@BB ik ben nu ook ERG nieuwsgierig!!!!!! En ik vind het piano-verhaal zooo romantisch !!! Ik heb al 8 jaar een relatie met mijn vrouw, waarvan 3 getrouwd. We zijn op de dag getrouwd dat we precies 5 jaar samen waren! We kennen elkaar via internet. We hebben allebei een broer verloren en via een lotgenoten forum leerden we elkaar kennen. We hadden beide niet verwacht dat het tot zo iets moois zou uitgroeien! Vanmorgen ben ik bij de gyn. geweest. Uitgebreid onderzoek gehad met een co erbij. Maar alles is godzijdank goed!! De co zei nog dat ze nog nooit zulke mooie eierstokken had gezien hahahaha. Maar goed. Dat is allemaal prima dus. We zijn voorzichtig aan het kijken naar een andere donor. De man die we nu hebben is superlief, maar wat betreft timen is het altijd lastig, en dat is toch wel belangrijk!!
@Evira: ook een mooie geschiedenis zeg! Misschien een gekke vraag, maar heb je altijd relaties met vrouwen gehad? Of heb je ook ooit een vriendje gehad voordat je wist dat je vrouwen leuker vond. Ben daar altijd erg benieuwd naar!
Hmm dan kan ik je de hand geven... Ben er niet trots op maar goed hij was moeilijk te weerstaan... En ja dat zijn de ergste...
@Elvira wat fijn dat alles goed was... Zal wel een hele opluchting zijn he... Die timing lijkt me idd erg moeilijk steeds... Misschien een stomme vraag maar hoe komen jullie aan zo'n donor..?!
@evira: wat goed dat alles goed is meid! Ik snap niks meer van mijn ongi. Woendag had ik oud bloed, maar gister helder bloed, dus ik dacht het is begonnen. Nu is het vandaag al weer opgehouden en ik heb ook helemaal geen krampen (en buikpijn) die ik normaal altijd heb. Snap er niks meer van. Zijn er hier meer mensen die dat wel eens hebben gehad?
@vraag van de dag. Mijn man en ik zijn bijna 6jaar samen. Waarvan 2,5getrouwd. Was toen niet in de planning maar we hoorde dat m'n moeder ernstig ziek was en toen hebben we in 3maanden een giga bruiloft weten te regelen! Maar hoe ik m'n man heb leren kennen? We hebben elkaar gevonden op een dating site en zijn toen op msn gaan praten en cammen. Hij wilde graag afspreken en dat zouden we 2e paasdag doen. Uiteindelijk kon hij niet wachten en zijn we op goede vrijdag naar de bios geweest, bijna niks van de film gezien maar oké. Toen wilde hij laten zien waar hij woont. Hij reed door zijn straat en ik riep gelijk in de straat he hier woonde me oma. En ik vertelde dat ik elke woensdag middag in de zandbak/speeltuin met een jongen speelde die daar woonde (wees een huis aan) en dat bleek hij dus te zijn. Hij zegt nu dus ook altijd we hebben elkaar terug gevonden!! Zijn ouders hebben zelfs nog foto's waar ik met hem en zijn zusje en mijn zus aan het spelen zijn. Dit was dus mijn verhaald over de liefde van mijn leven!!
Heey meiden Ik vind die vraag van de dag echt een super tof idee. Je leert elkaar op zoveel fronten kennen en het is ook nog eens hartstikke gezellig ook een soort van afleiding voor mij Nou hier mijn verhaal: Mijn man en ik (ja we zijn getrouwd in 2010) zijn bijna 5,5 jaar samen. Ik was 14 en hij was 18 en ohh wat was dat een drama want ja dat verschil was groot. Ik werd overigens snel 15 hoor maar dat verschil was alsnog groot. Ik was eens aan het snuffelen op zo'n profielensite van een vriendin van mij, waar ik hem tegen kwam en dacht: wauww dat is een lekkerding even spieken! en toen kwam ie uit dezelfde provincie als mij. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd.. je komt zeker daar vandaan? (een plaatsnaam ver van mij vandaan). Hij zei: nee ik kom hier vandaan.. En wat bleek? Hij woonde in hetzelfde dorp als mij!!!!!!!!!!! Zo zijn we aan de praat geraakt via msn, nummers uitwisselen.. een keer wat afspreken en toen... Bleek hij allang eens bij mij over de vloer zijn geweest alleen dan bij mijn broer hahahaha Ik vond het een stunt en sindsdien zijn we nog steeds stapelverliefd op elkaar, zijn we getrouwd en hebben we een super mooi dochtertje
Weer 2 mooie verhalen van Rens en Rammetje!!! Toch wel fijn op zo'n verschrikkelijke walgelijke regenachtige dag!!!!! (hier in Groningen tenminste...) Enne BB en Suusjelove; fijn hoor zo'n voetballer!!! Alleen blijven we natuurlijk wel nieuwsgierig... Maarre snap het natuurlijk wel...
