hey meiden. Hier nog geen druppel bloed terwij lik me toch flink uitgesloofd heb. En ik ben me toch moe en misselijk. EN dit is nu al de derde dag achter elkaar dat ik het stervens koud heb. Ik moet gewoone cht douche om op te warmen! Nou meiden. Ik hoop echt van harte dat ik zondag ee knal test mag hebben. En dat is het dan kan bevestigen wat ik zelf al weet!
Even een mededeling van huishoudelijke aard: Ik mag op Rood. Weinig verrassend, maar nu is het officiëel. Het is ook meteen superhevig. @ Lianne: deal!! Wij gaan voor een oktoberkindje. Ben er zelf ook eentje, dus da's wel aan te bevelen @ zwangerenkaartjes op FF: die vind ik ook soms echt een te hoog "ja hoor!" gehalte hebben. Inderdaad: op 4 DPO testen is niet mogelijk, dus dat bewijst maar eens dat die kaartjes ook echt niet altijd kloppen. @ mamavanD; als ik jouw kaartje zie kan ik alleen maar denken: die is zwanger! @ Betty: Ik vind je een wereldmens! Heb je ook niet voor niets een vriendschapsverzoekje gestuurd, want ik wil héél graag weten wat voor een mooi resultaat er over een maandje of 8 op de wereld wordt gezet! @ Marja: knuffel meid @ Liefkleintje: spannend bij jou zeg! @ Renske: hmm...da's wel erg balen... @ Suusje: het is toch gewoon hartstikke k*t! Ik bedoel: je wenst iedereen een kindje toe, maar jezelf toch ook heel veel. En ik kan me zó voorstellen dat het even een krater bij jou achterlaat. God knows..heb er zelf ook vaak last van gehad. Voelde me wel eens een monster hoor, maar het is niet dat je het een ander niet gunt, je gunt het jezelf alleen ook heel erg..(en soms meer) @ Diana: jouw mams ook? Gefeliciteerd! De mijne is ook jarig vandaag! Jammer idd dat je haar geen mooi nieuwd kunt brengen.. @ Goofy: dat is toch een hartstikke duidelijke test! En dat al zover voor NOD! Dusseh...niet meer zo mopperen op het missen van en ultiem klusmoment hoor @ Spinnekop: oehh......ik duim voor je..keihard!! Sterkte bij de crematie! @ Lianne: het voelt misschein een beetje als falen, niet? En er komt in zo'n medisch traject ook veel op je af. Maar ik hoor ook successtories. Hou je daaraan vast! En als je eens ff wilt uithuilen, mopperen of wat dan ook, kun je óók hier of bij één van ons terecht. Niet vergeten hoor! @ kiezen voor de MMM: zit er voor ons niet eens in. Ben veel te dik daarvoor en als ik eerst onder de BMI bovengrens wil komen, ben ik inmiddels met gemak aan héééél dik jaar verder, dus we zullen het zonder enige hulp moeten klaren en anders niet. En de klok die tikt...nog max 1 jaar....de tikken dreunen in mijn hoofd.. Vandaag is dus mijn ma jarig. 3 Jaar geleden testte ik op deze dag positief. En omdat mijn NOD deze keer gelijkliep had ik er toch een speciaal gevoel bij. Het had zo mooi symbolisch geweest. Maar inplaats daarvan ben ik de hele nacjt ellendig geweest en werd ik wakker met zo'n koppijn, dat ik er misselijk van was en me voor mijn werk heb afgemeld. De hoofdpijn trekt nu weer weg..maar ben echt vreselijk stevig ongi geworden, verga van de pijn in rug en buik. En ik baal gewoon heel erg. Mja...als mijn ei een beetje bijtijds komt is het nog januari, dus kunnen de pendels nog gelijk hebben en dan zijn mijn NOD rond valentijnsdag zijn. Ook wel een mooi moment
@ Kit: dankjewel ! (A) @ Hellen: dat zou inderdaad heel mooi symbolisch geweest, jammer dat dit niet zo mag zijn. @ Ambrose: balen meis ! *knuf* @ mamavand: ik ga heel hard met je mee hopen ! hier: af en toe steken in mijn buik, geen idee wat dit is maar het voel niet prettig in ieder geval.
