@liefkleintje; veel plezier bij de bruiloft. @BB; ben heel benieuwd naar hoe de musical wicked was? Wil er ook heel graag heen. @Hier; nog steeds geen smileys gevonden met de ovutesten en ook nog geen vruchtbaar slijm gespot. Nog steeds afwachten dus wanneer mijn ei zal komen
Goofy.. meid wat ontzettend rot dit! Dit mag toch niet gebeuren,het is zo oneerlijk. Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws,wanneer krijg je er meer over te horen? Ik duim hoor.. Betty.. veel plezier vanavond! Liefkleintje.. alvast veel plezier op de bruiloft maandag! Jufaman.. haha dat kan ook nog,de zus van je man! Hopelijk heb je een mooie,gezellige dag gehad.. Hierngi bijna over,dus nog even en we kunnen weer aan de hobby. Verder een heel lekker en druk weekend met me gezin.. Vraag van de dag: ik heb bij me schoonouders gegeten,vanalles en nog wat..broodjes enzo was erg lekker. Ik ga lekker op de bank liggen
Vraag van de dag: Hier is het toch een ovenschotel geworden ipv spaghetti! Ze hadden de spaghettisaus kuipjes niet die we altijd gebruiken!
Renske, donderdag bloedprikken, althans eigenlijk vrijdag maar dan moet ik anderhalf uur prikken voor mijafspraak met gyn, dan maar donderdagmiddag, moet ik toch in woerden zijn....dan kunnen we vrijdag direct door......
Meisjes, Wicked was super!! Vooral de "slechte" heks gespeeld door Willemijn Verkaik is briljant goed. Daarbij verbleekt de rol van Chantal Janzen zelfs een beetje (terwijl dat zogenaamd de grote ster is van de show) Zeker gaan! Nou, ik ga lekker slapen. Welterusten allemaal!
Hier vannacht toch doorgezet, manlief gelooft er ook niet meer in. Ik hoop dat we niet hetzelfde traject in gaan als voor mijn jongste, toen rara klachten gehouden en 4 verkeerde innestelingen, dan voel ik die liever niet. Toch was mijn temp kaartje deze ronde ook al raar..... Hoop dat gyn me gerust kan stellen en dat we anders ergens in april terug kunnen komen om even te kijken of de eitjes nog goed aanwezig zijn ivm mijn leeftijd. (wel apart precies 2 jaar geleden rond deze tijd ook een vmk gehad) Dag lief sterretje.....waak je over je broers?
He bah Goofychick wat ontzettend rot voor je! Had zo gehoopt dat je beeb bleef plakken. Een hele dikke knuff voor jou....
Ohhhh een kleine pleister op de wond.....als ik dit iid als mijn 1e dag weer moet rekenen hoor ik nog net bij jullie........rond oud en nieuw mijn eisprong dan weer, (zou slapen bij dinnetje van mij.....nou niet dus nu he.....we rijden wel terug.....) en kan dan op de wintersport evt testen.....het mooie daaraan is dat een lieve dinnie van mij met ons mee gaat en ik het dus met haar direct kan delen..... *doet haar best om positief vooruit te kijken*
Wat goed dat je het positief probeert te bekijken Goof! Maarre, even een lekkere huilbui op zijn tijd mag ook best hoor. Dat hoort bij het verwerken. Ik zet af en toe een zielig liedje op en dan kwijn ik er even helemaal bij weg. Daarna voel ik me meestal weer beter. Mijn favo miskraamliedje van dit moment is deze: Marco Borsato - Niemand Weet (lyrics) - YouTube ps. Wat zegt je temp? Is ie al naar beneden?
oh nee , goofychick is het toch verkeerd gegaan heel veel sterkte ermee, ik vind het zo erg voor je bb@ wicked was leuk dus hier@ ik heb net even een ovulatietest gedaan , gewoon om even te kijken en hij slaat dik vet naar positief , weet iemand hoe dat kan nog overgebleven hcg misschien?? fijne dag meiden , misschien tot vanavond
Goedemorgen! @Goofychick, wat vreselijk!! Neem de tijd om het te verwerken! Wat knap dat je al gelijk probeert het positieve in te zien!! Veel sterkte!!! @BB, wat fijn dat Wicked zo leuk was!!! @Mamakaatje, ik duim dat jouw eitje snel komt!! In ieder geval vast goed klussen!! @Spinnekop, volgens mij kunnen die nog reageren op overgebleven HCG. Heb je nog een zwangerschapstest gedaan om te zien of die alweer helemaal wit blijft?? Hier is de ongi sinds vandaag (ver) weg! Dus weer op jacht naar mijn eitje! Is er al een nieuwe vraag van de dag??