Je bent niet de enige... Het is veel minder dan ik normaal gesproken heb.... Maar hoop dat het niet langer door gaat... Heb ook bijna geen krampen en last van mn rug gehad...
Ik heb deze keer helemaal niks gehad... Heel raar want de gyn vond het juist raar dat ik normaal wel altijd een ongi had... Nou nu heb ik dus niks meer...
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (4) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. (1) - Enjoyce ( ? ronde, ? kindje) 5. (8) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (3) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) 8. (3) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (even doorgeven) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12. (3) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) 13. (1) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) 14. (3) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) 15. (2) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) datumloos (3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) Totaal: 54 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Wijzigingen of aanmeldingen graag als gewoon bericht posten. De lijst zal worden aangepast door Lola36 of Mompelientje ! Dit om weglatingen etc. te voorkomen.!
@ BB en SuusjeLove : was het niet dezelfde voetballer ? Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen via internet Plenty Of Fish (soort datingsite met mensen van over de hele wereld). Eerst 2 maanden via chat, webcam etc gekletst. We kletsen echt tot diep in de nacht ! Hij woont dus in Engeland, maar is geboren in Zimbabwe en heeft een Ierse vader en Griekse moeder). Ik had ervoor in 2009 een niet zo een leuke relatie gehad met iemand van Lexa dus ik was een beetje huiverig voor die datingsites. Eind mei ben ik hem toch op gaan zoeken en het klikte gigantisch goed. Maar ik was eigenlijk al verliefd voordat ik kwam en hij ook. Toen ben ik begin Juni weer een paar dagen naar hem toe gegaan. Sindsdien zijn we eigenlijk samen en vliegen we heen en weer om elkaar te zien. Hij heeft al een dochter van 7 die hij 2x per week ziet. We zijn dus nog maar kort bijelkaar, maar we voelen allebei dat het supergoed zit, dus een kindje is welkom !
Wat me wel opvalt is dat best veel mensen hier hun partner heeft leren kennen via het internet BB en suusje.. Ik wou ook al zeggen, is het niet dezelfde?
Jaa internet is soms een geweldig leuk medium. Vervelend is alleen vaak wel, dat je dan best ver uit elkaar woont. ik vind LAT-ten al niets en wij hebbenn nu het woord PAT-ten (parenting apart together) uitgevonden, maar ik vind het eigenlijk niets. Voel me altijd gehalveerd als ie weer in Raalte is. Maar goed..na bijna 3,5 jaar (het si net een soap, want naast de trubbels met ex, speelden er ook nog een WSNP traject en een paniekstoornis) gaat het er komend jaar dus écht van komen!!!!
Het is voor mij mijn 1ste kindje 1ste ronde. vraag van de dag, bij ons is het allemaal niet zo romantisch gegaan. We zijn nu ruim 6 jaar samen, we kenden elkaar al via via. Waar een vriendschap uitvloeide, ik heb het ondertussen met een collega van hem gehad maar dit werd toch niets. We bleven elkaar overal tegenkomen, iedereen probeerde ons te koppelen. Waardoor het bij ons langer geduurd heeft voordat we echt gezoend hadden, er zat zoveel druk op. Uiteindelijk hebben we voor het eerst gezoend tijdens het uitgaan, toen anderen het niet zagen! En zijn we samen naar de film gegaan. Wel erg leuk om al jullie verhalen en ervaringen te lezen!
Hoi dames ik weet zit nog te wachten op me ongi. maar toch. Ik weet dat niet raak is, wij lopen al bij gyn. Hebben begin januari 2de afspraak, hopelijk gaat het allemaal wat sneller dan. Ik geef later nog even me nod door hier.
@Voetballers Daar heb ik dus echt geen kaas van gegeten he. Ik heb misschien 1 keer in mijn leven een potje voetbal gezien. Dirk Kuyt had ik een keer aan mijn bali in het ziekenhuis. Ik wist pas achteraf dat dat een voetballer was. Neefje van mijn ex speelt bij ado, maar voor de rest.... Ik ga dan ook maar geen gok wagen Mannen kunnen zulke varkens zijn. Gelukkig zitten er ook goede appels tussen Evira Fijn zeg, dat alles goed was!! Maar wat erg dat jij je broer bent verloren Gelukkig stond je er niet alleen in en kon je dat verdriet delen met je vrouw. Klinkt alsof het zo heeft moeten zijn tussen jullie!
ik heb me man leren kennen op een bruiloft! meiden even een vraagje, wij hebben een huis gekocht in 2007 via een assurantie onze verzekringen geregeld. nu hebben hun allemaal dubbel verzekringen afgesloten voor ons. waar ze dondersgoed van af wisten§! Nu wil ik dat geld terug maar hun willen een geld terug geven! En de verzekeringen zegt dat we bij de assurantie moeten zijn dat hun er niets aan kunnen doen, ik heb nu een brief gestuurd naar die assurantie en gedreigd dat ik verder stappen ga ondernemen. sta ik in me recht!