Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @MARG EN DELTA GEFELICITEERD!!!

aan de andere meiden, zet hem op girls. ik duim voor jullie

2. Siesi

Siesi Actief lid

1 jan 2012
    230
    0
    0
    Veldhoven
    Nou...misschien een teken dat ik niet op de lijst terecht ben gekomen...net ongi geworden... :(

3. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @suusjelove. Ik zie dat je temp omhoog is?? Toch gister je ei al gehad???

Marg. Gefeliciteerd!!!

@BB. Je temp vandaag doet wel hetzelfde als de ronde dat je zwanger was!! De andere maanden waren anders volgens mij wat ik zo kan zien. *duim voor je*

4. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Heey goeie morgen meiden,

Sorry dat ik gister niet even iets van me heb laten horen.... maar was druk aan het werk en savonds echt geen puf meer..
    maar de testen waren gister ook nog niet binnen dus hopelijk komen ze vanmiddag binnen, dan kan ik gelijk een testje doen want ben nog niet ongi....
    dus ik wacht hier nog in spanning af :D :D had gister wel rug pijn en zeurende pijn aan mijn bmm.... hij is ook hard, maar staat al wel een beetje open... :( dus vrees aan de andere kant ook wel een beetje.... maar we zullen moeten afwachten :D

@Delta: GEFELICITEERD!!! :) :D

@marg: gefeliciteerd!!!

@hier: nu eerst ff mijn zoontje uit bed halen :D

5. Delta

Delta Niet meer actief

ohh die lijst moet meer roze !!

dankjewel voor alle felicitaties :D

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier ook kans verkeken. Temp zakt en zere boobs zijn ook ineens een stuk minder....

7. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @Hellen1971: nee he dat zou balen zijn :(

8. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ BB hele dikke knuffel meis
    @ Mel spannend de 26e!!
    @ Manon en Missnien en siesi balen meiden
    @ spinnekop jeetje, oneerlijk is dat he als ene leven zo vroeg moet eindigen :(
    @ Rammetje haha LOL
    @ Haagje Hooooiii *zwaai* ik duim voor je
    @ Geesje26 klinkt goed! spannend nog voor een zwangerschap..nog 2 daagjes
    @ Diana klinkt veelbelovend, ben benieuwd voor je morgen
    @ delta en marg gefeliciteerd
    @ Hellen dikke knuffel meid, toch blijf ik duimen voor je!

Hier gaat alles zijn gang en we zijn alweer begonnen aan ronde 6 :) gister maar meteen begonnen haha, ongi afgelopen (6 dagen heeft tie nu geduurd :x) dus het mocht wel weer zeg maar. Ik zeg..op naar me ei

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @hellen, als het je wat moed geeft, ik had de dagen voor mijn test echt zere borsten, vanaf 2 dagen voor mijn positieve test was de pijn weg..
    En nu dus zwanger..
    Oftewel................... Ik duim voor je meid!!

liefs Melanie

10. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen dames!!

Snel even gespiekt of er nog wat mooi roze voorbij was gekomen deze ochtend maar helaas, misschien ben ik iets te vroeg :)

Wel weer een paar rode berichten tussendoor, echt balen meiden. Hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben.

Hier is de ongesteldheid bijna over gelukkig, is altijd zo'n neus op de feiten drukker. Bah. Zo op naar het werk, begin lekker laat vandaag, dus vanavond weer even bij lezen. Kom op testers!!

11. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Meisjes, ik begin te denken dat ik misschien te vroeg de handdoek in de ring gegooid heb...

Vandaag 2 dagen voor NOD en vanochtend een ieniemienie streepje op mijn zwanger en Kids test. Omdat ik allergisch ben voor indroogstreepjes heb ik gelijk nog een keer geplast en er nog 3 testen achteraan gedaan. Met allemaal hetzelfde lichte roze lijntje binnen een minuut.
    Je kan toch niet op 4 testen tegelijk belazerd worden met indrooglijntjes?? :$

Ik word hier helemaal nerveus van!

Zien jullie ze ook???

12. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaaaaa BB:D:D:D
    ik zie een heel licht streepje! OWWWW IK DUIM ZO VOOR JE

je temp blijft ook hoger als vorige x toch??? (ik heb niet echt verstand van tempen)

13. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Ja ik zie ook 2de streepjes.....

14. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    BETTY JAAAAAAAAAAAA Ik zie ze ooooook!! Nu om de dag testen. Of elke dag. Wat the fuck maakt het uit!! Je hebt er toch 50 :D :D

Ooooh zo blij voor je en ook hier blijf ik voor je duimen!

15. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @BB: heel licht zie ik idd ook iets!!!! :$:$:$ op de cassettes zie ik het trouwens iets beter dan de dipstick's.... :D:D maar op de dipstick zie ik hem ook hoor! spannend!!! hoop dat je over 2 dagen echt een knaller hebt!!!!

@hier: nog steeds geen ongi, en ook helemaal geen klachtjes meer..... waren de tesen maar binnen!!! :x na ja nog even gedult hebben dus hier om te kunnen testen..... post word hier meestal tussen 13.00 en 15.00 bezorgd.... pfff zul je net zien dat het vandaag 15.00 is.............*wacht heeeeel geduldig af*

16. Jetta30

Jetta30 Actief lid

20 sep 2011
    336
    0
    16
    @ Betty Barclay

Zie de streepjes meteen , geloof niet dat dat indrooglijntjes zijn.

Mag ik je al voorzichtig feliciteren...........:)

(zou je er morgen niet nog een doen, heb je meer zekerheid)

x Jetta

17. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    WAUW mieid...een voorzichtige GEFELICITEERD!!!!! Ik zie duidelijk een tweede streep!!:D:D

18. Maia

Maia Niet meer actief

@marg en delta: gefeliciteerd

@hellen: balen :(

hier nog steeds geen ongi te bekennen. Zit nu op dag 36 en m'n langste cyclus was 35 dus dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Heb ook helemaal geen gevoel alsof ik ongesteld ofzo moet worden, heel bizar. Nou ja, ik wacht het af tot het weekend.

19. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Even ego;
    Hier nog steeds een negatieve test en vandaag dag 7 overtijd...snap er écht helemaal niets meer van :(!! Wil morgen echt horen of ik zwanger ben of wat er danaan de hand is hoor! Normaal altijd een 25 dagen cyclus en nu op dag 10 al eisprong, was al vreemd...en dan nu 7 dagen overtijd is helaam raar als je altijd zo stipt bent! Temp blijft stabiel...
    Grrrr...wil zo graag weten waar ik aan toen ben!!! Wil ook een tweede streep op de test...:(

Liefs D.

20. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    BB!!! Wat spannend! ik zie ze ook hoor, en duidelijk zelfs ook! de streepjes zijn ook roze en net zo dik zeg maar, oh ik denk dat we je mogen feliciteren!!! :D
    morgen ochtend gelijk er nog eentje tegen aan gooien, en hopelijk is die dan wat duidelijker, en dan overmorgen nog eentje en hopelijk is die dan nog duidelijker en ga zo maar door! Spannend!!!! ik hoop het zo voor je!
    ik heb hem thuis stiekem al in het negatief gezet en duidelijk een 2de streepje ... volgens mij .... ?

hierzo, nog geen ongie ....

Deel Deze Pagina