Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Vraag van de dag: mijn vriend en ik zijn jeugdliefdes :)
    We zijn al bijna 12 jaar samen. Gekoppeld door een wederzijdse vriendin. En na bijna 12 jaar nog helemaal happy.

En die liefde mag wat ons betreft nu wel bekroond worden met een BABY!

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mogguh!!!

Vraag van de dag: mijn Lief en ik zijn 3,5 jaar samen ( wie dus ff rekent ziet, dat ik zwanger werd toen we een half jaar een stel waren) en we kenden elkaar al jaaaaren via internet. Gewoon als kennisen, trouwens. We hadden vaak diepgravende discussies over het leven, de dood, het universum enzo. Allemaal droge stuff waar je het uren over kunt hebben. Maar ook wel over onze beider onvurvulde kinderwens.

Pas toen ik in scheiding lag en een dagje Concert at Sea wilde doen, maar niet alleen en hij voorstelde dat we dan ook samen konden gaan, was het raak. Echt zo'n BOEM-Knetter-Knal moment, zeg maar, toen we elkaar voor het eerst zagen. Dat hadden we nog nooit eerder meegemaakt...

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    #363 Betty Barclay, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Ik ken je nog wel hoor Maia! :)
    Welkom terug!!

Enne, cool! Via Lexa! Ik heb het nooit aangedurfd op die manier. Was toch bang dat ik een seriemoordenaar zou treffen ofzo :cool: (weet dat dat onzin is, maar toch)

@Susy: wat superschattig! Jullie verdienen idd een mooie bekroning...
    @Helen: Gescheiden joh, dat is ook geen pretje om door te maken. Gelukkig werd je pas zwanger van je nieuwe liefde! Heb je nog contact met je eerste man of heb je hem nooit meer gezien?

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Goedemorgen meiden!

Effe snel op mijn telefoon; man heeft vanmorgen zijn best gedaan, dus zaadjes liggen onder de telescoop as we speak :D
    Mooi, want nu geen onthouding meer!

Ik tune zo beneden in om bij te lezen en te reageren :)

5. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hallo dames :D

ik zeurde vanmorgen als eerst om de vraag van de dag hahaha, maar geef pas nu antwoord :p conner is ziek, en moest er vannacht 2x van af, 1x toen ik pas net 1,5 uur in bed lag (12 uur) en om 04:00 weer, en vanmorgen was hij ookal weer om 07.00 wakker :D hahaha dus heb er al weer een aantal uurtjes op zitten, dus heb me eerst eens even lekker gedouched :D

oke antwoord op de vraag van de dag:

Mijn vriend en ik zijn nu 10,5 jaar samen.... :) ja ja ik was al bij hem op mijn 16e en hij was toen 18 :D

op de volgende manier heb ik hem leren kennen:
    ik liet de hond uit en lief langs hem, toen zei hij tegen mijn broertje, "hey moet je daar kijken is dat geen lekkerding voor jou" maar hij wist niet dat dat mijn broertje was waarop mijn broertje antwoorde.. "pfff doe normaal man dat is mijn zus!!" vervolgens liep ik gewoon door naar huis...... ik zat vaak voornamelijk binnen, was niet zo veel buiten dus een uur later komt mijn broertje binnen en zegt: "hey je moet naar buiten komen danny vind je leuk!" ik zei "nou ik zie wel even misschien kom ik zo wel" ik wou natuurlijk die danny ook wel een goed zien :p zo gezegt zo gedaan ik ging naar buiten en deed mee met het spel op dat moment (voetbal) op den duur had ik daar niet veel zin meer in en ging er bij zitten op het muurtje..... maar het voetballen ging gewoon door.... en jhaaa hoor BAMMMMM bal tegen me neus van?!!? danny (me vriend) bloed neus natuurlijk.... maar ik heel stoer dat het wel ging :p de hele avond waren we nog op het plein... toen riep mijn moeder dat ik binnen moest komen.... nheeee hee daar heb ik nou geen zin in :p hahaha dus wij rennen met z'n 2e weg :p naar de brandgang..... daar staan we een beetje verlegen dicht tegen elkaar aan.......... en vlak voordat ik naar binnen ging hebben we toch nog gezoent!!! :D :D jaja dat was de dag dat wij bij elkaar zijn gekomen, en we zijn nooit meer bij elkaar weg gegaan......

nou dit was mijn verhaal :p ben zeer benieuwd naar de rest wat een leuke vraag, die ging ookal door mijn hoofd heen :p

nou ik ga eerst eens even opruimen in huis, want vanavond ga ik gezellig uit met mijn lieffie ;) en 2 vrienden van ons.
    we gaan naar Najib Amhali! :D

6. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Betty, Wat weer een leuke vraag!!!

