Hoi meis, Ik heb het het eerste jaar verborgen gehouden voor veel mensen (zo van; mocht het gebeuren dan is het welkom, maar zo niet, ook goed) Daar dacht ik natuurlijk heeeeeel anders over maar ik vond het niet stoer staan om toe te geven dat we al een jaar bezig waren. Toen we eenmaal naar het ziekenhuis gingen ben ik er wel heel open over geworden, en na mijn 1e miskraam heb ik het iedereen verteld die het maar horen wilde. Zelfs de slager bij wijze van spreken. "Doe mij maar een ons ham, en o ja, wist u dat ik een miskraam heb gehad?" Het hielp mij op de een of andere manier heel erg bij het verwerken. Gevolg is wel dat mensen me nu na 3 miskramen zielig beginnen te vinden en gaan ontzien. Dat voelt totally fucked up ook al bedoelen de meesten het goed. Maar ik word nu gebeld op zaterdagavond door mijn moeder dat mijn nichtje op zondag op een verjaardag waar ik heen moet een nieuwe zwangerschap gaat aankondigen. Dan zijn mensen bang dat ik instort ofzo en willen ze me waarschuwen. Hoe dan ook, liefkleintje; wat je ook doet, het wel vertellen of niet vertellen. Mensen doen het volgens jou (en mij, en vele anderen hier) toch nooit goed. Als ze er niet naar vragen vind ik het niet goed, als ze er wel naar vragen dan vind ik ze bemoeizuchtig en ga zo maar door. Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Succes bij je vriendin vanmiddag!
Balen Diana Hopen dat deze ronde meer geluk brengt Je behandelsplan zal afhankelijk zijn van alle uitslagen (bloed, sperma, samenlevingstest?, echo, cycli)..en zal dus persoonsgebonden zijn. Je kan er wel vanuit gaan dat er een inwendige echo zal plaatsvinden en zeer waarschijnlijk bloed afgenomen wordt. Spannend hoor! Succes!
Idd Liefkleintje, net wat Betty zegt: doen waar jij je goed bij voelt. Voelt het fijn om erover te praten en heb je er behoefte aan dan zou ik dat zeker doen!
Even een vraagje tussendoor wat me te binnen schiet: Kijken jullie nou anders naar mij nu je mijn leeftijd weet?
nee hoor ukkie wat ik me wel afvraag , hoe oud zijn je ouders en wat wil je later worden als je groot bent
hey meiden... Pfff eindelijk weer thuis kleine vent ligt alweer op bed, uur eerder dan anders, mij hij viel in de wandel wagen al weer bijna in slaap, en hij slaapt NOOIT in de wandel wagen..... nou heeft hij kwam ik achter toen ik hem uit bedje had gehaalt ook koorts (38,9) en rooie wangen, dus waarschijnlijk flink last van doorkomende tandjes... @liefkleintje: *dikke knuf* en misschien kan het geen kwaad om het een goeie vriendin te vertellen, dan kan je het er toch even over hebben.... bij mij op het werk, en familie weet niemand dat we op een 2e kindje hopen... bij de dokter weten ze het nu wel heb alleen wel een vriendin met wie ik er over kan praten, en dat is toch wel erg fijn om ook iemand in real life te hebben waar je even kan uithuilen. @Renske19: nee hoor meid, ik vond je tips en velhalen vaak niets eens over komen dat je zo "jong" bent dus voor mij maakt dit geen verschil.
bah , vervelende dat je je zo rot voelt ik zit natuurlijk in een andere situatie dan jij en kan je alleen maar een knuf geven een beetje vergelijkbaar in mijn situatie: wij wilde mijn schoonouders verrassing met het feit dat er nog een kleinkind komt (hun laatste) iedereen denkt namelijk (muv mijn zussen) dat wij het laten bij 2 kindjes, maar wij willen dus nog een derde en deze zwangerschap zou echt een verrassing voor hun zijn geweest , helaas heeft het niet zo mogen zijn
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (4) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. 5. (7) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (3) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) 8. (1) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (even doorgeven) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (5) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) 12. (3) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) 13. (1) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) 14. (1) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) 15. (1) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) datumloos (2) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) Totaal: 45 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (4) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. 5. (7) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (3) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) 8. (1) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (even doorgeven) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (10e ronde, 2e kindje) 12. (3) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) 13. (1) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) 14. (2) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) 15. (2) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) datumloos (2) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) Totaal: 48 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
Rens, anders tegen je aankijken omdat je jonger bent??? Tuurlijk niet!!!! jonkie.... Grapje!!! Nee hoor, gezellig dat je er weer bij bent.... Al had ik je liever opgezocht in een ander topic maar goed...
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (4) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. 5. (7) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (3) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) 8. (1) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (even doorgeven) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12. (3) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) 13. (1) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) 14. (2) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) 15. (2) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) datumloos (2) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) Totaal: 48 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
Vraag van de dag: ik ben 29 jaar. @ renske19: tuurlijk kijk ik anders tegen je aan. Ik kan niks serieus nemen van iemand die tien jaar jonger is dan ik . Maar aangezien je al een kindje hebt, kan je me vast nog heel veel vertellen wat ik niet weet aangezien ik er nog geen één heb. Leeftijd zegt dus niet zo veel. @allen: ik vond het deze keer ook heel moeilijk dat ik niet zwanger was. Vind het echt z' on drempel die ik over ga naar het jaar 2012. Tot nu toe had ik wel steeds zo iets van: "ach het duurt gewoon even en we zien volgende maand wel weer". Ben een half jaar bezig, dus het valt allemaal wel mee, maar gister toch wel even een traantje gelaten. Eigenlijk gebruik ik dit forum (en een beetje mijn man) om het erover te hebben en me frustraties te uiten. Vrienden en familie wil ik hiermee niet belasten, heb niet het idee dat die het goed begrijpen.
meiden, ik heb even mezlef aangepast op de lijst! Hoop dat dat goed is. ben ook begonnen met tarwekieolie capsules we zullen zien of dat wat doet! Baadt het niet dat schaadt het niet! Liefs mamavand
hoi ik ben net terug van de gynacoloog echo gehad, het vruchtje is weg , maar de baarmoederwand is nog erg verdikt. ik heb weer van die rottabletten gekregen die ik moet gebruiken als het bloed/stolselverlies zaterdag niet minder is geworden als het maandag nog steeds hetzelfde is moet ik weer bellen:x de pijn is in ieder geval stukken minder gelukkig
Spinnekop.. Hmm okee nog even doorbijten dus sterktee! Molly.. Haha Trouwens, je verhaal is heel herkenbaar. Gister ook een traantje gelaten, had graag zwanger 2012 ingewild.. dus wat je zegt daar kan ik me heel goed wat bij voorstellen