Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Rens, ik kan je wel helpen daarmee...

Je doet de kraan een heel klein beetje open en laat een paar druppels kraanwater op je test vallen. Dan wacht je weer 2 a 3 minuten. Als het streepje terugkomt dan was het echt!

Toi toi toi meis!! :)

2. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    dat is vreemd zeg, ik hoop dat de tip van BB wat helpt. Zou heel fijn zijn als je met ze mee mag :)

en anders even snel naar de winkel om een andere test te halen?

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty, bedankt voor de tip.

Ik heb het zojuist even gedaan en er kwam idd weer een streepje tevoorschijn alleen ben ik hier wat huiverig voor omdat ik vaker streepjes kreeg na het wassen en dan vervolgens niet zwanger bleek..

Bovendien zie ik het streepje nu alweer minder worden..hmmm..

Heb manlief al gevraagd of ie na het werk naar de kruidvat rijd voor die testen 2 voor 5.. dan kan ik daar eventueel morgen mee testen.

Rot testen zijn het zeg:(

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ BB: dat waren lieve woorden voor de meiden. :) ik ga de roze meiden ook missen ook al zit ik nog niet zolang op dit forum ! maar in ieder geval heel veel succes met jullie zwangerschap ! geniet er lekker van & hopelijk komt er in september een mooi wonder op de wereld ! ^^

@ Renske: wat vaag, ik heb geen idee wat je hiermee kunt doen. de tip van BB uitproberen zou ik zeggen :)

@ liefkleintje: balen zeg !! :( hoop voor je dat het in de volgende ronde raak mag zijn.

@ de meiden die op rood staan: de volgende ronde is voor ons !!

@ de rest: ik vind jullie lief ! ^^

5. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Dikke knuffel voor jou Rens!!! Hoop het zo voor je!!! Ben flink aan het duimen hoor!!!!

6. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Rens, ik lees nu pas dat je de 6 dagen vantevoren testen van Z&K hebt gebruikt. Ik kan je vertellen; ik heb nu NOG een vaag streepje... Die dingen doen ongeveer het tegenovergstelde van wat ze beloven! Toch maar even KV halen en liefst een CB...

@Martine: Je bent inderdaad tussen een mooie groep mensen gekomen hier! Al hoop ik dat je er ook straks weer snel tussenuit mag :) (maar dat hoop ik voor iedereen)

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    zeker een mooie groep mensen ! ben ik ook heel blij mee... ik als minder ervarene heeft daar heel veel aan :)

8. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Oeps, dat is voor jullie helemaal dubbelop! Bij ons is het zaad supergezond en dat maakt zelfs dat we maar 15% kans hebben...niet veel dus...
    Het is idd dat je hele wereld op zijn kop staat! Vind het erg meoilijk te bevatten hoor. Heb geregeld huilbuien...vind het het raar idee dat de wetenschap het 'overneemt' zeg maar en de risico's die er aan kunnen zitten...weet het nog niet...we zijn er nog niet uit wat we gaan doen en aan de andere kant willen we héél graag een kindje!
    Moet en het nog maar laten bezinken al krijgen we niet veel tijd...

Liefs D.

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty..
    Maar bij jouw blijft de streep wel staan toch?
    Ik vind het echt geen fijne testen..
    Vanmorgen dacht we echt: wauw er staat wat:) en nu ineens niet.. is toch raar?

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Twijfelen jullie of jullie wel de MMM in willen..?!
    Huilbuien heb ik nog zo vaak... Gisteravond weer echt een dip en als ik er aan denk begin ik weer te huilen...
    Mijn vriend kreeg een sms van een vriend... Hij had goed nieuws...
    Ik wist het meteen wat het was... En jawel hoor ze verwachten 2 augustus een kindje...
    In de zomer nog verteld dat het bij ons allemaal lang duurde etc...
    Ze waren nog niet eens gestopt toen en wilde wel ooit kinderen maar wanneer wisten ze nog niet...
    En da slaat dan weer in als een bom en dan verlies ik weer even alle positiviteit...
    Maar als ik dan hier weer kom en ik zie hoe positief BB bijvoorbeeld altijd was na 3x een mk en 31 ronde verder dan weet ik dat ik me bij elkaar moet rapen en ervoor moet gaan...
    Het is soms ook allemaal oneerlijk...
    Dikke knuffel...

11. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Wat rot Suusje, begrjip dat het heel moeilijk is om dat nieuws te moeten horen. Soms lijkt het niet helemaal eerlijk verdeeld he?

