NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (4) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. 5. (7) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (3) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (1) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (even doorgeven) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (10e ronde, 2e kindje) 12. (3) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) 13. (1) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) 14. (2) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) 15. (2) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) datumloos (2) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) Totaal: 48 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Staat verder iedereen erop??? Was er ineens af, dus mezelf er weer op gezet.
@ Diana75: Ik sta er niet op, wel op de lijst op pagina 40. Volgens mij is het niet de bedoeling dat jij de lijst aanvult?!
Lees nu net dat er 2 mensen zijn die de lijst bijhouden...?? Had ik geen idee van dus heb mezelf er al op gezet. Als er veranderingen zijn zal ik dat per bericht doorgeven. @Evira; Wat super dat alles goed is meid! Hopelijk gaat het snel lukken! Ik ga straks naar de dokter voor een doorverwijzing... Vraag van de dag; Ik heb mijn vrouw bijna 6 jaar geleden leren kennen toen ik op vakantie was in het buitenland en zij daar werkte in het restaurant waar ik ging eten. Ik zag haar en had meteen zo'n WAUW gevoel. Ze is op vakantie naar NL gekomen (is zelf ook nederlandse hoor) en logeerde bij mij en is niet meer weggegaan. We zijn nu een half jaar getrouwd!
Zie bericht hierboven...Heber niemand afgehaald hoor, maar zag dat ik er niet meer op stond dus heb mezelf er weer opgezet. Is het nieuw dat er 2 mensen zijn die een lijst bijhouden??? Heb dit eerder niet meegemaakt!
hallo meiden, ik ben de laatste tijd niet zo heel veel online geweest want heb zelf buigriep gehad, mijn kinderen ook dus ik was er even druk mee. ook ben ik druk wat betreft de kerst en voorbereidingen en eigenlijk komt het wel goed uit, wat ik wil voor mezelf wat meer afstand nemen wat betreft zwanger worden. ik maak mezelf gek, ik nu met dit derde kindje wat we willen, was dit juist niet de bedoeling. ik lees af en toe mee en af en toe neem ik dan ook even de tijd om wat te vertellen of wat dan ook maar ik kom me niet zo heel veel meer melden maar wel met mijn nod. wat die gaat worden oke? maar dit is dus ons derde kindje ronde 2.
ik sta er nog wel op maar ik wil er wel graag bij vemeld hebben staan dat het totaal de 10e ronde nu 5e ronde na 2 mk laatste mk betrif partiele mola zwangerschap!. niemand antwoord op mijn vraag of ik in mij recht sta!!???
@Diana Waar ik nou echt super nieuwsgierig naar ben.. Je weet natuurlijk van te voren niet of de ander ook op vrouwen valt. Heb je daar een radartje voor? Of waren jullie eerst vriendinnen? Misschien een stomme vraag hoor!! Gewoon heel erg nieuwsgierig @Haagje Zijn jullie weer allemaal opgeknapt? Lekker meekletsen als jij daar behoefte aan hebt hoor Geen idee MamavanD. Ik ben niet echt van het juridische, sorry. Wil je er wel veel succes mee wensen!!
MamavanD: is jouw assurantiekantoor niet aangesloten bij een branchevereniging? Die zijn er nl. wel en als dat zo is, kun je je geschil aan hen voorleggen. Heb je evt. rechtsbijstand? Want dan is dit ook een klus bij uitstek voor deze mensen Heb je die twee dingen niet, kun je, als je denkt genoeg bewijs te hebben, natuurlijk ook proberen het via een advocaat te spelen. Vaak kun je een gratis adviesgesprek hebben met een advocaat. in zo'n gesprek wordt meestal wel duidelijk of het enig nut heeft om een zaak aan te spannen. Zo vaak hoeft het obverigens niet eens altijd te komen: een mooie brief van zo'n jurist heeft vaak al een aardig laxerend effect Kun je hier iets mee?
