BB!! ik zie het ook overduidelijk, ben snel even ingelogd op de pc van de praktijk... kon niet wachten tot ik thuis zou zijn (17.15u) hahahaha... Spannend en super leuk!!! We gunnen het je allemaal!!!
@BB, ik zie de streepjes ook!!! Wat gaaf, van harte gefeliciteerd. @Spinnekop, ik hoop dat het zo is. Misschien toch maar even testen? @Helen, knuffel voor jou!
hey meiden. Ik werd vanmorgen wakker en dacht echt dat ik een hele lage temp zou hebben en dat ik vandaag ongie wou gaan worden. Maar kijk eens naar me temp!!! Ik ben helemaal verbaasd. De test afgelopen zondag was echt witter dan wit! Dus ik durf nog niet te hopen. Wanneer zouden jullie weer testen! Bij mijn zoontje pas op dag 34 posi test en op dag 32 nog omo wit Bij eerste mk op dag 29. En bij tweede mk op dag 27 maar dat was een mola dus maak je veel hormoon aan!
Oh spannend zeg..!!! Ik zou gewoon om de dag een testje doen... Denk dat ik zelf iedere dag er een deed...
whaha waarom vraag je dan wanneer je een test moet doen als je er al 1 in huis hebt Ik duim..ik duim ..ik duim
de sensitest was binnen, dus maar meteen op CD 7 een test gedaan, zie ik al een lichte schaduw...ik hoop dat tie nog ff blijft plakken hoor en nog niet zo snel in aantocht is... dus vanaf nu iedere dag testen én fanatiek klussen __________________
volgens ff zit ik nog maar 5 dagen dpo , dat lijkt me wel heel erg vroeg toch , ik hoop stiekem op een temp daling morgen
nou , getver misschien toch te vroeg getest , je zit nu op 28 toch en je zei net dat je bij je zoontje pas op dag 34 posi hebt getest , dus zolang je geen ongi hebt
nee is ook zo bij me zoontje is het zlef op dag 34 via bloed uitgewezen moet wel zeggen dt ik die zlefde avond toen een knal test had! En 2 dagen darvoor nog niets. Nou we wachten maar weer af! zonde van de eurie!
balen mama van d. Ik hoop dan maar dat het vals negatief is of dat je dan maar snel ongie wordt en duidelijkheid hebt! Succes!!!
Balen meid maar geen bloed geeft moed... Daarbij heb ik altijd gehoord dat de digitale testen sowieso veel meer HCG nodig hebben...
Not totally true... Dat geldt alleen voor de gewone digitale testen (met alleen "zwanger" of "niet zwanger" ) De digitale MET zwangerschapsindicator zijn even gevoelig als de KV-testen.
balen mamavand, maar zo als velen hier zeggen; zolang er nog geen bloed is... ik ga in ieder geval nog voor je duimen