@ BB: We hebben als laatste seizoen 6 aflevering 9 gezien. Inderdaad de laatste paar nog even downloaden. Ik ben erg benieuwd. Op IMDB.com zag ik wel dat er al weer een nieuw seizoen gepland staat!!! Leuk! @ allen: grappig dat sommige van ons alweer op het wachtbankje zitten en andere nog geduldig op het ei aan t wachten zijn. Zelf heb ik mijn eisprong op tweede kerstdag Vind ik wel een leuk idee. Bovendien zijn we dan lekker een paar dagen weg naar de sneeuw....
@Susyq. Dat zijn idd wel leuke dagen om je ei te hebben . Hier issie idd al geweest, ik kan testen met oud&nieuw. Is ook wel symbolisch...
@ Hanna Mom: Dat is ook erg leuk, ga je dan testen met oud of met nieuw Ik hoop voor jou dat 2012 echt spetterend mag beginnen!
@Betty heb jij die vraag bedacht?????? Pffff..... Nou vooruit......1,75 en 71,5.....voor mijn 1e zwngsch woog ik 62,0 en voor mijn tweede zwngsch 69 .....maar moet zeggen dat tijd voor het sporten met een drukke man er niet zo in zit. maar goed.... Verder hakt alles er nu wel even in....werken valt me moeilijker dan ik dacht......(moet je ook niet lieve pbtjes gaan lezen in de pauze....ahum.....soms denk ik dat ik me aanstel omdat het zo pril was en dat ik niet verdrietig mag zijn....) Nog testers???
@Susyq. Ik denk met oud haha. Wil graag weten of ik roze het jaar toch nog in mag... @Goofychick. Je hebt toch een kindje-in-wording verloren meid. Je mag je best klote voelen en ik vind het zeker ook niet raar als je je ziek meldt en gewoon lekker thuis in bed kruipt...
goof: nog heel veel sterkte toegewenst Vraag van de dag: Hihi, beetje brutaal... Maarja, ik ben er nu tevreden mee. En ik zal mijn lengte en gewicht ook ff neerzetten 1.70 cm ... 64 kilo woog 2-3 jaar geleden zo'n 83 kilo Ben nu aardig tevreden met hoe ik er nu uit zie
Ja he Toch vind ik het op de een of andere manier makkelijker om hier aan jullie te vertellen dan aan mensen in mijn omgeving. Jullie kennen me toch niet!
Spannend he met die doomsdaykiller! En ik was echt gehecht geraakt aan Brother Sam Ik heb waarschijnlijk ook mijn ei op 2e kerstdag! Is wel mooi want dan kunnen we eens uitgebreid de tijd nemen voor elkaar (ipv die vluggertjes na een lange werkdag omdat het "moet"
wanneer adviseren jullie mij om een zw test te doen om te kijken of de hcg weg is ? ik hoef niet meer terug naar de gynacoloog, pas wanneer ik weer zwanger ben
Vraag van de dag; ik ben 1.64 en 80kg. Niet tevreden maar toch hen ik bovenmaat toch maar maat M. Ondermaat is 40/42. Dus toch wel een doorgaande maat. En me man heeft graag wat houvast dus superslank hoef ik niet te zijn dat vind hij niks.
Goofy.. Je mag je echt wel rot voelen hoor! En je stelt je helemaal niet aan, het is niet niks wat je mee maakt! Laat je verdriet gaan.. en als je je niet goed voelt, kruip onder een deken in bed. Dat is echt niet raar meid. Sterkte..
Ik heb 2 weken na de curattage nog een test gedaan en die was toen negatief. Een week voor de curettage was hij echt nog knal positief. Toen had ik binnen 5-10 sec een tweede streep. Dus ik zou advieseren 2-3weken na het stoppen van de bloeding.
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (5) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (2e ronde, 3e kindje) 2. (3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4. (1) - Enjoyce ( 1e ronde, 1e kindje) 5. (8) - Mompelientje (ronde 8 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (5) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) 9. (2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10. (5) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12. (4) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) 13. (2) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) -Leo85 (12e ronde, 1e kindje) 14. (5) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) 15. (4) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) datumloos (4) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) Totaal: 64 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Gelieve wijzigingen en toevoegingen als bericht te plaatsen. De lijst wordt aangepast door Lola36 of Momeplientje. Dit om weglatingen etc te voorkomen.
@BB ...het wordt steeds enger ! Mentalist !!! Dexter !! Ik download Mentalist het nieuwe seizoen al een tijdje, maar de laatste weken wordt er niks meer geupload...ik zal zo eens kijken of de nieuwe afleveringen er al zijn ! @vraag: ik ben 1.69 en 60 kg. Niks te klagen ... PS Mompelientje ... waar ben je ??
@Lola: zijn we stiekem familie ofzo? @Rammetje: je temp ziet er goed uit zeg! Het lijkt er op of hij eindelijk wat rustiger wordt (na alle hoog/laag-wisselingen van vorige maand)
Ja ziet er een stuk beter uit he! En nu duidelijk te zien wanneer ei is geweest. Nu wachten wachten wachten.
Ahw Goofy! Hang in there. Jij ook Spinnekop! Knuffel voor jullie allebei! Mompelientje zit naar mijn weten nu in Nederland bij haar moeder. Misschien daar geen internet of geen tijd.. Hoe staat het trouwens met jullie kerstvibes? Ik ben echt totaaal (nog) niet in de kerststemming. Misschien maar even die vervelende kerstcd van Mariah Carey tevoorschijn toveren. Wie weet helpt het
@ goofy, rustig aan doen je mag best verdrietig zijn! je lichaam heeft ook de tijd nodig te herstellen, het was wel pril maar je hormonen waren al wel door je lijf aan het gieren! Als ik hier de verhalen lees over de series denk ik, ik moet echt dexter gaan volgen! prisonbreak en de menthalist heb ik gezien! erg goed!! Vraag van de dag: ik ben 1.64 en weeg 60 ik ben hier best tevreden over, zou minder kunnen maar aangezien ik afgelopen 3 maanden niet gesport heb en laten we inderdaad allemaal gaan voor een roze 2012.