@Ambrose, lief van je! dank je wel. Maar denk dat het niks gaat worden. Net op de wc een klein beetje roze slijm bij het afvegen. Dus denk dat het toch snel gaat beginnen helaas @Susyq, bah jij ook al!!! Hoop dat het niet doorzet.
@susyq, dat meen je niet!! Ik heb zo'n hekel aan die rode druppels! Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn meid!
Dank jullie wel! Hoop nu wel dat er echt weer wat mooie berichten mogen komen hier!!! Dus meiden die nog mogen testen toi toi toi
@ Solana: ja ik moest om half 7 beginnen met werken dus moest al vroeg op & dank je wel ! ^^ "liever een gat in je sok, dan een sok in je gat".
Roze meisjes: Gefeliciteerd! Geniet ervan! Rode meisjes: Houd moed! Onze tijd komt nog! De maand begon zo goed, maar nu is het toch wel erg rood. Hier mag ik op blauw. Vanochtend getest. Omo wit. Nog niet ongesteld, maar al wel krampen. Dus dat zal vandaag wel doorzetten.
Susq En Solana balen meiden... Duim voor jullie dat het niks is... Maar ja we weten zelf wel dat het helaas er aan komt... Dikke knuffel...
Helaas, bij mij ook vanochtend mn ongi doorgezet!! Ik kan dus ook op rood! Wat een stomme kleur ook.... bah! Ik had ook liever ander nieuws gebracht. Ik ga nu de volgende ronde in en heb met mezelf afgesproken dat ik in de voorjaarsvakantie naar de HA ga... Dus nog 1 ronde proberen. Hopelijk kan ik dan die afspraak tegen die tijd afzeggen! Prettig weekend allemaal!
Dank je wel meiden! Ik laat het nog wel weten als het doorgezet heeft. Jufaman, jij ook al pfff. Sterkte en veel succes in de volgende ronde. Ik hoop ook voor je dat de afspraak met de ha niet meer nodig zal zijn.
Balen meid..!! Dikke knuffel... Wel goed dat je hierna naar de huisarts gaat... Want dan duurt het nog allemaal erg lang...
@susyq: balen meid dikke knuffel!! @snoopy100: geen bloed geeft moed meid!! maar helaas ken je je eigen lichaam het beste... misschien tegen beter weten in maar duim voor je dat het uit blijft!!! @jufaman81: dikke knuff!! bha wat veel rood idd geen mooie kleur!! kom op meiden we willen meer roze! ....... wacht hier in spanning af komen de testen vandaag binnen of maandag....
Nou die zaterdag is niet echt mooi roze begonnen he...beetje een understatement helaas. Net helemaal in mijn baalstemming de kerstboom afgetuigd, past goed in de sfeer
Heey Meiden, Ik lees wat meiden op rood zoals Jufaman en meiden die wat gespot hebben zoals Solana en Susyq... balen meiden!! Hele dikke knuffel Betty.. Ik ben het helemaal met je eens wie eruit gaan vanavond En idd, Paul was echt slecht maar oh wat is hij grappig Hier: weinig nieuws, ik wil nu ook een andere banner een zwangerschapsbanner graag..maja ik moet nog even wachten Heb wel een wat schurend/brandend/prikkend gevoel in me tepels, niet de hele tijd door.. het is soms.. En nee ik wil niet horen: je bent zwanger, want dan ben ik vast niet
Heb mijn banner maar aangepast. Net weer wat meer roze bij het afvegen helaas. Wel weer een cyclus van 29 dagen. Maar toch, ik had wel goede hoop deze maand. Ga toch maar ovulatietesten halen. NOD wordt 5 februari.
@Rens; ik heb alweer een andere banner!!! Net als Solana deze maand maar voor een konijn gekozen!!! Had natuurlijk liever wat anders gekozen maar ja.... Zal nog even terug lezen om nog even te reageren....
Nou... de nog niet rode dames... ik duim voor jullie... hopelijk snel ROZE hier... en geen rood meer....
Goedemorgen allemaal... Nou zoals jullie kunnen zien heb ik mn banner aangepast... En ik kwam erachter dat ik zowel in december als in januari op ronde 11 stond... Dus we hebben ronde 12 overgeslagen en zijn nu naar ronde 13 gegaan.... (hmmmm.... zou 13 dan nu een geluksgetal gaan worden????? enne dan wordt het druk in oktober!!! hihi) @Olive; thnxxx voor de knuf!!! @Goof; ook bedankt voor de knuf!!! @BB; thnxx meid... behoorlijk balen maar ja... jij gaat op roze deze maand hoor... En dan volg ik je volgende maand!!! Goeie mantra trouwens voor deze maand... FF over TVOH; Paul is idd erg leuk... Maarre toch geen winnaar hoor... Geef mij maar Wouter of Charly!!! Ben het helemaal met je eens qua lijstje behalve Iris!!! Ik stem Bart eruit... @Martina; Gefeliciteerd!!! Lekker genieten overal van he!! Ga ik ook even doen!!! @Rammetje; Thnxxx voor de knuf... @Diana; Thnxxx meis...Ik duim voor je meis... @Melanie; Kom met roze nieuws meis vanmiddag!!!! Ik duim voor je!!! @Ambrose; Thnxxx meis... En idd duimen voor heel veel zwemmers!!! Ik hoop het ook.... Enne lag echt even in een deuk om je... @SusyQ; Balen meis.... I know... *Dikke knuffel* @Solana; Hoop dat je snel duidelijkheid meis... Dat is het fijnst.. En dan kan je dit ook direct als dag 1 invullen!!! @Jufaman; Ook voor jou een *dikke knuffel*, ik hoop ook dat de afspraak niet meer nodig is!!! Maarre je huisarts is niet weg in die vakantie??? Mocht je hem/haar dan nodig hebben, al hoop ik het natuurlijk niet, en hij/zij is er niet is dat miss ook wel weer een terleurstelling!! @fiona; Ben helemaal met je eens!!! Genoeg rood, kom maar op met dat roze!!! @Suusje; kan me voorstellen dat je er nu even helemaal geen zin in hebt!!! Maarre misschien weer mee beginnen en dan komt het weer???? Ik hoop het voor je... @Kit en Hellen; *zwaai*zwaai*zwaai* Zo, het is een heel verhaal geworden... Voor diegene die ik vergeten ben.. sorry sorry... Ben even begonnen met reageren vanaf mn laatste bericht gisteravond.... Wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven, hoe iedereen op elkaar reageert en lief is!!! Echt super... Jullie zijn allemaal lieverds.... ik ga me maar eens even aanmelden voor het volgende topic... Maar blijf ook hier hangen hoor!!!! Wil 'erbij zijn' als jullie allemaal op ROZE gaan!!!!
Oh jammer Solana jij ook al? Vervelend he? Dan maar weer op naar de volgende ronde. @ Renske; nog even wachten dus...spannend he? Maak jij in ieder geval het lijstje nog een beetje roze De rest van de wachtende dames ook natuurlijk veel succes!