@mamavand; sorry heb ik ook geen verstand van. Kun je niet bij een juridisch loket oid dit navragen??? Succes in ieder geval. Wat een mooie lovestories allemaal zeg. We kunnen er zo een avondje all you need is love mee vullen.... Vraag v d dag: Ik ben al bijna 8 jr samen met mijn man. Op 01-10-2010 zijn we getrouwd. Ons dochtertje heeft de ringen gegeven.... We hebben elkaar ooit een jaar of 12 geleden weleens ontmoet toen ik een relatie met een ander had. Vier jaar later kwam ik hem tegen tijdens het uitgaan. Op dat moment had ik een los/vast vriendje. We draaide een beetje om elkaar heen. Uiteindelijk merkte ik dat hij me echt leuk vond en ik hem ook. Een vriend van hem probeerde een beetje op te scheppen door te zeggen dat mijn man een speedboot had. Ik reageerde daar heel droog op dat ik me vaarbewijs had. Hij was hiervan onder de indruk en later die avond hebben we voor t eerst gezoend <3
leuk idee die vraag van de dag! ik en mijn man zijn ruim 8 jaar samen. Tijdens mijn studie ben ik een half jaar op uitwisseling gegaan in Parijs. Omdat ik graag wat nieuwe mensen wilde leren kennen ben ik via via in contact gekomen met een internationale groep mensen waarmee we iedere week op stap gingen etc. De eerste keer dat ik meeging vond ik het best spannend, want ik sprak nog niet echt goed Frans. Er was een leuke Fransman die me meteen op sleeptouw nam en de moeite nam om ook in het Engels met me te praten. De keren daarna praatten we steeds vaker en langer met elkaar, en een paar weken later was het "aan". Toen ik aan het eind van het studiejaar terug ging naar Nederland zijn we begonnen met LATten. Dit heeft ruim 6 jaar geduurd (ik wil niet weten hoeveel ik aan treinkaartjes kwijt ben! ) en afgelopen januari zijn we getrouwd, precies 8 jaar sinds de dag dat we elkaar voor het eerst hebben gezien!! We hebben nog een half jaar in Nederland gewoond, maar omdat mijn contract niet verlegnd werd ben ik ben in september naar Frankrijk geëmigreerd....
Zijn er trouwens al meiden die al tekenen hebben van een komende eisprong??? Hier gisteren weer gestart met ovutesten en klussen. Normaal is mijn cyclus 28 dgn, afgelopen maand was het 26 dgn. Ben erg benieuwd wanneer mijn eisprong dus is? Ben maar ff uitgegaan nu van 28 dgn.
same here...het wordt wel spannend, ik verwacht m'n ei zondag of maandag, maar tot nu toe nog geen enkele aanwijzing (witte ovutesten, niet echt gunstige afscheiding etc.) dat ie eraan komt. Ik ben van maandag tot en met woensdag een paar dagen in Nederland en ben bang dat als m'n ei later dan verwacht komt dat deze maand verkeken is
Meiden wat een bijzondere verhalen allemaal weer! Hellen.. Vaak is dat wel zo ja dat je dan ver van elkaar vandaan woont. Ik had dan net weer het geluk dat mijn huidige man in hetzelfde dorp woont als ik. Hoe toevallig is dat dan? Dat maak je ook maar 1x mee Mamavand.. Ik ben niet zo van dat juridische, en ik denk dat je het beste even kunt aankloppen bij rechtsbijstand. Had Hellen volgens mij ook al vermeld, maar zij weten exact overal alles vanaf en kunnenn misschien wat voor je doen. Succes
Nee had geen radartje ofzo, maar mijn intuïtie hielp wel mee! We kenden elkaar helemaal niet, maar kletsten wat af op het strand in het maanlicht als ze klaar was met werken...heel romantisch eigenlijk! Ze zat nog in een relatie, maar ik had geduld en 4 maanden later kwam ze naar me toe op vakantie en in augustus kwam ze bij me wonen (nadat haar relatie over was natuurlijk!).
Ohhhhh meiden... Hier spanning spanning spanning... Belde net met de assistente van mn huisarts om te vragen naar mn uitslag van mn uitstrijkje voor baarmoederhalskanker (ben nog geen 30 maar de huisarts heeft hem met de andere testen er direct bij gedaan, voor diegene die het niet weten, mn man en ik zijn 18 nov. bij de huisarts geweest en er zijn wat testen uitgevoerd) die overigens goed was, vroeg ik ook nog even naar de uitslag van mn mannetje... Wordt ik daar vandaag nog over terug gebeld... Hoe spannend is dat!!!!
Spannend Lianne! Hou ons op de hoogte... Betekent het feit dat je nog wordt teruggebeld dat er iets uit is gekomen?
@Betty; Tja wist ik het maar... Dat kan maar hoeft niet... Zijn nogal ingewikkelende uitslagen om te 'lezen / door te geven'... Ik overleg zelf altijd met de huisarts en dan geef ik het door... Maar misschien hebben zij een ander beleid????