@Rammetje Ja hij is iets omhoog... De pijn is ook wat minder maar ff afwachten maar... Misschien dadelijk nog maar 1 ovulatietestje doen... @Hellen balen meid..!!! Het is jullie zo gegund maar de volgende ronde gaat het allemaal een stuk makkelijker als jouw lief lekker bij jullie woont... @Ambrose spannend zeg..!!! Grr en dat wachten is irritant... ooit noemde iemand de postbode de rekeningenbitch... Wie weet ik niet meer... @BB ik zie ze ook... En als het streepje binnen 1 minuut verschijnt is het toch geen indroogstreepje.. IK ga ZOOOOO hard voor jouw duimen...
@Diana dat is idd balen meid... Wel fijn dat je morgen naar de gyn mag..?! Heb je misschien een later ei gehad..?! Edit: Sorry zie nu pas je temp kaartje... Dat is helemaal raar...
Betty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zie ze ook meis!!!! Ohhhhh ik hoop het zo voor je!!!!!!!!!!!! Over 2 dagen heb je gewoon een Knaller hoor!!!!!!!!!!!
Diana wat doet FF als je de info over de ovulatietesten weg haalt..?! Misschien is jouw ei wel later geweest op de 20ste dag.. Want dan blijft jouw temp mooi hoog...
Nee meis, heb mij ei gevoeld zoals altijd en met de testen was dat een bevestiging. Maar ja als ik de testen verwijder dan springt ie naar de 20ste! Dat zou dan weer erg laat zijn... Komt ook door die korte nachten door de laat/vroege diensten dat ik laag temp, zie de witte bolltjes. Ik hoor het hopelijk morgen wel en ik hoop dat ik dan ook op roze mag...
Ja dat dacht ik al... Want weet dat de witte bolletjes afwijkende tijden zijn... Ik zei dat omdat ik zag dat je na de 20ste dag wel boven de 36.5 komt en daarvoor niet... Je vorige cyclus zit je namelijk ook rond die temp en hoger zelfs... Maar goed het is wel fijn dat de Gyn je morgen duidelijkheid kan geven...
Ik ook!! En ik zal je zeggen... Ik ben door Rammetje vanmorgen toch weer gaan testen! Zij schreef heel vroeg vanmorgen hier op het forum dat mijn temp er hetzelfde uitzag als de maand dat ik zwanger was (in deze fase). Toen dacht ik hmmm, ik heb er toch 50 Dus.... dank je wel lieve Ramnmetje! Voor je oplettendheid!
Spannend voor je! bb En je bent al zo lang bezig knap zeg! Ik hoop zo voor je dat het raak is! Ik heb al goede moed hoor voor jouw!
@BB: Ik vind het voor jouw op dit moment nog stannender dan mijn eigen uitslag! ik hoop echt dat je snel dikke knal testen heb en een lekkere plakbeeb!!! @ hier........... geen idee geen gevoel, helemaal netraal...... *ik ben niet zwanger* Hopelijk komen vandaag de testen wel gewoon binnen! heb nog meer spanning of de testen wel of niet binnen komen dan wat de uitslag daar van is....
Amrbos je bent overtijd zie ik spannend voor je zeg! Je voelt dus niks dat wil niks zeggen he . Hopelijk komen je testen snel binnen!
voordeel van zo'n forum, meerdere ogen zien ook meer kun je je nog beheersen om niet nog weer te testen??? ik heb net testen op internet besteld, mss dat ze morgen binnen komen. mocht ik toch nog ongie worden dan heb ik ze maar in huis
Spannend spannend allemaal vandaag!!! Hou je in de gaten hoor ambrose!!! Hier ook spannend; manlief moest vanmorgen weer een potje inleveren.... Donderdag uitslag.... Hoop zo dat het goed is...
Heeeeeeel graaaaag gedaaaaan En wat baal ik nu dat ik je testen niet op m'n telefoon kan zien!!! Ik wil ze ook zien!!! Hoop voor je dat het een echt plakbeebje is!!!
Hier erg benieuwd of m'n ei al geweest is. Flinke temp dip gehad en daarna gestegen. Maar op CD13 heb ik hem nog nooit gehad... Ben benieuwd wat hij morgen doet...