goedemiddag! @betty: jou ken ik idd nog wel en veel plezier vanavond, ik wil ook naar wicked! @goofy: sterkte, maar testen zeggen niet persé iets he, wacht af tot je of gaat bloeden of tot je weer je bloedtest mag doen, dan weet je het zeker. vraag van vandaag: wij gaan uit eten bij de grote gele M
@eten: heb nog geen idee, we kijken meestal wat nog in de koelkast /vriezer ligt Denk dat het een pizzaatje wordt.
@Goofy, tjee spannend joh. Sterkte en succes. @vraag van de dag: Hier nog meer basic: Gekookte aardappels, rode kool en vissticks....
Even bij gelezen meiden @ goofy wat moeilijk die onzekerheid veel sterkte! @ Betty laat je weten hoe het was? @ vraag van de dag: ik eet bij een vriendin want man is een weekend weg.
Wij eten vandaag zalm met bieslook roomsaus van eigen keuken, met worteltjes met peterselie en krieltjes.....
@goofie, veel sterkte duim voor je! Wij eten witlof tenminste ik en me kleine meid, manlief heeft nachtdienst. Mijn nod was gisteren, mijn temp is nog hoog maar rare buik en gisteren nega getest. Dus ik heb zoiets uhm zal wel niet raak zijn, daarom kom ik alvast kletsen hier!
Zo ik heb het topic ff doorgelezen Ik zal de vragen nog even beantwoorden: Mijn werk: Paraveterinair oftewel dierenartsassistente Mijn leeftijd: 26 Hoe ik mijn man heb leren kennen: Via een chatsite op internet Zijn nu 8,5 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd.. Nu nog kindjes erbij, dan is het compleet Owh ja en vanavond eten we lekker pizza Heb altijd zin in lekker vet ongezond eten als ik ongi ben Gister al lekker aan de carpaccio en de wijn gezeten tijdens kerstdiner van mijn werk! Schrale troost, maar toch.. Het smaakte goed
Hey meiden, Pff....drukke dagen hier!! Vandaag alles in huis gedaan hier en er komen zo gezellig vrienden die blijven eten! Morgen gaan we naar een hotel, want maandag trouwt mijn schoonzusje. Daar moet ik ook foto's maken! En omdat wij er al om 9.15u moeten zijn en het 3u rijden is, gaan we morgen alvast die kant op! Omdat ik geen goede band met mijn schoonfamilie heb en dus ook geen zin heb om daar te slapen, gaan we lekker een hotelletje opzoeken! Vraag van de dag gisteren: Wij hebben elkaar via een online spel leren kennen. (barafranca/omerta) We hebben afgesproken en hij is daarna gelijk mee naar mij gegaan! Vanaf dat moment elk weekend op en neer reizen. Na 3 maanden gaan samenwonen en nu inmiddels alweer 4,5 jaar samen! Vraag van vandaag: Er komen vrienden eten, dus we eten lekker uitgebreid! We gaan van de plaat eten. Dus allerlei soorten vlees en vis, stokbrood met kruidenboter, groente, vruchtjes, aardappeltoefjes en een lekker toetje! Hoe is het allemaal met jullie?? Zijn er al meiden die bijna rond hun ei zitten?!?!?
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (4) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. (1) - Enjoyce ( 1e ronde, 1e kindje) 5. (8) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (4) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12. (3) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) 13. (2) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) -Leo85 (12e ronde, 1e kindje) 14. (3) -Samba , (5de ronde, 2de kindje) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) 15. (3) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) Totaal: 58 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Samba erbij gezet op de 14de!!!
