Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @BB; mn duimen draaien overuren hoor!!!! Ik duim voor je....

@Ambrose; leuk kleurtje!!! Staat ook heel leuk....

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meis naar een aantal malen wassen word hij wel minder fel!
    Ik vind het wel mooi en idd niet storend!

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ennnn, wat nou als dag "13" niet echt dag 13 is maar de dag waarop je een innestelingsdip hebt gehad? Ik zie aan je kaartje tijdens je zwangerschap dat je temp rond dezelfde waarden zat als nu, dus zo laag is niet. En dan zou je nu 2 dagen na je dip zitten en dan beginnen de kwaaltjes.
    Waarom gooi je er niet een testje tegenaan?? Je kan hooguit 2,50 in de plomp gooien (bij KV) bij die dipstickdingen nog veel minder!

4. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

dank je wel voor je lieve woorden:).
    ik sta nog met beiden voeten op de grond hoor;)
    ik weet dat het niets hoeft te betekenen en dat het afwachten is

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oke lieverd ik hoop natuurlijk dat jou lichaam je niet voor de gek houdt ik duim voor je!

6. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Weinig meegeschreven maar wel op de lijst. Ik kan op rood. Was mijn eerste ronde na het stoppen met de pil dus wel blij dat ik niet te lang op mijn ongi heb moeten wachten (je leest nogal wat doomscenario's over het stoppen met de pil) alhoewel ik er uiteraard ook wel 9 maanden op had willen wachten. :), Op naar ronde 2!

Iedereen op roze GEFELICITEERD, iedereen op rood jammer hopelijk de volgende keer een andere kleur! Iedereen die nog moet testen.....Succes!

7. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo heb ik het nog niet bekeken/bedacht. Hmmm. Heb geen testen in huis dus moet ze eerst morgen vanuit m'n werk gaan halen en dan kan ik eventueel een donderdag testen. Kan ik ook gelijk nog 2dagen me temp in de gaten houden!
    Thnx voor het mee denken. Ik weet waar ik morgen naar toe moet. Hahaha.

8. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Spannend rammetje!!!!

9. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Even een vraagje voor de dames die testen zonder dat hun man erbij is: Vind hij dat niet heel vervelend?

Mijn man zou het echt niet leuk vinden als ik "achter zijn rug om" een test zou doen... Maar het kriebelt wel om morgen eens de kv2v5 te halen;):)

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik test altijd zonder... Hij moet meestal vroeg naar zijn werk...

11. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    En dat vind hij niet vervelend??

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik heb nog nooit een positieve test gehad dus nee hij vond het niet erg omdat de uitslag toch negatief was...

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ MamavanD: wow...je kaartje ziet er goed uit. Qua testen is het lastig. Ik duim dat je gewoon NIET ongi word! Enne..met een beetje geluk kun je nog wel wat ongebruikte testen van Betty overnemen :D

@ Ikke: gefeliciteerd!!!

@ Melanie: hihihi je zal weten dat je zwanger bent he ;)

@ Spinnekop: ik duim voor je!!

@Ambrose: mooi kleurtje hoor!

@ Goofy: kom op meid....het is nog te vroeg om nu al te balen

@ dames op rood: Balen, balen, balen!!!

Zo. Ik heb uitgebreid een baaldag opgenomen. Van woede een stuk chocolade op, een koekje bij de koffie en cola, wat ik nogmaal doordeweeks echt niet drink. Ben echt boos, verdrietig en bang.
    Maarrrrr voor de kaartjeskijkers toch een vraag: want als mijn ongi morgen ewcht door zou breken, zou ik een LF hebben van maar 11 dagen, terwijl 13-12 meer normaal is voor mij. ZOU mijn ei wellicht niet toch eerder kunnen zijn geweest? Want dat zou me geruster stellen dan het andere antwoord, omdat er dan dus iets niet meer goed gaat bij mij, gezien de LF dus dan korter is. Maak me best wat zorgen..

14. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @hellen; een dag eerder zou al uitmaken?? Gezien je temp, welke gelijk is, en je egg white zou ik het een dag eerder logischer vinden...

maar hé, zoveel verstand heb ik er (nog) niet van...

15. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Em wat betreft dat stuk chocola, koekje bij de koffie en de cola; heerlijk!!!!!
    Maar ja, mag niet van Sonja hé... hier een hele strenge avond gehad... alleen 1kop koffie en een kop thee....

16. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @hellen. Als ik je kaartje bekijk zie ik op dag 15 een flinke dip. Ik zou die eerder als ei hebben gevonden dan die nu wordt aangegeven bij dag 17! En dan zou je een lf van 13 hebben.

17. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @testen zonder man. De ene keer dat ik posi test heb is inderdaad zonder man geweest. Hij was toen een naar zijn ouders en ik dacht midden op de dag. Ach waarom niet. Op dat moment moest hij ook nog erg wennen aan het idee dat ik gestopt was met de pil(wat we samen hadden besloten) en hij zei bij die test dan ook nog steeds "nee hoor die is negatief" terwijl hij duidelijk positief was. Hij begint nu echter aan het idee te wennen. Dus denk dat ik de volgende keer samen wil testen (als ik me kan bedwingen). Hahahaha

18. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    heey dames...

wat spannend allemaal! BB gewoon testen meid! heb je waarscheinlijk wel meer zekerheid, en niet zo'n weet ik niet gevoel..... als hij wel omo wit is waar je bang voor bent (wat ik niet denk/hoop) dan kan je er maar beter optijd achter komen dan pas later... Duim voor je!!

Rammetje: spannend!!! :D

@ hier: het kleurtje in me haar is een "spoeling" na 24 wasjes is het als het goed is :D er weer uit :D anders heb ik prive kapster die daar wel bij kan helpen :D ;)
    ook nog steeds niet ongi..... dus nog steeds klein hoop hier :D

-x-

19. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@testenzonderman: heb het vorig jaar gedaan, meer omdat ik dacht dat ik toch niet zwanger was... oeps ;) maar toen vond hij het niet zo erg. Nu test ik ook wel zonder hem, voornamelijk omdat het toch negatief zal zijn, dus denk dat we tzt wel weer een situatie zoals vorig jaar kunnen krijgen.

Ben nog steeds niet ongesteld trouwens. Gisteren dacht ik even van nu komt het, maar nog steeds niet. We blijven wachten hier...

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen meiden....

@Helen even snel, ik zou je ei ook een of twee dagen eerder zetten.....

@Betty nog geslapen??? Hihihhi.....

@Hellen ik weet dat ik nog niet mag balen, maar ik baal vast vooraf........maar ik heb altijd strak 37,0 als ik zwanger ben, dus vandaar........

Zo naar KDV verjaardag van mijn oudste vieren, en dan inkopen doen voor onze vakantie.

Deel Deze Pagina