HALLO LADIES! Ik zat in NOD 1 t/m 15 dec helaas ROOD voor mij, maar uhhhh is er geen topic nog voor 16 jan t/m 31 jan??? Zit ik dan helemaal remy daaro hahaha... of moet ik het zelf op gaan starten?
@PCO-mama... iemand moet de eerste zijn in een nieuw topic en ik ben bang dat jij die twijfelachtige eer hebt! Maar blijf anders gerust hier kletsen hoor. Wij zijn HEEEEL gezellig Ik ga vandaag lekker kerstshoppen in Den Haag. Ben een onvervalste Rotterdammert die erg gek is op haar stad, maar qua shoppen is Rdam echt ruk. Vraag van de dag: Beste film die je ooit gezien hebt en waarom. Bij mij: The Shawshank redemption. Prachtig verhaal over een man die onterecht in de gevangenis komt in de jaren 20 en daar op geniale wijze uit weet te breken. Met een glansrol van Morgan Freeman. Krijg elke keer weer kippenvel! Op 2 staat zeker Ghost! Heb hem denk ik al 20 keer gezien maar kan er naar blijven kijken... Met de prachtige pottenbakscene
@Goofy, heel veel sterkte gewenst. Ik had gehoopt dat het toch nog goed zou zitten, maar helaas. Mooi om te lezen hoe goed je er toch nog mee omgaat. Nogmaals sterkte! @Spinnekop, sorry kan je vraag niet beantwoorden. Heb geen ervaring met ovulatietesten.
hahaha, ja dan blijf ik maar effekes hiero....ik vond het ook al zo gezellig met jullie in de vorige topic, maar we lopen niet meer gelijk als ik mijn hoogste cd duur aan hou...34 dagen... zucht...maar ja, you never know... is het in Curacoa vruchtbaar denken jullie? Want als ik deze duur aan hou dan moet ik flink van bil daar on the beach nou romantische kan het dan toch niet zijn/worden lijkt mij haha
pco mama @ misschien hoor ik hier ook niet thuis, ik heb geeeeeen idee wanneer ik mijn eisprong weer heb ,maar ik blijf lekker hier
O kijk, dan blijf ik lekker hier...kan iemand mij niet gewoon op de lijst er stiekem bij zetten 20 januari graag als het nou druk wordt in die andere meld ik mij weer af...maar goed wellicht blijf ik wel lekker plakken hier...
@Spinnekop, ik heb overal gelezen dat ie nog kan uitslaagn van de HcG.....ook heb ik gelezen dat je extra vruchtbaar kan zijn na je mk.......dussss......hier ook geen idee, ik ga gewoon als mijn test negatief zijn met de ovutesten beginnen en vanaf morgen weer tempen en dan zien we het wel.. Net een fijn telefoongesprek gehad met een forum dinnetje die ik van mijn jongste nog ken....we zijn met een groepje overgebleven en een paar meiden daarvan heb ik nog contact gehouden, en dat is in deze tijd zooooooo fijn om dat soort mensen om je heen te hebben...... Net de mooie kerstbal met de foto/tekst van de jongens uit de boom gehaald, slik, wat een lege plek, een brons kleurig engeltje ervoor in de plaats gehangen.....en dat voelt goed. Er waakt iemand over ons.....en die is boven niet alleen, dat weet ik.....cru is dat dit twee jaar geleden ook zo ging.....maar nu heb ik zoveel lieve mensen om me heen..... Vanaf nu ga ik weer meelezen en ook reageren..... Kus aan iedereen....*gaat nieuwe banner zoeken*