Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ Lianne: ik heb me net ook al aangemeld in het volgende topic. Niets aan he...was ook liever naar het sept mama topic gegaan :)

Ronde 13 alweer voor jou, pff wat duurt dat lang zeg. Wanneer is je nod? Want als je die in het begin hebt (net als ik rond de 3e bv) dan is je uitgerekende datum rond 13 oktober :) Dan wordt 13 opeens wel een erg mooi getal :) :)

2. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Goedemiddag inmiddels alweer meiden!

ff vluchtig tereggelezen!

Diana Jeetje spannend zeg… Heb ik nou goed begrepen dat je vanmorgen weer een test had gedaan en dat deze negatief was, of is die test al van een paar dagen geleden?
    Wat betreft wit uitgeslagen tepels. Kan ook door de kou komen. Alles is momenteel wit uitgeslagen bij mij :D maaaar ik hoop natuurlijk dat het een leuk zwangerschapskwaaltje is!!

@Melanie Spannend meid! Succes!

@Ambrose Kutjesrepen haha. Ok, lekker flauw maar wel leuk :D

@Solana, Susyq en jufaman Oh nee jullie ook al. Balen zeg :(

@Renske Jawel, jij bent onze hoop op meer roze. Jij, Betty en de rest van de meiden hier moeten lekker de boel nog even wat roze kleuren!!

@Lianne *zwaait terug* 13e ronde alweer meid. Hoop dat die 13 je geluk gaat brengen. As vrijdag ook de 13e he ;)

3. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Susy; Ja dat klopt!!! Maar okt. topic belooft ook gezellig te worden zag ik al in het volgende NOD topic... hahaha... ;)

Mn NOD is nu 6 febr. En ik kom dan ook uit op 13 okt. Manlief is 5 oktober jarig en mn ouder 11 en 17 oktober!!! Dus hopelijk een mooi cadeautje dit jaar.... :D:D Manlief ons 1e kindje... En mn ouders hun 1e kleinkind... En tja, dan wordt 13 in een keer een mooi getal idd!!! Laten we het hopen!!!

Wil trouwens iemand mij op rood (zucht, wat is het toch een rot kleur!!) zetten???

Enne BB, Rens, Ambrose en alle andere meiden; kom op he, kleur roze die lijst!!!!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lianne.. Nee Paul wordt geen winnaar nee, hij is leuk maar geen winnaar.
    Ik vind Charly zo goed he! Vind dat ook echt een winnaar:D

Ik hoop dat de overgebleven meiden de lijst nog wat roze gaan kleuren, is wel heel minimaal nu..

Jullie horen helemaal niet in het nieuwe topic:( niet leuk meiden :(

5. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Gelukkig maar.... Hoop dat de rest van NL Paul ook niet als winnaar ziet....

Enne blijf hier gewoon kletsen hoor.... hahaha...

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig Lianne:D:D

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx meiden voor de lieve reacties!!

@ Lianne39: wij lopen gelijk qua rondes!! Nummer 13 alweer, hopen dat dat ons gelukstgetal is! Mijn NOD is 2 februari...

8. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Ja en iemand vertelde hier dat je dan rond de 13e van oktober uitgerekent bent!!! Laten we het hopen....
    Vanaf nu is 13 een geluksgetal... :D

9. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Dertien is altijd al mijn geluksgetal geweest, dus ik ga er gewoon weer voor :)

Ik ben trouwens echt op de dertiende uitgerekend bij een cyclus van 28 dagen, nod op 3 februari :) Maar goed eerst maar eens zwanger worden.

Laat 13 voor iedereen een behoorlijk portie geluk brengen

Oh ja; wat ik me nog bedacht; het was ook alweer zo bij dit topic dat de roze dames vooral aan het begin van de maand zitten...dus :) :)

10. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Hallo,

Dit is mijn eerste keer hier. Ik heb zon belangrijke vraag zelfs de huisarts kan er geen antwoord opgeven.
    Misschien kunnen jullie mij helpen ? of hebben jullie dit al eens meegemaakt?
    Moet ik me hoop houden of gewoon meteen denken van niet ?
    Ik ben nu al 3 maanden gestopt met de pil.
    In de 1e maand. heb ik de pil 1 week geslikt en dan 2 weken niet en was ik ongesteld geworden.
    In de 2e maand. ben ik gewoon ongesteld geworden ( 28 novm. tot 4 dec ) en heb geen pil geslikt.
    In de 3e maand. ( nu dus ) ben ik nog steeds niet ongesteld. ik ben al 6 dagen overtijd. ik ben normaal altijd heel erg, regelmatig. maar dat komt voornamelijk ook door de pil.
    ik heb een test gedaan op dag 5 maar pakte helaas op negatief uit.
    we hebben gewoon altijd onveilig seks gehad. we zijn er niet zo heel erg mee bezig. maar we willen het wel.

Ik heb de huisarts gebeld en ze gaven aan dat ik maar moest wachten of ik ongesteld moet worden ? of dat ik misschien gewoon toch zwanger zou zijn.

Iemand ervaring hiermee ? is het ontpillen ? of misschien groeit er toch een kleintje in me ?

