vraag van de dag: 1,75 (schrik niet) 98,0 en nee ben niet tevreden haha maar daar wordt nog aan gewerkt.
ha betty , wat een vraag joh jouw lengte in cm is mijn gewicht in kg nee grapje zo erg is het ook weer niet maar ik ben wel 100+ met een lengte van 1,73 (wie bied er meer) ik heb natuurlijk overgewicht en dan ben je snel niet tevreden ik moet zeggen dat ik weinig overlast heb van mijn overgewicht ik waggel niet als een eendje en ik kan gewoon met mijn zoontjes stoeien, mijn man vindt het wel lekker om in wat spekjes te kunnen knijpen (waarschijnlijk omdat hij ze zelf niet heeft) maar om nou te zeggen dat ik tevreden ben met mijn verhouding nee
Goedemorgen lieve meiden, Druk weekend achter de rug. Veel klussen ..en nee, niet eens klussen op die manier @Goofy Vind het heel erg voor jou Sterkte en een knuf! Vraag van gisteren: Zoveel goede films gezien, dat ik daar niet echt een keuze uit kan maken. the shawshank redemption was natuurlijk super goed, maar zo kan ik er nog wel 10 noemen.. Ik ben trouwens meer van de series! Lost, prison break, Dexter.. Vraag van vandaag. Wat een K*tvraag Betty 1.75 en momenteel 70 kilo. Ik wil weer terug naar de 60. Ben aardig op weg. Ik was 32 kilo aangekomen in mijn zwangerschap. Ja 32 ja 92 kilo schoon aan de haak toen ik bij de Anesthesist op de weegschaal moest. Schrok me de tandjes 22 kwijt, nog 10 to go voordat ik weer in mijn garderobe pas. Als ik zwanger raak dan gaat dat natuurlijk even wat langer duren
Goedemorgen Dames, Heb het erg druk gehad gisteren... De vraag van gisteren: Dirty Dancing en nog 20 andere films... kan niet echt een keuze maken... De vraag van vandaag: 1.70 en 51 kilo... Ik zou er wel wat bij willen... Voor de rest weinig nieuws... Beetje zeurderig pijn in rug en buik... Lijkt een beetje op een aankomende ongi...
Meiden. Even een slijm vraagje. Ik had gisteren eggwhite rekbaar slijm. Ik denk niet dat mijn ei gisteren al was, of vergis ik mij daar dan in? Als ik uitga van mijn cyclus hiervoor zou ik overmorgen mijn ei hebben..
Suusje, hoe lang is je cyclus nu? Je zit al even te wahten op je ongi toch? Edit: Je mag wel wat van mij hebben hoor
haha lol grappige vraag van de dag Ik ben 1.86 en weeg nu 85. Ik wil weer rond de 80 zitten, maar ben over het algemeen wel tevreden @ BB nee ik kom er nooit haha maar wel eens geweest
@Kit helaas zul je even moeten afwachten wat je temp doet... Mijn cyclus duurt nu al 30 dagen... Dat is voor mij echt lang...
Prison Break allemaal gezien! Zijn nu aan een Dexter marathon bezig. In 4 weken tijd seizoen 1 tm 5 gekeken en nu seizoen 6 aan het downloaden. Het is weer bloedstollend spannend!! The Mentalist is ook erg goed Kit! Ik heb trouwens alle series compleet thuis dus als iemand een seizoentje van het een of ander wil lenen, no problem. Ik stuur ze zo op (als ik ze maar terugkrijg anders wordt manlief gek ) Nog even over je ei: ik vermoed dat FF je ei op dag 14 gaat zetten als je stijging nu doorzet. Ben benieuwd naar morgen!
Ik zal zo ff een trailer kijken van The mentalist. Ben wel weer toe aan een goede serie Dexter is tof! Ei: Ben ook benieuwd wat mijn temp morgen doet! Vorige cyclus steeg hij ook rond ei om vervolgens weer te dagen. We shall see.. @Suusje Ik moet ook gewoon geduld hebben Bestaat er een kansje dat..........?