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (4) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (3) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) 4. (1) - Enjoyce ( 1e ronde, 1e kindje) 5. (8) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (4) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12. (4) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) 13. (2) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) -Leo85 (12e ronde, 1e kindje) 14. (3) -Samba , (5de ronde, 2de kindje) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) 15. (3) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) datumloos (3) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) Totaal: 59 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
hoi, ik wil mij bij deze ook aanmelden voor de lijst. 2e ronde, 1e kindje mijn NOD is rond de 3e... x
Goofy, ik duim voor je dat er niets aan de hand is. Veel sterkte! Vraag van de dag: niet veel honger vandaag, vanmiddag verjaardag gehad van de buurvrouw en man en kinderen hadden al flink wat gesnackt. Ik niet zo, maar voel me vandaag niet zo lekker. Beetje misselijk enzo. Dus we hebben net maar even wat patatjes gebakken. Morgen maar weer gezond eten.
Oh vraag van gisteren, mijn man en ik zijn letterlijk gekoppeld, ik kwam van een zeer heftige relatie en zijn zusje en mijn vriendin kenden elkaar, zijn zusje had toen gezegd zit er geen leuke meid bij voor mijn broer, hij is nu alleen bezig met zijn werk. Maar ik moest even bijkomen.....tot die tijd heeft mijn vriendin tel niet doorgegeven....later wel en belde hij mij.....ging nogal vreemd want ik durfde niet op te nemen dus een vriendin van mij deed dat, nou een verhaal dat ze had opgehangen, toen moest ik wel terugbellen om excusses te maken.....daarna heen en weer gemaild en al gauw tot een afspraak gekomen in het meest vreselijke restaurant van rotterdam....ik dacht dit wordt niks, hij bracht me thuis maar bleef op de weg staan, ik dacht mooi tot ziens! Hij belde zijn vriend op toen hij terug reed en die zei ook, dat wordt niks.......nou kan je vertellen, bijna 4 jaar getrouwd, we kennen elkaar 10 jaar en hebben 2 prachtige zonen....dus die vriend had niet helemaal gelijk
even terugkomen op de vraag van gister... mijn man & ik (wij zijn 1,5 jaar getrouwd & 5,5 jaar samen) hebben elkaar leren kennen toen ik bij een boer kwam werken. hij werkte daar al & ik kwam daar werken voor een vakantiebaantje. hij had toen nog een vriendin. ik vond hem wel leuk (ik vond hem lijken op een drummer uit een band waar ik toen heel erg fan van was ) maar verder heb ik er niks mee gedaan. een tijdje later kreeg k zijn emailadres via een vriendin, zij werkte daar ook. af en toe msnde we wat met elkaar, maar verder niks bijzonders totdat hij vertelde dat zijn (ex)vriendin en hij uit elkaar waren. we hebben toen afgesproken in een parkje... het was niet echt van wow want hij was zoo verandert maar op de één of andere manier bleven we afspreken. ik heb zelfs nog een moment gehad dat ik twijfelde of ik had zou beeindigen maar heb dit niet gedaan. ik neem nog steeds een petje voor mijn man af want ik was best lastig... ik durfde niet bij hem thuis langs te gaan en zijn familie te ontmoeten (schijterd die ik was haha). maar gelukkig heb ik dit op een gegeven moment wel gedaan & zijn we inmiddels al 5,5 jaar dol gelukkig met elkaar ! we zijn getrouwd & willen dit nu bezegelen met een kindje... hopen dat dit gaat lukken ! en op de vraag van vandaag: pizza !
hey meiden hoe is het hier. Hier een hoop stress gehd laatste dagen, voelde me verdrietig omdat ik ongie geworden was. Verder is ons mannetje weer ziek hij is nu 18 maanden en heeft inmiddels denk ik zacht gezegd al wel 4 x oorontsteking gehad. nu dus weer! ik heb zelf me knie gekneusd ben met het werken gevallen op een stalen pin. maar ja allemaal in de lappe mand hier! meiden ik wens julliie allemaal een fijn weekend. Overigens ben ik nu wat minder actief als ik rond me ei zit ben ik wel weer wat actiever op zwp maar heb nu niet zo veel te melden! Liefs mamvanad
dat zijn wel een aantal dompers ja... maar positief blijven ! in ieder geval een heel fijn weekend toegewenst !