@Hellen Belachelijk als mensen zo over je oordelen, op basis van je gewicht. Zegt meer over hun dan over jou. (zie mijn handtekening). Fijn dat je blij bent met wie je bent Dáár gaat het om. Schoonheid is relatief en vergaat. Innerlijke schoonheid niet. Je bent vast een prachtige vrouw, ongeacht je gewicht
Hey mensen ik ben weer terug! NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(5) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (2e ronde, 3e kindje) 2.(3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(1) - Enjoyce ( 1e ronde, 1e kindje) 5. (8) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (5) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) 9.(2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10.(5) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12.(5) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) 13. (2) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) -Leo85 (12e ronde, 1e kindje) 14. (5) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) 15. (4) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) datumloos(4) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) Totaal: 65 zwanger,ongesteld, vlindertje, MMM,negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Gelieve wijzigingen en toevoegingen als bericht te plaatsen. De lijst wordt aangepast door Lola36 of Momeplientje. Dit om weglatingen etc te voorkomen.
Het was zo supergezellig in Nederland! Ik had alle dagen geen tijd voor internet. Sorry peepz! Lola36, nu help ik je 100% met plezier
Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad mompelientje!!! Succes met bij lezen Enne succes met klussen, vanaf eind deze wk is je mannetje er weer toch????
Hij komt woensdag avond om 22:00. Ik heb een sexy lingerie (corset) gekocht in Schiedam. Prachtige lingerie's voor cheap. Outlet store in Schiedam!
Vraag van de dag: Ik ben 1.78 m. en ik weeg 80 kg. Ik heb 2 jaar geleden een aantal maanden aan Camebridge gedaan en daarmee 20 kg afgevallen. Van 95 naar 75 kig. Ondertussen toch weer 5 kg aangekomen. Ik ben wie ik ben en ik kan niet aan alles denken. Naast mijn fulltime baan als leerkracht, volg ik ook nog een Master opleiding. En sinds ongeveer een jaar (zolang ik probeer zwanger te raken) richt ik me meer op zwanger worden, dan op mijn gewicht! Ik vind het prima zo!
Hihihi, thanks everyone! <333333 Check hoe mooi! Prachtige lingerie's in Schiedam centrumpje, dit was 50 euro in totaal En nog een schattige note van m'n man <3
Dames, ik ga zo even teruglezen maar heb even snel een vraagje voor jullie. Sinds zaterdag ben ik steeds misselijk. Zaterdagavond toen ik in bed lag, was het zo erg dat ik eigenlijk moest overgeven. Maar ik ben toen maar snel gaan slapen, zodat ik er geen last van had. Gisteren weer hetzelfde. alleen werd ik dus afgelopen nacht wakker en moest dus echt overgeven. Aangezien ik al sinds het avondeten niets gegeten had, kwam er alleen maar speeksel uit. Geen pretje, heb al zo'n hekel aan overgeven. Nou ja, afgelopen nacht er dus 3 keer uitgeweest. En vandaag weer hetzelfde liedje. Op het werk vanmiddag erg last gehad, maar gelukkig niet overgegeven en nu ben ik weer misselijk. Behalve de misselijkheid heb ik nergens last van, dus een griepje lijkt me het dan ook niet echt. Nu vroeg mijn man of ik dan misschien toch zwanger ben. Maar ik ben gewoon ongesteld geweest (deze menstruatie was ook niet anders dan normaal). Dus dan kan het toch niet zo zijn dat ik toch zwanger ben?
@Mompelientje : *zwaai* !! @Kit: nog niet echt in de kerststemming, maar we waren net een stukje gaan rijden in Wales en kwamen in LLandudno aan, met een heerlijke tour over de rotswand en daar was wel een redelijke kerststemming in dat stadje te voelen !
Mompelientje.. Dat kan niet anders dat het een leuke avond wordt en een fijn weerzien Solana.. Je zult niet de eerste zijn die gewoon ongesteld is tijdens een eventuele zwangerschap. Je zult daar maar op 1 manier achter kunnen komen en dat is door te testen... maar houd wel in je achterhoofd dat ie wellicht negatief is,maar het kan ook positief zijn hoor.. je weet het maar nooit. Succes
ff heel ego berichtje... Die metformine komt me de strot uit en dat ga ik morgen ook zeggen. 3x per dag slik ik het netjes, vaste tijdstip, netjes na het eten zoals er in de bijsluiter staat. Toch iedere keer als ik die tablet gelikt heb... Last van m'n darmen, enorm misselijk, gevoel alsof ik op ontploffen sta en moet overgeven. Ook al aan de dunne geweest door die medicijnen. En ik heb geen zin om zo te zitten met kerst. Voel me echt niet lekker door die medicijnen Maar goed, hoe is het hier ? Al iemand in de wachtweken ?
@Renske, bedankt voor je reactie. Ik zei gelijk tegen mijn man dat het niet kan omdat ik net ongesteld was geweest. Maar later begon ik toch te twijfelen. Dacht alleen dat als je ongesteld bent tijdens je zwangerschap, het wel minder zou zijn dan je normale menstruatie. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik wel een test doen. Ik heb er nog een paar liggen, dus dat is geen probleem. Vraag van vandaag: Ik ben 1.66 m en ik weet niet hoeveel ik weeg. Ik wil het niet weten namelijk. Ik was voordat ik kinderen had 63 kg. Daarna was ik 58 kg. En daar was ik erg tevreden mee. Maar afgelopen september ben ik gestopt met roken vanwege onze kinderwens en dus aangekomen. Ik merk het aan mijn kleding en ik baal daar enorm van. Heb zoveel kleding die ik nu niet aankan. Ik denk dus dat ik weer rond de 63 zit, maar weet het niet zeker. Wil zodra ik me weer beter voel, toch maar weer gaan wii-fitten. @Goofy, sterkte! En je mag gerust verdrietig zijn hoor. Dat hoort erbij. Laat je even flink gaan, meestal helpt dat beter dan het steeds maar in te houden.
@Solano buikgriep gaat heel erg rond hoor, en daar hoef je nergens verder last van te hebben geen koorts of zo.....tja en anders testje er tegenaan gooien...