Goedemorgen allemaal! Zo wat een fijne vraag van de dag (ahum ) Ik ben 173 cm lang en weeg 91 kg. Te zwaar maar het is wel in verhouding. Ben er niet blij mee maar lijnen is niets voor mij.... Ik zie dat er hier ook wat Dexter verslaafden zitten...ik ben ook gek op Dexter. Nu bezig met het laatste seizoen. Ook weer top. Wat jullie misschien dan ook erg leuk vinden is Breaking Bad. fijn dag nog allemaal!
Morning, als je nog niet sagerijnig bent op een maandagmorgen wordt je dat vanzelf bij het gemeentehuis in Almere GRRRRRRRRRRR :x 50 MIN moeten wachten om een domme paspoort te halen van mij en mijn zoontje godsamme zeg! Nou ja kind is naar school, mama moet nu dus echt gaan werken achter de pc, maar ja uhhh das moeilijk als ik mijn mails zie haha... Over dat gewicht he..ik was voorheen veel dikker...was echt propje en ben toen 27 kg afgevallen voordat ik zwanger was....ik werd toen dus zwanger kwam er 32 kg aan blehhh en toen 10 maanden later weer 30 kg eraf..echter is mijn lichaam dus lekker uitgerekt bah, dus ook niet vrolijk van te worden maar ben 'redelijk' tevreden nu....
Hoi hoi bedankt voor mij weer op de lijst te zetten hihi! De vraag: ik ben 1,63 weeg 60 kilo, tsja tevreden. Ik woog 2 jaar terug 85 kilo dus tevreden ben ik wel. Woog vorig jaar op me lichtst 53 kilo maar dat was te. Ik was elke maand ziek dus dat ging niet goed. Dus sinds ik rond de 60 weeg, gaat goed met me gezondheid. Ja was flink afgevallen, veel hardgelopen en op me eten gelet.
Waar ben jij Susy? Wij zijn bij aflevering 8 van seizoen 6 en ik heb zo'n vermoeden dat we hem vanavond af gaan kijken (tot afl 12). In Amerika is gisteravond de laatste aflevering uitgezonden dus die is vanaf vandaag te downloaden
Ha meiden, Ik ben weer lekker bijgelezen, het is hier al lekker gezellig De vraag van de dag: Ik ben 1,64 cm lang en ik weeg 48 kilo. Was voor me zwangerschap ietsje zwaarder en na me bevalling ging alles er zo in een keer af, plus nog wat extra kilo's. Ik voel me verder gezond en ben er tevreden mee Hier is de ongi weer weg, dus we kunnen weer aan de hobby Hopelijk wordt 2012 een knallend jaar voor ons en mag het goed beginnen
Hoi hoi, ben er nog hoor Stuk teruggelezen en kwam leuke vragen tegen Vraag van gister, doe maar alle films van Harry Potter... Vraag van vandaag, fijn hoor... 1.71 en 74 kg. Ben redelijk tevreden, woog na de tweede 92... Gisteren wezen zwemmen (jaja in bikini) en ik had echt schijt aan hoe ik eruit zag, dat was wel een openbaring moet ik zeggen .
Vraag van de dag. Ben 1.56 en 52 kilo. Zou wel wat langer willen zijn, dat compenseert weer met mijn bilvet haha. Mijn buik is nog steeds erg slank (na 2 zwangerschappen...), ben ik erg blij mee, maar mijn billen en benen compenseren dat wat. Maar ben redelijk tevreden, als het maar niet meer dan 52 wordt . Wat een gezellige boel hier zeg! Ik heb mijn ei waarschijnlijk al gehad, dus zit weer echt op het wachtbankje. Zijn altijd de langste 2 weken van de maand haha. Ff een vraagje, vrijdag rekbaar slijm gehad en vanaf zaterdag dikker, korreliger. Dan is waarschijnlijk vrijdag mijn ei geweest toch?
vraag van de dag; ik ben 1,62m en weeg 52kg. &prison break vind ik ook leuk ! heb het nog niet helemaal af gezienn trouwens, maar wat ik ook een leuke serie vind is the vampire diaries !