Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

oh , jij bent echt oplettend betty :D
    ja , je hebt me wel aan het lachen gemaakt:p

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @spinnekop, wat ontzettend erg!!! gecondoleerd meid!

3. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja BB is erg oplettend!! :D

Wel een heel fijn dat ze zijn zaad hebben ingevroren. Is dat eerder gedaan doordat er bekend was dat hij ziek was??

4. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier wist mijn man vanochtend even niet meer waar hij het zoeken moest. Belde mij op me werk op om te vertellen eat er gebeurt was. Hij zat achter zijn xbox lekker te gamen. Gaat er opeens één van de klepkasten van ons dressior open. En wat valt eruit?? De afspraken kaart van de verloskundigepraktijk. Hij helemaal verward en vroeg aan mij. "wat zou dit betekenen". Hahaha. Ik zeg tegen hem. Misschien moeten we binnenkort daar wel een afspraak maken en wilt "iemand" dat ons duidelijk maken. Hahahaha. Volgens mij stond het zweet op zijn voorhoofd :D.

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ rammetje: hahahaha ge-wel-dig !

6. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    mooi verhaal Rammetje :)

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Krijg er bijna kippenvel van Rammetje! Cool! :)

8. spinnekop

ja precies , hij moest zware medicatie en behandeling

9. spinnekop

dat zet je wel aan het denken :)

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spinnekop.. Wat een verschrikkelijk nieuws zeg:( gecondoleerd en heel veel sterkte donderdag.
    -------------------------------------------------------------

Missnien.. balen zeg:( op naar de volgende ronde:(

Rammetje.. Haha ik kreeg weer een glimlach van jouw verhaal:)

11. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    spinnekop, wat vreselijk ... sterkte met alles en gecondoleerd ...

ego :
    hier af en toe nu lichtelijke krampen, we zullen het zien deze week. ik houd het ruim aan, wil niet te vroeg testen eventueel, kost allemaal een bult geld dat te vroeg negatief testen .. !? haha
    ook hebben we niet stil gezeten (in bed natuurlijk dan liggen zeg maar) en zijn we lekker wezen klussen in huis en het een beetje opgepimpt. super leuk geworden! al zeg ik het zelf :D
    afgelopen maand niet zo heel veel mee bezig geweest, wel veel geklust dus mss heeft het zijn vruchten afgeworpen. ik hoop het!
    hier nog niet meer zwangeren toevallig? heb ik nog meer gemist?

12. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar echt zo bizar. En ik wist niet eens meer waar ik het had neer gelegd. De laatste keer was in oktober dat ik die afsprakenkaart vast heb gehad. Dus dat zet je zeker wel even aan het denken.

@spinnekop, dat is wel fijn dat ze zoiets al gedaan hadden. Nogmaals. Veel sterkte een donderdag en de komende periode! *dikke knuffel*

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

nog steeds niets hier.
    Als ik morgen avond niet ongie ben en dezelfde temp heb als vandaag dan krijg ik al steesd meer hoop!

14. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ spinnekop, jee! Wat heftig inderdaad! Gecondoleerd.

@ missnien, balen dat je op rood moet meis, hopen op een roze vervolg!

@ mamavd en haagje, oeoeoeoe bij jullie ook al zo spannend! We wachten af!

Hier: blijkbaar kan een cyste binnen 2 maanden van 5 cm slinken naar 0 cm :D Had eigenlijk ook niets anders verwacht :cool: De gyn bevestigde mijn vermoeden: je kunt op dit moment onmogelijk al iets zien van een evt vruchtje. Dusss dan zit er niets anders op dan afwachten ;)

15. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    #3275 Diana75, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
    Die is leuk! Wie weet Rammetje!! Hoop voor jullie dat jullie toekomstige kleine alvast van zich laat horen! Ben heel benieuwd!!:)

16. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    O ja, Rammetje, ik denk dat je moeder en jullie sterretje inderdaad een hint proberen te geven! Dat hoop ik in ieder geval voor je ;)

17. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Goedeavond meiden,

BB; Enorm balen meid!! :(:( Dikke knuf!
    Spinnekop; Gecondoleerd, wat een verdrietig neiuws...:(:(
    MamanavD; Ik duim voor je!!
    Dames op rood; balen :( vandaag en hopelijk met frisse moed de volgende ronde in!
    Wachtenden; ik wacht en duim met jullie mee!!

Zijn er nog nieuwe zwangeren bijgekomen??

Hier; Al 6 dagen over tijd en nog steeds geen positieve test...:( Maar ook geen ongi!!! Woensdag naar de gyn en dan wacht ik wel wat ze ziet/zegt. kan er niet meer van maken...moet zeggend at ik wel onwijs moe ben, alles een beetje langs me heen gaat, ik me nergens druk om kan maken, 'savonds erg koud heb (overdag warmer dan anders) en aderen over mijn borsten zie lopen... zeg het maar!!

VVDD van gisteren; ik hou van veel soorten muziek, van Lenny Kravitz tot Phil Collins, beetje jazzy etc.

Liefs D.

18. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Jemig Spinnekop, wat vreselijk. Gecondoleerd.
    Bizar zeg dat zijn zaad nog ingevroren is.. Dus nu zou zijn vrouw nog steeds een kindje van hem kunnen krijgen?

@Rammetje Oeh, spooky :D Zou wat zijn hè? Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik hoop het voor je meid :)

@Geesje Wat goed dat je cyste geslonken is.
    Naar wat mij verteld is kan een cyste alleen slinken als je niet menstrueert, dus aan de pil of zwanger bent, maar er zullen wel verschillende soorten cystes zijn. Super fijn dat hij weg is!!

@Haagje Spannend! Ik zal voor je duimen!

@Diana Tjonge meid, dat klinkt hartstikke zwanger. Benieuwd wat je gyn woensdag zegt!! Duimen draaien ook voor jou!

19. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @geesje. Fijn dat de cyste weg is!! Oeh wel spannend of je nu zwanger ben!! *duim*

@Diana. Dat klinkt als zwangerschapssymptomen!! Ben benieuwd wat de gyn over 2dagen gaat zeggen!!! Spannend!!!

@kit. Ja ik heb inmiddels bizare dingen meegemaakt dat ik ook zeker wel weet dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar wat dit betekend hoop ik binnenkort te ontdekken.

20. Maia

Maia Niet meer actief

@spinnekop: jeetje wat een ontzettend naar nieuws. Veel sterkte.

@rammetje: leuk verhaal

@mamavand: ook al zo nuttig bezig geweest, ik ben vandaag ook flink aan de boen geweest.

Verder niets te melden eigenlijk. Nog steeds niet ongesteld.

Deel Deze Pagina