Lieve Meiden; Dank jullie wel voor de reactie's!!! Dat doet je echt goed... Ik ga zo lekker naar huis om te knuffelen met manlief!!! En het eerst maar eens even te laten bezinken en het een plekje te geven... Ik hou me nog vast idd Kit en Suus aan waar we het eerder over hebben gehad!!! Maar het is op meerdere fronten niet goed... En het is helemaal niet verbeterd... En Hellen, het voelt idd als falen... Suusje heeft het al eens eerder heel mooi beschreven... Je hebt het dan zelf niet meer in de hand, je 'maakt' het dan zelf niet meer... Overleverd aan de medische wetenschap... @Ambrose; balen meis... Kom je ook gezellig naar het febr. topic... (miss. heb je je daar al aangemeldt... nog niet gezien!!!) Nogmaals meiden, SUPER BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE BERICHTJES EN JULLIE STEUN!!!!
Deniesje1, van harte gefeliciteerd, hoop dat je zwangerschap goed mag verlopen...dacht, stuur je even een berichtje aangezien er niemand reageert op dit goeie nieuws
Dankjewel vandaag nog keer getest en volgens mij is die wel duidelijker geworden, omdat ik ongeregelmatige cyclus heb mag ik 30-01-2012 al naar verloskundige en de dag daarna gaan we trouwen ( met ze 3tjes)
Nou echt supernieuws hoor!!! Geniet van je zwangerschap en een hele fijne trouwdag ook, het nieuwe jaar kan rotter beginnen zou ik zo zeggen
Deniesje proficiat... Sorry dat je weinig reacties krijgt... maar de meeste zitten momenteel in een emotionele achtbaan....
Hallo Dames, Hier even weer een berichtje van mij, Ik heb nu lunch en ben op mijn werk. Ben al vanaf vanmiddag 12.00 uur aan het lezen maar tot op heden niet echt de tijd gehad om te kunnen reageren.. Ik mis het best wel.. niet meer zoveel op het forum kunnen/mogen, op mijn werk hadden ze namelijk een verbod op internetten voor een poos. Nu mag dit weer dus kan ik overdag ook lekker meelezen en reageren!! @bb dank voor je lieve woorden! Natuurlijk wordt dit een plakbeeb!! ik gun het iedereen van harte! Andere dames die ook zwanger zijn had ik al gefeliciteerd! behalve deniesje1 ook heel erg gefeliciteerd! @andere dames met huil momenten! toen ik jullie verhalen las begrijp ik zo goed wat jullie bedoelen! ik zit dan wel niet in de mmm of een diagnose waarmee dat zou "moeten" maar goed. ik zal even kort mijn verhaal uitleggen.. vanaf aug zijn we gestopt met de pil.. ik heb altijd gezegd tegen mijn man dat ik er vanuit ging toch niet op de natuurlijke manier zwanger te kunnen worden.. dit heeft als reden dat ik vanaf het eerste moment dat ik ongesteld ben geworden nooit regelmatig ongesteld ben geweest... vanaf ongeveer 2 jaar geleden heb ik het niet meer kunnen checken omdat ik toen met de pil begonnen ben. Nu begrijp ik dat vergeleken bij degene waarbij wel een diagnose pcos of vergelijkbaar is gesteld niks te klagen heb.. en gewoon nog af te wachten heb.. maar ik wilde hiermee zeggen dat ik begrijp wat jullie bedoelen! @renske, om even in het bijzonder op jou te reageren.. natuurlijk hebben wij hier een speciale band voor zover dat kan. Ik moet zeggen dat ik hier ook nog niet zo lang ben ik geloof 21 aug 2011 maar toch je krijgt toch het gevoel dat je gewaardeerd maar ook vooral begrepen wordt.. heel prettig gevoel is dat! Nou dames, als het hier vanavond tot 19.30 rustig blijft zullen jullie mij wat vaker voorbij zien komen! Liefs, Marloes!
Lianne niet opgeven hoor!! ik heb geen idee hoe lang je al bezig bent maar doorzetten! snap dat het heel moeilijk is om dit te verwerken.. probeer het tijd te gunnen!.. in het UMCG zullen ze je vast goed verder helpen!! Liefs marloes
Nou de eerste dagen waren wel rot van het nieuwejaar , mijn vriend ze baas kwam in het ziekenhuis waardoor hij alles op zich moest nemen, maar nu kan het niet beter we worden man en vrouw en ook nog eens papa en mama dit jaar
MEIDEN HIER NOG GEEN DRUPPEL BLOED GAAT OOK NIET MEER KOMEN DENK IK- wACT NU TOT ZATERDADG EN DOE DAN EEN DIGITALE TEST@