Hallo allemaal, Ik ben al een hele poos niet meer hier geweest. Ik ben ontzettend druk geweest. Voor alle zwangeren gefeliciteerd!! Voor de dames op rood balen zeg!! Ook ik mag helaas weer op rood.
Wauw, een rekensom verder staan we op 23 zwangeren! September wordt een drukke maand voor de verloskundigen Alle dames gefeliciteerd!
Thanks meid, moet zeggen dat dat me heel veel vertrouwen geeft, geen twijfel..... Hoe is het verder met jou? En met jou Ambrose?? Anderen op rood dikke knuff.
@ goof..ik zit nu in mijn 'most fertile days' . Posi ovu test. Gisteren geklust en morgen weer (vanaaf geen zin ) dus dan kom ik weer op het wachtbankje..hopelijk is het nu wel eindelijk raak
He meiden, hier alles goed.Besef is er nog niet helemaal maar dat komt door mijn mk vorige maand. Nu eerst zien dan geloven. Zijn nu op wintersport, en heb meerdere malen gezegd tijdens een afdaling, he ieniemini dit is je eerste wintersport! Verder na de extreme diaree geen klachten meer gehad, ja wat eerder honger, met slecht zicht op de piste wat misselijker eerder hihihi....... @Spinnekop ja he wat een mega test, snap er zelf ook niks van, morgen doe ik nog even de indicator gewoon voor de fun (hmmmm zei ik vorige keer ook en toen was het daarna twijfel alom.....) Ga proberen om met 7 wkn een echo los te krijgen bij de gyn.....ivm vorige keer, kijken of ik kan komen als ik zeg dat ik onzeker ben.
@goof: zit helaas in het feb topic, maar het gaat verder prima ben echt heel blij voor je dat je zo'n knal test hebt!! weet je al wanneer je voor een echo mag?!