Goedemorgen allemaal....

Ook goede morgen voor alle nieuwelingen!!! Kom gezellig met ons meekletsen...

Hierbij mijn antwoord op de vraag van de dag;

Mijn lief en ik kennen elkaar nu 4 jaar en zijn 3.5 jaar
    samen. Juni 2010 zijn we getrouwd!!! Een ander vriendinnetje
    van mij (inmiddels al gelukkig getrouwd en een kindje) is
    ook nog verliefd geweest op mn mannetje... We hebben elkaar
    echt leren kennen op het vrijgezellenfeestje van een
    vriendin van mij en een vriend van hem... Op de bruiloft ook
    het weer heel gezellig gehad... Nummers uit gewisseld en
    contact gehouden... Eerst een half jaar wat los/vast
    gescharreld en daarna was het klaar.... Op hetzelfde moment
    werd 1 van mn beste vriendinnetjes verliefd op een goeie
    vriend van mn man... En inmiddels zijn ze 3 maanden na ons
    getrouwd... (dat laatste vriendinnetje is weer een ander
    vriendinnetje dan aan het begin van het verhaal trouwens...)

7. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #367 mamavangwenn, 16 dec 2011
    Leuke vraag van de dag. Had het gister druk dus zal die ook gelijk maar beantwoorden.

ik ben 28 en mijn vent is 35.

Ik ben nu bijna 6 jaar samen met mijn mannetje waarvan 4 jaar geregistreerd partner. Wij hebben elkaar leren kennen in de apreskibar op wintersport in Gerlos. Na ruim en half jaar heen en weer gependeld hebben. Hij woonde in zuid-holland en ik in noord-holland zijn we vrij snel samen gaan wonen. En in februari 2010 papa en mama geworden van een prachtige dochter.

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #368 Hellen1971, 16 dec 2011
    @ Betty: het is een periode niet zo lekker geweest tussen ex en mij. Hij had het in zijn hoofd dat ik al wat had met mijn lief toen ik nog met hem was. Maar da's niet waar. Dat snapt ie nu wel. maar toen was ie zoooo vervelend. Pas 1 maand voor ik was uitgerekend mocht hij bij mij thuis komen, want onze echtelijke woning heeft heel lang te koop gestaan en ik ben daarin achtergebleven. Ik heb dus zwanger en wel, met vreselijke bekkenklachten, steeds naar hem gereden, 150 km verderop. Met kerst enzo overnachtten we in een hotel, want ja..hij mocht het huis niet in.

Maar goed...dat was toen. Ex en ik zijn weer goed on speaking terms. We gunnen elkaar ook wérkelijk alle goeds toe en als er wat speelt in onze families, leven we mee. We hebben dus ook af en toe nog contact. Hij vindt het ook leuk om te zien hoe het mijn dochtertje vergaat en was ook heel blij dat mijn wens toch is uitgekomen.

Beter kun je het niet hebben, denk ik...

9. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Hoi Allemaal! Kan iemand mij in de lijst er bij zetten op NOD 14 januari? Ben vandaag zojuist ongesteld geworden na een cyclus van 29 dagen (eerste keer ECHT ongesteld na stoppen met de pil). Wij gaan voor ons eerste kindje, eerste ronde voor het eggie!

10. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@ ambrose: Beterschap voor je zoontje!