Maar hoofd omhoog en gewoon doorgaan :) Jouw tijd komt nog wel. Laten we in febr gewoon lekker zwanger zijn oke :D

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Rens: bij mij komt het streepje alleen terug op die testen van eergisteren en gisteren als ik er weer opnieuw water op doe. Terwijl die van KV nog steeds mooi roze zijn. Ik zit potverdorie met nog 40 van die krengen thuis! Ook al gaat dit mis, ik hoef ze de volgende ronde niet meer! Alleen de midstreamtesten van Z&K zijn goed, maar die zijn ook een poepie duurder.
    Ik was helemaal klaar met de KV-testen na de indroogstreepjes van de afgelopen maanden, maar ik heb ze maar weer in mijn armen gesloten :cool:

@Suusje: Arme meis. Ik weet precies hoe je je voelt hoor. Ik lijk misschien altijd wel heel positief hier, maar ik heb ook mijn rotmomenten hoor. Ik heb vlagen waarbij ik helemaal niemand ook maar iets gun en wel kan kotsen op iemands makkelijke zwangerschap. En dan een dag later schaam ik me weer dood dat ik iemand zoiets toewens en probeer ik weer positief te zijn.
    Maar je voelt je soms gewoon heel eenzaam als je zo graag iets wil en anderen al zwanger lijken te worden van ruiken aan de buitenlucht.
    Maar geloof me Suus: ooit komt ook jouw tijd! Dat hou ik mezelf ook steeds voor en wie weet is het nu zover...
    Heel veel succes moppie! Huil soms maar lekker, dat is gezond.
    Dikke knuffel

13. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Lieve meiden,

Dank jullie wel voor alle lieve woorden!! Ben 'blij' dat ik dit allemaal met jullie kan delen. Was gister erg meoilijk vooral omdat ik nog moest werken en dus collega's tegenkwam en nog een gesprek aan moest met een collega. Mijn hoofd stond er echt niet naar! De cliënten waren wel erg lief, lijkt wel of ze het aanvoelen ofzo!

@Kit; thanks voor je berichtje, heel lief! Jemig, dus jullie ook al? Super dat je toch nog spintaan zwanger bent geworden! Gaat bij ons niet lukken... Mooie site trouwens en prachtige foto's!
    @BB; dank je meid! Hoop voor jou een mooie zwangerschap en ik hoop voor jou dat je de plee onder mag kotsen :D:p!!! Kom bij jullie zo af en toe wel even kijken bij de spt mama's hoor om te zien hoe het gaat met jullie.
    Dat geldt voor alle zwangeren onder ons, wat zal ik jullie missen hier!

Heb niet alles gelezen dus heb niet op alles gereageerd, maar ik lees nog wel bij.

Voor alle nieuwe zwangeren; GEFELICITEERD en geniet van jullie zwangerschap!!

Liefs D.

14. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohww BB wat een lieve woorden!!!

Mamavand jij maakt het wel spannend zeg.

Suusjelove. Dikke knuffel.

Ik zag dat iemand iets schreef over een clubje? Dat kan toch. Hebben de meiden van 16/31dec ook gedaan. Die kletsen ook lekker samen in een apart clubje heb ik ergens gezien. En ja wie weten mogen er een paar van ons jullie snel achterna!!!

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty.. Dat heb ik dus ook, dat als ik er water op doe dan komt ie terug anders is ie niet te zien. Dus dat heb jij ook? Vaag he. Echte rot testen zijn het. Heb je vandaag nog getest met die zwanger & kids dan? Nu wel wat op te zien?
    Sorry voor al mijn vragen hoor, maar het maakt mij zo onzeker. Ik had mijn man net al gesmst: er stond toch echt wat op die test vanmorgen? Hoezo onzeker..

Suusje.. Wat ontzettend moeilijk zeg om dat te horen..
    Dikke knuff!!

Diana.. Ook even een hele dikke knuffel voor jouw!

16. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Oh meid, wat erg!! Huil maar, doe ik ook, huilen we samen...
    We gaan natuurlijk wel verder, maar we weten niet hoe ver we willen gaan...IVF was eigenlijk nog zo ver weg en nu ineens héél dichtbij! Daar schrokken we van! Maar als dat de enige oplossing is? Heb van dichtbij een gezien dat iemand 5 pogingen had gedaan en de artsen het opgaven wegens te weinig eitjes en de leeftijd... Als ik haar zo zag en haar relatie...pfff...moeilijk hoor. Dat maakt me aan het twijfelen...hoeveel pogingen moet je doen? Moet je voor jezelf een limiet stellen? Geen idee, hoe doen jullie dat?

Je hebt gelijk betreft BB. Die is ook heel moedig en daarom ben ik blij voor haar dat het nu wel een mooie zwangerschap mag zijn.

Knuf D.

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik heb altijd gezegd dat ik tot het uiterste ga want onze kinderwens is van beide kanten uit heel erg groot...
    Maar doordat wij nog niet weten hoe en wat is dat natuurlijk ook wat makkelijker om te zeggen...

18. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    @MamavanD; hopelijk voor jou ook een mooie test over 2 dagen!! zal voor je duimen!

19. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    PS, mijn moeder is vandaag jarig en ik had zo graag een mooi bericht voor haar willen hebben...dat haar eesrte kleinkind onderweg zou zijn..nu maar gewoon gefeliciteerd!

Ik ga even mijn mind verzetten, want moet vanmiddag weer werken...

Fijne dag allemaal!

Enne BB, als je testen over heb, kun je ze over doen aan anderen? Denk dat ik er wel wat kan gebruiken, tenzij alles via bloedprikken gaat...

Liefs D.

20. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Meis, gefeliciteerd!!! Lekker van genieten!
    X D.

Deel Deze Pagina