Soms krijg ik erg pijn aan me onderbuik en krijg ik een raar gevoel of steken ik kan het niet beschrijven.
    Mijn witvloed is geel/bruinachtig.
    Ik heb een dag gehad. alsof ik echt al aan het lekken was. maar toen ik naar de wc ging. was ik gewoon drijf nat van me witvloed..

Ik weet het ook niet meer.
    Ik wil niet teveel in me hoofd halen.
    Maar ik weet ook niet wat ik moet doen..

Iemand ervaring ? Let me know..

Groetjes,,

11. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Hi huisje,

Hmmm, volgens mij kan het alle kanten op. Toen ik gestopt was met de pil duurde het heel lang voor ik weer gewoon ongesteld werd. Maar jij bent dit al wel geweest. Je cyclus kan best nog wat van slag zijn, maar een zwangerschap kan natuurlijk ook. Je weet tenslotte niet wanneer je eisprong was en ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat je nu al keurig op schema loopt.

Kortom, ik zou gewoon lekker blijven testen. Bij kruitvat heb je goedkope testen, 2 voor 5 euro. Als je echt last krijgt van je buik gewoon nog een keertje langs de huisarts gaan.

Succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

12. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ huisje, ontpillen kan héél lang duren! Bij onze eerste duurde het ruim een jaar. Soms duurt het zelfs nog langer. Weet je toevallig ook hoe lang je normale cyclus is? Als dat niet precies 28 dagen is (zoals bij de pil) zal je lichaam extra tijd nodig hebben om te ontpillen. Met andere woorden, ik zou gewoon nog even afwachten. Als je volgende week nog niet ongi bent, weer een keer testen. Succes!

@ zwangeren, joehoe! Gefeliciteerd!
    @ rooien, wat balen dat het niet raak is. Nee, da's het verkeerde woord. Eigenlijk is het gewoon k.u.t.!

@ hier, elke keer braaf meegelezen, elke keer 95% van de dingen vergeten wat ik dan wilde reageren :) oeps;) Dan gaf ik het maar weer op en ging ik verder met mn wordfeud (hoe bedoel je verslaafd...)
    Moet volgende week een keer ongesteld worden geloof ik, we zijn er dit keer niet zo mee bezig. Vriendin heeft nl vlak voor kerst miskraam gehad, heeft er behoorlijk ingehakt. Man en ik hadden dus niet zo'n drang om vol overgave aan de klus te gaan ;)

Waar blijft trouwens het roze? Ging er vanmiddag niet toevallig iemand testen??

13. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Arghhh meiden, ik heb echt enorme test stress!!!!!! Morgenochtend ga ik het gewoon proberen. Dat rare gevoel in mijn buik, ik wil gewoon weten hoe het zit!

*van zich af schrijft*

14. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    @Stella80
    Ja de huisarts zei ook dat ik gewoon moest wachten want het kon zwangerschap zijn of gewoon ontpillen zijn.maar zo raar. want ik heb mijn eigen ongesteldheid al gehad.

@geesje26
    Ik werd gewoon ongesteld zoals ik altijd ongesteld werd op de maandag. Ik heb er gewoon zon sterk gevoel over dat het dit keer gewoon wel zo is.

15. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Hahaha..:D Tja.. Dat klopt idd!! Letterlijk !&! figuurlijk!! :p:D:p:D:p

16. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Trouwens nog bedankt voor de snelle reactie @Stella80 & @Geesje26

17. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @huisje: sluit me aan bij de reacties van de rest.. je zou toch echt nog even gedult moeten hebben. toen ik voor mijn 1e kindje gestopt was met de pil werd ik eerste 2 x ook na 28 dagen ongi, 3e x was 30 dagen 4e keer was 32 dagen en 5e keer was zelfs 36 dagen.. toen het de 6e keer raak was bleek uit echo dat ik gewoon een cyclus van 28 dagen heb gehad, en ging uit van 36..... kortom toen ik ging testen was ik eigenlijk al een week overtijd... het kan dus maar zo zijn dat je over een weekje toch nog ongi word, of niet natuurlijk en dan hopelijk een positieve test in je handen

-x-

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huisje.. je hebt al veel antwoorden gekregen zie ik en ik sluit me ook volledig bij de rest aan :) Geduld, geduld, en nog eens geduld.. hopelijk heb je snel duidelijkheid..

Lianne.. Hahaha ja letterlijk kut zooi ja;)

19. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    @ambrose
    ik hoop natuurlijk voor het laatste.. maar ik wacht inderdaad nog maar. ik denk niet dat het langer dan 2 weken zal duren voordat ik ongesteld moet worden of dat ik weet of ik een kindje krijg. want ja. ik word natuurlijk ook ongeduldig. als zelfs de huisarts niet eens weet wat ik moet doen. maar goed. iedereen wilt natuurlijk duidelijkheid. tis t mooiste wat er is...

@Renske19
    Ja dankjewel haha. is alleen zo moeilijk.

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Huisje ik sluit me volledig aan bij de rest... Ontpillen is gewoon echt irritant en helaas zit er niks anders op dan wachten...
    Maar dan kun je alvast oefenen voor de rest van het zwanger worden gedoe... Want alles draait om wachten...
    Succes..!!!

Deel Deze Pagina