@ Betty: dikke knuffel meid. Dat soort nieuws komt altijd op het meest slechte moment @ Spinnekop: wauw...dat zet dingen wel weer even in zijn perspectief zeg. Poeh! @ rammetje: ik hoop echt dat het een teken was!! @ Geesje: goed van de cystes, jammer dat er nog niets te zien was, he? @ Delta: gefeliciteeeeeeeerd!!! @ hier een stevig balende mij vanuit Raalte. Heb de laatste dagen nogal last van obstipatie en vanavond bij het persen kwam er al een klein beetje roze mee. Dat in combinatie met buikpijn maakt mij erg verdrietig. Ik weet het eigenlikjk al , het is weer niets deze maand. De ene keer dat ik het geluk en de eer had om zwanger te zijn, voelde ik me bij dag 8 al anders dan anders. Dat heb ik nu niet. En het feit dat we nu alweer zo vroeg beginnen met rozeverlies, stemt mij knap negatief. Laten we hopen dat in in ieder geval een behoorlijke luteale fase haal... Alsof dat nog niet erg genoeg is, zegt Lief doodleuk dat ie denkt dat het toch niets meer zal worden met onze pogingen. Niet dat ie het niet wil, hoor, maar gezien onze leeftijd denkt ie niet dat we nog kans maken. Bah...ik was al down en nu zeker. Als iemand de moed al opgeeft voor we werkelijk aan het proberen zijn geweest, is dat toch wel erg triest! En dan baal ik helemaal dat oik dagen vreselijk buikpijn heb, als het toch voor niets is
@Rammetje Wat een verhaal...!!! Hoop dat het een goed teken is... Ik wil je wel nog even zeggen dat ik je profielfoto een stuk mooier vind... Vond die andere een beetje eng... @Delta: Oh meid het is je gegund... Zou dat afstand nemen dan echt werken..?! @Lianne ik kijk ook steeds in beide haha.. Maar hier eerst... Veel spannender... Lekker zeg ff weg naar de zon... @Geesje wat fijn van die cyste zeg... Hier nog steeds ei pijn... We zullen zien... Heb gisteren nog geklust dus we zien wel... Wel echt raar als ik nu opeens weer een korte cyclus er tussen krijg... RAAR lichaam...
Oooowwwww helen, hier even een dikke knuf voor jou!! En wat nou leeftijd? Als je met pensioen gaat is jullie kindje het huis al uit hoor! Dus dat vind ik echt onzin..
@Hellen even een hele dikke knuffel voor jou... Ik weet hoe het voelt met PDS en het kan soms echt afschuwelijk pijnlijk zijn... Vind daardoor altijd moeilijk om te bepalen of het door PDS komt of dat het toch iets met zwanger te maken heeft... (niet dat ik weet hoe dat voelt) En balen zeg van jouw lief... Maar misschien wil hij jou alleen maar steeds die teleurstellingen besparen... Ik duim voor je dat jullie snel een lief beebje erbij krijgen... Dikke kus...
Ja dat is een heerlijk vooruitzicht!!! Enne, mijn ei was vorige maand in 1x 5 dagen eerder!!!! Had afgelopen maand een cyclus van 27 dgn ipv 33 dgn die maand daarvoor... De maand daarvoor had ik een cyclus van 32 dgn... En 4 maanden daar weer voor zat ik elke maand stipt op 28 dgn.... @Hellen; moeilijk zeg..... Dikke knuffel voor jou...... Hopen dat het straks allemaal anders gaat als jullie echt samen wonen....
jij kent je lichaam natuurlijk het beste , maar ik geef het nog niet op voor je , het kunnen net zo goed kwaaltjes zijn , obstipatie had ik ook het bloedverlies , misschien een vaatje geknapt van het persen , buikpijn , ik had ook ongigevoel al een week van tevoren, het is natuurlijk niet leuk om zoiets van je man te horen, tot wanneer willen jullie het eigenlijk proberen (klinkt wel heel raar zo) het gekke is voor ons is de keuze of nog zwanger raken voor mijn 41 ste en als dat niet meer lukt wil ik met de gynacoloog bespreken om mijn baarmoeder te laten verwijderen ( endometriose, vleesboom) ik wil echt niet meer nutteloos menstrueren dan
Haha ja oke dat kan ook allemaal maar ik zou dan van 41 naar 22 gaan haha.... Maar ik had dat eerst altijd... Alleen dan geen eisprong erbij... Maar 1x in de 2 cyclussen...
@MamavanD wauw je temp.....ik eet mijn pet op als je niet..... @Delta gefeliciteerd! @Missnien knuff @Spinnekop jeee wat heftig meis, sterkte donderdag. En wat dubbel zeg om zijn sperma dan in te vriezen om toch samen dan nog een kindje te krijgen. @rammetje tekens.......die ken ik ook!!! @Diana wat vreemd fijn dat de afspraak al stond. @Haagje in the house!! Zo weer wat bijgelezen maar nog niet klaar, toch wel lastig met twee kleine kids die laat gaan slapen en werken. Ben zooo boos op mijn man.....zelden maar nu toch echt wel....