Vraag van de dag: Aankomende koninginnendag zijn wij alweer 10 jaar samen.
    Ik "kende" hem al een tijdje via een chatroom waar ik in de avond soms rondhing. En toen was het bijna koninginnedag en ik zou naar een feest gaan, en hij zei dat ie geen plannen had en wel tegen zichzelf zou gaan aankletsen in de chatroom. Ik vond dat natuurlijk weer zielig en kwam hij dus naar Rotterdam om mee te feesten en toen is de vonk overgeslagen:D

11. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Leuk al die verhalen over hoe jullie je partner hebben ontmoet…
    Moest lachen om jouw verhaal Betty!! Super romantisch trouwens, dat hij piano voor je speelde <3

Ik hoop dat ik het een beetje over kan brengen. Het is nogal een verhaal namelijk..
    Ik ken mijn man nu 8 jaar, maar ik heb hem pas 2,5 jaar geleden ontmoet. We hebben samen een zoontje van 16 maanden. Do the math.

Ok, here it goes :D

Mijn zusje woonde 8 jaar geleden bij mij in. Ze was verliefd geworden op een jongen, inmiddels haar ex, waarmee ze vaak achter de webcam zat. Ik woonde toen nog niet zo groot, dus ik zwaaide zo nu en dan even als ik langsliep wanneer zij aan het cammen waren :D
    Op een dag zat Peter (mijn man dus) naast het vriendje van mijn zusje en al snel zaten we met zijn vieren gek te doen achter de cam. Ik vond hem meteen helemaal geweldig! Hij voegde mij toe op msn en wisselden nummers uit. Uuuuuren zaten we aan de telefoon en uuuuren konden we naar elkaar kijken op de cam, maar afspreken deden we niet. Er werd eigenlijk ook niet over gesproken. Terwijl alles, maar dan ook echt álles de revue passeerde. Toen eenmaal het moment daar was dat Peet mij graag in real life wilde zien, durfde ik niet. Ik was opeens zo bang, dat wat er tussen ons was, er niet zou meer zou zijn als we tegenover elkaar zouden staan. Ons contact was mij zoveel waard geworden dat ik het dan maar liever zo wilde laten. Dat zei ik natuurlijk niet tegen hem en verzon steeds een excuus om hem niet te zien. Een jaar later ging dat natuurlijk niet meer op. Het onmogelijke gebeurde, ik werd verliefd op een ander. We bleven echter wel contact houden, met de afkeuring van mijn ex. Dat klopte natuurlijk van geen kanten. Na een relatie van een jaar liep het daar dan ook op stuk. Mijn hoofd zat teveel bij Peter. Maaaaaaar... toen nam híj opeens afstand. Je kan het misschien al raden. Nu was hij het die verliefd was geworden op een ander. Ik was er stuk van en besloot geen contact meer met hem te hebben.
    Ik kwam mijn ex tegen. Hij was het helemaal. We besloten al vlot samen te gaan wonen en, mede door mijn gynaecologische achtergrond, besloten we al (te) snel dat we graag een kindje samen wilden. We gingen de MMM in. Kijkoperaties, hormonen. Ik trok het psychisch niet goed en merkte dat onze relatie eronder te lijden had. Ik had nihil contact met Peter, maar was hem wel tegengekomen in het ziekenhuis waar ik toen werkte (stug doorgelopen) ..en zelfs een keer bij mijn ouders toen hij mijn zusje en haar vriend hielp verhuizen. Ik heb mezelf toen opgesloten in de garage. Ja serieus ja :p
    Hoe dan ook. Na een rollercoaster van een relatie met mijn ex, kwam er ontrouw aan het licht. Hij durfde mij zelfs nog buiten te zetten. Daar stond ik dan, met in iedere hand een tas, op de stoep van mijn ouders. Mijn toekomstbeeld in duigen. Die hele relatie was een grote façade. Ik ging heel diep en wilde met niemand praten, op één iemand na. Peter. Ik kreeg hem niet te pakken via de telefoon, dus besloot hem te mailen. Ik kreeg een mailtje terug met een nummer waarop ik hem kon bellen. Je raadt het nooit… Ook hij zat aan de grond en woonde inmiddels in bij zijn moeder. Dit was een teken aan de wand. We moesten elkaar zien! Ik denk dat ik het nu wel aankon omdat de verwachtingen minder hoog gespannen waren. Ik had een vriend nodig. Hij ook. Ik was er niet minder zenuwachtig door hoor ;)
    Ik ben op mijn scootertje naar hem toegegaan. Ik heb er anderhalf uur over gedaan. Ik geloof dat de afstand nog geen 5 km was :D
    Hij moest me echt naar binnen loodsen. We stonden op een afstandje van 10 meter van elkaar, allebei aan de telefoon, want dat was vertrouwd. De buurman kwam nog langslopen "jullie zitten toch niet met elkaar aan de telefoon?" :D Nee dat zou gek zijn, zei Peter toen :p
    Vanaf dat moment zijn we onafscheidelijk.
    In het prille begin van onze relatie moest ik op controle bij de gyn en had cystes in mijn eierstokken. Er werd mij verteld dat ik niet meer op de natuurlijk weg zwanger kon raken en moest 5 januari op voor een operatie. 4 januari hadden we de eerste echo met een prachtig kloppend hartje…. Toen Joah een jaar was zijn we getrouwd :)

