, ik hoop dan ook dat ik een prachtig kerstbabytje heb gemaakt!
@Susyq, bedankt voor je reactie. Misschien dat ik deze week dan een keer langs de Etos ga. @Olive, jammer dat het toch doorgezet heeft. Succes in de volgende ronde! @Lianne, ik hoop dat je snel van die onzekerheid af bent. Als je dan toch ongesteld gaat worden, laat het dan maar snel beginnen. @Missnien, ongeveer 14 dagen na 28/29 december zal je nod dan zijn waarschijnlijk. @Goofychick, fijne dag vandaag! @BB, goede mantra!!!!! Ik hoop dat het je geluk brengt. @Martina, jij was vroeg wakker zeg pfff. Van harte met je moeder en veel plezier vandaag gewenst. @Diana, ik testte ook pas laat positief hoor. Bij een cyclus van 29 dagen had ik pas op dag 37 een positieve test. Veel succes, ik hoop dat dat bij jou ook zo is. En mocht je niet zwanger zijn, dan hoop ik dat je snel ongesteld wordt. Die onzekerheid is erg vervelend. Wat betreft je vraag over je tepels, daar weet ik geen antwoord op. Nooit gehad. @Melanie, wat spannend. Wel laten weten hier hoor!!! @Ambrose, sorry weet geen antwoord op de vraag van de dag, maar die van jou is briljant!!! @Susyq, ik hoop voor je dat het een zwangerschap betekend. Duim voor je! @Siesi, welkom. Mompelientje of Lola zetten je op de lijst. Moet je hier even neerzetten wanneer je nod is, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje.
haha ok,dank je Solana! Dan doe ik het nog een keer (had het al eerder gedaan ) NOD 10 jan 2e ronde, 1e kindje
Mijn banner klopt niet echt. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Ben dus nog niet overtijd. Maar in ieder geval, heb wel dat ongesteldheidsgevoel in mijn buik, dus zie het niet meer zitten
Misschien hadden ze je berichtje gemist Siesi. Kan gebeuren natuurlijk. Veel succes, ik hoop dat je wat roze mag toevoegen aan de lijst.
@solana: hopelijk geeft je gevoel je geen gelijk! *duimt voor solana* en blijft je ongi nog even 9 maand weg
KUT! Zet ik net neer dat ik een perfecte cyclus heb met 27 tot 28 dagen en ik ga net naar de wc en ja hoor, ik spot al wat. GRRRRR Waardeloos. Nu stiekem hopen op een wonder