Hellen. Een hele dikke knuffel voor jou. @lianne en suusje. Ik kijk ook eerst altijd hier en dan bij feb. Dit vind ik nu veeeeel spannender om te bekijken. En over m'n foto. Ja die andere kon ik toen alleen zo kiezen op telefoon van de week op de laptop de rest een beetje zitten uitpluizen. Hahaha. @lianne. Lekker even weg!! Hoop voor je met een mooie 15weken buik!!!
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(8) - huisje - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje(ronde 7, 1e kindje) - Manu74(ronde 3, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom(ronde 2, 3e kindje) - minnie1979(ronde 2, 2e kindje - SuusjeLove (15e ronde, 1e kindje) 2.(4) - Boulette(ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88(2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje(ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) - maaike80, (ronde 8, 1e kindje) 3. (4) - Pabbels(ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn(ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(3) - babywish84 (ronde 7, 1e kindje) - kimmie168 (ronde 5, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) 5. (8) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) - Mimi11(1e ronde) 6. (6) - Kaatje88 (1e ronde) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) - Marg 7. (5) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Melanie (is eindelijk zwanger!!! ) 8. (6) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) 9.(5) - Rammelaar (1e ronde, 2e kindje) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Kreeftje78 (ronde 4, 2e kindje) - Dotje8 (ronde 8, 2e kindje) 10.(7) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - Whitesaber (16de ronde, 2de kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) - DragonBerry (1e ronde, 1e kindje) - Manon77 (1e ronde, 3e kindje) 11. (7) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) - Angelique (2e ronde, 1e kindje 12.(6) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) - TVL (ronde 8, 1e kindje) 13. (7) - Molly27 (8e ronde, 1e kindje) - Leo85 (12e ronde, 1e kindje) - roompje25 (1e ronde, 2e kindje) - Souries (ronde 2 (na miskraam), 1e kindje) - mariahh (ronde 5, 1e kindje) - lellie (ronde13, 1e kindje) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) 14. (6) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) 15. (6) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) - Hannelore (3e ronde, 2 kindje) - FvK (1e ronde, 1e kindje) datumloos(3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) - Enjoyce ( 1e ronde na mk, 1e kindje) - Gelukje7 (3e ronde, 1e kindje)
Lady's: ik heb ook goed nieuws: ik ben ook zwanger. Nod was 6-1. Gewacht met testen tot gisteren. We zijn erg happy!
Tot ik 41 word, met enige rek tot zijn 45e verjaardag in maart 2013. @ Marg: JEEEEEEEEJ...jij stemt weer positief. Heerlijk voor je meid!! @ Suusje: ja...die rot PDS is geen feestje, he?
@Marg proficiat..!!! Pff nee ik haat het en het is echt een last vind ik... Heb het al mijn hele leven dus ja weet niet beter...
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(8) - huisje - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje(ronde 7, 1e kindje) - Manu74(ronde 3, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom(ronde 2, 3e kindje) - minnie1979(ronde 2, 2e kindje - SuusjeLove (15e ronde, 1e kindje) 2.(4) - Boulette(ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88(2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje(ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) - maaike80, (ronde 8, 1e kindje) 3. (4) - Pabbels(ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn(ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(3) - babywish84 (ronde 7, 1e kindje) - kimmie168 (ronde 5, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) 5. (8) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) - Mimi11(1e ronde) 6. (6) - Kaatje88 (1e ronde) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) - Marg 7. (5) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) -Diana75 (14e ronde, 1e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Melanie (is eindelijk zwanger!!! ) 8. (6) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) 9.(5) - Rammelaar (1e ronde, 2e kindje) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Kreeftje78 (ronde 4, 2e kindje) - Dotje8 (ronde 8, 2e kindje) 10.(7) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - Whitesaber (16de ronde, 2de kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) - DragonBerry (1e ronde, 1e kindje) - Manon77 (1e ronde, 3e kindje) 11. (7) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) - Angelique (2e ronde, 1e kindje 12.(6) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) - TVL (ronde 8, 1e kindje) 13. (7) - Molly27 (8e ronde, 1e kindje) - Leo85 (12e ronde, 1e kindje) - roompje25 (1e ronde, 2e kindje) - Souries (ronde 2 (na miskraam), 1e kindje) - mariahh (ronde 5, 1e kindje) - lellie (ronde13, 1e kindje) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) 14. (6) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) 15. (6) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) - Hannelore (3e ronde, 2 kindje) - FvK (1e ronde, 1e kindje) datumloos(3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) - Enjoyce ( 1e ronde na mk, 1e kindje) - Gelukje7 (3e ronde, 1e kindje)
@marg gefeliciteerd!! teveel om op dit moment bij te lezen! morgen weer een drukke dag voor de boeg, en hier tekenen van een opkomende ongesteldheid... jammer maar dan kan ik tenminste een beetje gaan bouwen op mijn cyclus! Groetjes, Marloes
@marg en delta:gefeliciflapstaart ! @Hellen: te laat ? Mijn moeder werd opeens nog zwanger op dr 43e en een goede vriendin van mij op dr 42 ... niks aan het handje ! Zolang je nog ongi wordt zijn er kansen! Knuf xox