ik vind ze eigenlijk allebei wel leuk... aan dit antwoord heb je denk ik vrij weinig haha maar als ik moest kiezen koos ik nu voor de laatste... ik denk niet dat dat zovaak gedaan wordt dus dat vind ik wel leuk
@mamavand. Ik blijf duimen voor je. @haagje. Super!!! Gefeliciteerd!!! @kit. K ga je site even bekijken. Wat een mooie roze lijst wordt het!! Meiden die ik vergeet. Sorry maar zit op me telefoon en kan ik niet alles onthouden. Sorry.
Hallo meiden! Sorry dat ik er zo midden in val... maar ik heb even de berichtjes zitten lezen, ziet er heel gezellig uit, dit forum! Ik zag nog ergens de afkorting lf staan, betekent dit luteale fase? Dat is toch de fase vanaf eisprong tot menstruatie? Ik heb morgen mijn NOD (ga uit van mijn langste cyclus van het afgelopen half jaar) spannend allemaal he!!!
Ohja Lianne.. Morgen kreeg je de uitslag toch van het zaad? Ik duim voor je dat het een goede uitslag is!!
meiden die tempen, mag ik jullie advies? Vanochtend was ik iets eerder wakker als normaal toen heb ik mijn temp gemeten om 5.55u die was 36.2, toen om 6.15u (was normaal is) was hij 36.5, dus een verschil in temp binnen 20min, nu ben ik in die 20min wel weer in slaap gevallen dus ik weet niet precies welke ik nu zou aanhouden... Voor de zekerheid nu net nog wel even aan het klussen geweest voor het geval wel m'n ei vandaag of morgen komt, maar dat was een soort van pijnlijk En BB ik kwam vandaag in de file terecht vanuit me werk, dus heb geen testen meer gehaald... dus een testje doen kan dus ook niet.. hahaha
Dat heb ik ook welleens als ik temp als me man weg gaat om 5 uur dan scheelt dat soms ook wel 0.4 graden. Dus ik zou de temp aanhouden die je gemeten hebt op de tijd dat je normaal ook meet! @all hier nog geen roze of rood ook geen ongie krampen meer. Maar was daaar net wel even goed misselijk! Nou ik wacht in elk geval weer tot zaterdag! Morgen is de belangrijkste dag als ik mrogen avond nog niet ongie ben dan denk ik wel dat ik zwanger ben! Want dan duurd het wel heel lang! En ik twijfel nu nog een klein beetje. maar dat komt door mijn temp kaartje. Want als je kijikt op mijn kaartje dan zie je dat ik op dag 15 ook een dipje heb. Die dag ben ik eerder uit bed gegaan, maar als ik die niet op discard zet dan gaat ff mijn kruis verplaatsen. Dus vandaar dat ik twijfel! Willen jullie eens kijken? Welke dag vinden jullie het meest logisch? Ik heb wel oo dag 13 ei pijn gehad!
mamavand @ik als niet deskundige zou zeggen 13 de meiden , volgens mij ben ik echt zwanger hoor de symptomen die ik vorige maand had komen stapsgewijs weer terug ik heb nu ook last van een brok in mijn keel hmm schiet mij maar lek als het niet zo is wil iemand een weddenschap met me aangaan
ik denk toch ook wel dag 13! dan heb je 10dpo een innestelingsdip gehad... Ik hoop het voor je, je schreef eerder dat je ook pas laat een posi-test had, dus wie weet... Ik hoop het echt voor je en mijn duimen draaien nog steeds voor je!!!1
Hier nog steeds geen ongi en ook geen positieve test! Grrrrr Voor een aantal dame's wordt het nu echt spannend!! We duimen gewoon verder!!
Ja meiden bij mijn zoontje ook op dag 13 me ei en pas op dag 31 een posi test! Dus ik heb nog even. Maar ik ben blij dat jullie ook dag 13 aangeven. Dat denk ik zelf dus ook,. Maar omdat ik nog niet ongie twijfelde ik dus en dacht ik dan is het misschien uiterlijk morgen als ik uitga van dag 15! Dus vandaar.
Ja ik!!!! Oh wat zou dat gaaf zijn.... Hier weet manlief het nog niet, schoonouders komen zo nieuwe auto laten zien, en strijk ophalen, cadeautje is ingepak, rompertje waar ik met de t shirt papier tekst heb op geschreven foto volgt nog......wil je in september ook mijn papa worden? (Martina dus het is de laatste geworden) Hij vond wel dat ik zulke rode blosjes had, hoe kom je daar aan zegt hij.... Mijn hartslag is ook al hoger dan normaal, zo vroeg al???? Begin me nu seriueus af te vragen of er niet een tweeling zit....zo vroeg al deze streep en dan nog eens ook voor nod deze klachten.....
Nou heel stom op dag 29 nog niets niet eens een mini streepje of althans niet dat het mij opgevallen is. Dus nee echt niets. En op dag 31 bloed laten prikken toen zeiden ze dat het posi was had een hcg van 437. Dus die avond een test gedaan en die was knal!
om te vergelijken dat was een predictor test had er toen nog geen verstand van hahaha! En die was vergelijkbaar als de test van melanie!@
een tweeling goofy , oef dat zou wat zijn 2 meiden , hebben jullie de ruimte ben benieuwd wat je man gaat zeggen , die van mij zegt altijd dat hij gewoon superzaad heeft