Hey meiden, Ik ben niet zo actief hier op het forum,maar ik kom af en toe wel eens polsen. Proficiat aan Melanie! en andere posi testers. Ik weet niet hoe het hier gaat uitdraaien,en of ik al dan niet men ei gehad heb nu ja,we wachten af zeker? Nod normaal op 15jan.Bij mijn eerste kindje teste ik nu al positief Heb nog een kv test liggen en die blijft me toe lachen,maar ga er niet aan toegeven goh wachten kan toch zo immens lang duren e! prettige zondag!
Dag dames, Hoe is het met jullie vandaag? Ik heb vanochtend negatief getest. Jammer, ik had echt enorme goede hoop! Maar voorlopig ook nog geen menstruatie te bekennen...
Dit forum gaat mij af en toe veels te snel. Zie nu pas dat er ook goed nieuws was! Lisa gefeliciteerd!!!!
hey meiden na mijn nega test en zeurende onderug van nu denk ik dat ik misshcien toch later ongie word!" ik ga nu niet eerder testen als vrijdag! we zullen zien. liefs mamavand
Zo zie je maar weer dat je dat rustig kan doen, moeder natuur heeft daar een foefje voor bedacht voor de eerste zes weken..... @Lisa gefeliciteerd!! @Melanie, tja kan hoor, en hoeft ook nog niks over wel of geen tweeling te zeggen, alleen dat je snel HcG aanmaakt en dat kan versch. reden hebben. Geniet daar maar van, want er zijn mensen die dat niet zo snel doen...
Niet zwanger zijn heeft trouwens wel een klein voordeeltje; ik kan vanavond lekker sushi eten * probeer het toch een beetje positief te zien!!!
ff een snelle scan van dingen die opvallen, want ik ben zo weer weg. @ Melanie: YESS..die is vetter dan vet positief meid! @ Euhm Goofy: was over mijn eerste zwangerschap, omdat mamavanD zat te dubben wat te doen.. Zit nu pas 9 DPO... @VVDD: hier een muzikale omnivoor met een iets grotere voorkeur voor metal, folk, en jazz. Maar ik ben ook een enorme Blof fan! @ Lisa: gefeliciteerd!!!!! @ mamavanD: hmm..ik had méér verwacht eigenlijk... @ Star: wat jammer meid @Hier: 37.2..zo hoog was ie maar één keer eerder in deze fase van mijn cyclus. Maarrr..ik durf niet te hopen, want ik heb ook een opgeblazen buik en rugpijn en al vanaf donderdag ongipijn, dus ik vrees toch het ergste. Ga gauw weer op pad. Tot morgen!!!!
even een vraagje... is het goed of slecht om, om de dag seks te hebben ? ik zit even in een dipje dus ben aan het brainstormen haha
Om de dag is prima.... elke dag niet, dan heeft de man niet voldoende tijd om zijn zaad te verversen. Te lang wachten is ook niet goed want dan is het zaad te 'oud'
oké dank je wel... nou ik zit even met mijn man erover te praten. en ik vroeg mij af of dat dus goed of slecht is... maar hij kwam zelf met het voorstel haha, geef hem eens ongelijk...
Ben ik niet helemaal met je eens.. Wij vroegen namelijk aan onze Fertiliteit Arts hoe en wat het beste was voor de kwaliteit van het zaad. Idd niet te lang wachten want dan is het verouderd. Het zaad heeft 72 uur nodig om ververst te worden. Het om de dag doen is zeker niet slecht, maar zelfs 2 x per dag zou niets moeten uitmaken, er zitten altijd wel een paar snelle verse jongens bij waren zijn woorden. Ik zelf ben meer van het Geniet lekker en ga vooral naar bed wanneer jullie willen, is er eens een dag dat je denkt shit we moeten eigenlijk maar totaal geen zin, sla die dan over en geniet de volgende dag dubbel zo hard... Liefs Melanie
@ elke dag of om de dag: hier misschien een leuke interesante link moet je maar eens lezen: Elke dag seks zorgt voor beter sperma - Vrijen om zwanger te worden - Goed Gevoel
@ Melanie: het is geen straf hoor om het om de dag te doen haha. maar ik ben het zeker met je eens. het moet geen verplichting worden... @ Ambrose: ow dank je wel ! dat wist k niet. ik dacht dat het slecht was om het elke dag te doen. zo zie je maar weer... dankjewel voor het artikel
haha ik vind het elke dag of om de dag ook geen straf.. Alleen ben ik wel eerlijk dat ik nu niet meer durf hahaha.. nja maar eens met de arts overleggen.
Ik durf te wedden dat de arts zegt dat het geen kwaad kan weet alleen niet hoe je straks op meer hormonen gaat reageren, misschien heb je wel helemaal geen zin omdat je moe bent of misselijk... maar als je een lekkere plakbeeb hebt kan het helemaal geen kwaad... van mijn eerste kindje had ik ook zo'n gevoel als jij maar de vk zei toen... je moet je kindje een beetje zien als een goudvis in een zak water... als je daar tegen aan stoot dan voelt hij alleen de trilling, en het zal het geen pijn doen.... je baby zit ook in een zakje met vruchtwater, en kan heb je je bbm nog die er ook nog voor zit. ik zou zeggen maak je geen zorgen en geniet er van als je er zin in hebt. misschien kan je afspreken met je vriend dat hij wat voorzichtiger doet als je dat een beter gevoel geeft, maar het kan echt geen kwaad wou dit even met je delen -x-
ppfff elke dag, ik heb daar echt de energie niet voor, net als mijn lief. We werken allebei hard en moeten ook nog flink klussen in ons nieuwe huis. Om de dag vind ik stiekem al best veel. Maar ja, als ik dat artikel zo lees dan begin ik wel weer te twijfelen...
@susyq: je hoeft ook niet elke dag sex te hebben, om de dag is goed genoeg want in je bm blijven die zaadjes wel leven, alleen je vriend moet dan wel elke dag ......culeren ff handjob