Goedemorgen, Ik ben vanmorgen ongi geworden wil iemand mijn op rood zetten op de lijst? Veel succes wachtende dames, zwangere gefeliciteerd. Ongi geworden, succes in de volgende ronde!
@spinnekop. Jammer. Dikke knuffel. Maar inderdaad zoals BB ook zei. Je cyclus kan beter te vroeg van slag zijn dan te lang want dan weet je helemaal niet waar je aan toe ben. M'n eerste ongi na curettage kwam ook al 7dagen na m'n ei en normaal lf van 12. Heeeeel veeeel succes voor de volgende ronde meiss!
@Spinnekop oh balen zeg... Had het je zo gegund na de ellende van vorige maand... @Mout balen meid...
Goedemorgen, Weer behoorlijk wat rode berichten, kon ook bijna niet anders op vrijdag de dertiende. Balen meiden... Voor jullie allemaal veel geluk gewenst in de volgende ronde. Misschien vandaag nog een roze test van iemand? Testers in ieder geval veel succes!
Gisteravond toen ik naar bed ging, zag ik al iets rozige afscheiding. Vannacht heeft het doorgezet, dus ik mag op rood! Jammer, maar goed dit was pas de eerste ronde! In ieder geval fijn om te weten dat mijn cyclus tot op heden regelmatig is!
Meiden op rood: onzettend balen maar heel veel succes in de volgende ronde. Wachtende: nog even doorbijten en jullie weten meer!
ik ga morgen testen. Vandaag temp weer omhoog. en ik moest vanmorgen weg dus dacht doe voor de zekerheid maar een tampon in maar die was helemaal mooie wit toen ik hem eruit haalde! Zou het dan toch meiden? Ik ben nog nooit zover overtijd geweest!
ik begin toch weer te twijfelen haha geen bloedverlies meer niks nada wel misselijk it ain't over till it's over zou het toch een innestellingsbloeding zijn ik heb nog wel steeds de klachtjes die ik vorige maand ook had, maar omdat ik bloedverlies had dacht ik nou ja laat maar ik denk dat ik echt moet wachten tot 19 jan voor een ongi of een positieve test
Spannend nog hier!! Ik hoop dat jullie de lijst op een mooie manier mogen afsluiten. Alvast veeeeeeel succes.
Spinnenkop en mamavand....spannend......spinnenkop......kan heel goedig was zelfs met posi test bij jongste flink aan het bloeden. Ik blijf duimen voor je.
hey meiden. Hier gaat het nog steeds goed. Ik heb nog geen roze! We hebben vandaag 2x seks gehad gewoon omdat we zin hadden. En zelfs nu nog geen roze of slijm! Dat geeft me toch wel hoop! dus ik hoop dat ik morgen een mooie test mag laten zien!
wat lief van jullie meiden, goh goofy@ bloedverlies , was het veel en helder bloed , ik heb helder bloed bij het afvegen alleen , niets in het maandverbandje maar het is wel heel helder hoe lang heb jij het bloedverlies gehad dan ik had het bij de oudste ook 4 dagen lang , maar dat was toch iets donkerder hmm tijd zal het leren , ik hoop alsnog jullie kant op te komen in het sept topic , dan zou ik op 27 sept komen