Ik kan er wel een boek over schrijven..

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat romantisch Kit!!! :p
    Echt een superverhaal om te lezen...

Zo zie je maar: liefde overwint alles!! :D

@Helen: jeetje he, wat een verhaal joh! En heeft je huidige partner geen problemen met het contact met je ex?
    Ik heb vlak voor ik mijn man leerde kennen een romance gehad met een bekende nederlander, en iedere keer als hij op televisie is dan zet mijn man de tv op een ander net. Hij vindt dat toch nog steeds heel moeilijk.
    Ik vind dat overigens helemaal niet erg, vind het wel lief die oprechte jaloezie :p

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hallo ladies,

Mag ik me bij jullie aansluiten... Wel op datumloos want ik weet nog steeds niks...
    1ste kindje en ronde 15 (al klopt dat volgens de gyn niet echt)

14. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@ Kit: wat een verhaal zeg! ... Zo romantisch :)

@ BB: nu willen we natuurlijk weten wie die bn'r was :D

15. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ja, ik ga met enjoylife mee. Wie was die BN'er? MAg ook via pb hoor :D

16. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Wat een heerlijke verhalen hier!!! Je zou idd er een boek over kunnen schrijven Kit!!! Enne alles dus ook gelukt bij jouw man???

@BB; je maakt ons nu wel ERRUG nieuwsgierig!!! :D:D:D

17. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    :D:D PB mag idd ook hoor... :D:D

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hihi ik sluit me bij de nieuwsgierige onder ons aan...

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Vraag 1: Ik werk als assistent bij een tankstation... Niet echt mijn droombaan maar was ooit zo dom om te stoppen met studeren en nu zit ik dus met de gebakken peren...
    Wil wat korter bij huis gaan werken maar heb daar een vast contract en aangezien ik met zwanger bezig worden ben is dat wel heel erg handig....

Vraag 2: ik ben 28..

Vraag 3: Mijn vriend is 31 en we zijn al 2,5 jaar samen.
    Ik heb hem leren kennen via mijn ex al heel lang geleden. Ze zaten bij elkaar in de klas.
    En na 5 jaar gingen mijn ex en ik op een zeer pijnlijke soap achtige manier uit elkaar... Heb daar echt 1 jaar verdriet van gehad....
    Mijn vriend vroeg toen altijd via msn of ik eens langs kwam maar had ik nooit zin in en vond ik ook wel een hele stap...
    Uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aan getrokken en ben langs gegaan.. Die avond ben ik meteen blijven slapen.. (beetje sletterig maar goed ik had ook mijn behoeftes)
    Helaas vertrok hij toen voor 4 weken naar Griekenland maar het voelde zo goed toen hij terug kwam dat ik weer met mijn koffertje naar hem vertrok... Dat koffer is nooit meer naar huis gegaan... Staat nu nog hier...
    We zijn dus heel snel gaan samenwonen... Hij had net een huisje gekocht...

@Hellen ik vind het wel heel leuk dat jij dat contact nog zo goed hebt met je ex...

@BB Ik herken je verhaal wel een beetje alleen mij stoort het juist dat jaloerse... Was geen BN'er maar een voetballer...

20. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Suusje: bij mij kwam ie ook uit die wereld. Dat zijn de ergste... :cool:
    En nee, ik ga niet zeggen wie het was. De beste man was getrouwd (en nog steeds volgens mij) dus daar moet ie vooral maar lekker mee doorgaan. Ik hoef hem iig niet meer!

Deel Deze Pagina