Zeker weten!!!! testen gisteravond gedaan rond etenstijd Ik zal jullie ook erg gaan missen, maar het heeft in mijn geval wel geholpen dat ik even afstand deed van het forum!! Ik ben zo blij, wij zijn zo blij moet ik zeggen haha genieten meiden die op roze mochten! En meiden die op rood moesten, dubbel vet balen. ik duim voor jullie voor de volgende ronde.
Hey meiden, Ik lees al vanaf het begin met jullie mee, maar heb alleen in het begin gereageerd! Jullie kletsen zo veel, dat kan ik niet bijhouden als ik hele dag werk, haha! Ik zie wel een hoop meiden op roze! Wauw, gefeliciteerd!!!! BB, wat super, na zo'n vreselijk lange tijd!!! Wat wordt jullie geduld op de proef gesteld zeg! En wat hoop ik dat dit beebje gewoon bij jullie blijft!!! Ik had gisteren mijn NOD. Had za al een test gedaan (tuurstreepje) en maandag nog een test (iets duidelijker) Maar dinsdag en gisteren bruin verlies en mijn temp zakte! Vanmorgen is mijn temp weer gestegen en ongi heeft nog niet doorgezet. Zit nu op cd30, 15 dpo. Wordt dus spannend!!
Dank je, wat lief!! Jij hebt super mooie testen!! Gefeliciteerd!! (ik is een beetje jaloers, hahaha!)
@ BB: Dank je wel voor je lieve woorden. Heel jammer op zich dat we niet met z'n allen doorkunnen maar het is jullie allemaal enorm gegund hoor!! Maak er een mooi september mama topic van!! @ Haagje: oh die testen zien er top uit Blijkbaar heeft het afstand nemen van zwanger worden en het forum je goed gedaan. Hou m vast @ Liefkleintje; Jeetje jij maakt het even spannend zeg! Hopelijk heb je over een paar dagen toch een mooie test in houden. Succes. @ Renske: weet je al wat????
ik ga zondag weer testen samen met mijn man! En als ik dan nog geen posi test heb dan ga ik maandag weer contact opnemen! Van de gyn en de ha mag ik wel bloed prikke maar ikw acht nog even!
Hij is daar nog erg licht....was nog voor NOD. Ik was er heilig van overtuigd dat het raak was!! Totdat mijn temp zakte en ik bruin verlies had. Maar nu stijgt mijn temp weer en stopt het bruin verlies. (maar voor hoelang he?!) Ik word hier onzeker van! Je blijft nu stiekem toch hopen. Maar ik ben zo bang om straks ongesteld te worden.
Heey Lieverds, Betty.. Wat een ontzettend lieve woorden spreek je uit! ik kwam eigenlijk zo binnenvallen in het NOD-topic maar het voelt nu al zo als een warm, hecht clubje en ik kan alles met jullie delen. Zo lief. En meis ik ga je ook erg missen, maar ik gun jouw deze zwangerschap echt enorm! En ik ga je blijven volgen en ik volg je ook heeeeeel snel hoop ik Mamavand.. Spannend hoor! Haagje.. Mooie testen Liefkleintje.. Spannend hoor! Wanneer ben je van plan weer te testen? Meiden op rood: balen meiden! Lievers, ik heb even een vraagje. Mijn banner klopt vermoedelijk niet helemaal, had 3 dagen eerder me eisprong dan verwacht. Dus ik dacht: dan kan ik vanmorgen wel een testje doen.. Ik deed zo'n test van z&k die 6 dagen van tevoren al positief kunnen testen.. Mijn man en ik waren blij want we zagen eigenlijk vanaf het begin een vrij vaag maar toch zichtbaar 2de streepje. Ik zei tegen me man: ik kijk straks wel even met daglicht wat voor kleur het heeft.. En ik kijk zo straks, en hij is weg! Terwijl hij er toch een dikke uur heeft gestaan, hoe kan dit? Btw.. ik ben ook nog niet ongi. Vond het wel een domper
ohhh betty wat ben je toch een lieve schat ik wens jou uiteraard een hele fijne goede zwangerschap toe maaaaar , je bent nog niet van me af hoor , wordt vervolgd
@Renske, heb over die testen niet veel goeds gelezen hier op het forum! Misschien even een kv test doen?!? Ik heb net een kv test gedaan.....nog even wachten tot de 5 min voorbij zijn, maar er lijkt geen 2e streepje te komen Had op 15 dpo wel zo mogen zijn dan, als het raak was!
@Rens; ik wou dat ik een antwoord voor je had!!! Maar heb het helaas niet... Misschien toch een andere test ophalen??? Volgens mij waren er een aantal die geen goeie ervaringen hadden met die testen.... Ik hoop het voor je meis....