Buikgriep heb ik een paar weken geleden al gehad. En toen had ik ook last van diarree, en nu dus niet. Maar ja, het kan een andere 'versie' zijn natuurlijk. Ik wacht gewoon nog even af. @Mompelientje, wauw mooi setje zeg!!!
@Mompelientje: welkom terug weer! Fijn dat het zo leuk was in NL. Mooi setje hoor, zal je man blij mee zijn hihi. Hier dan vandaag toch een positest, had nog 2 kruidvat ovutesten liggen. Vandaag flink wat slijm gezien en steekjes linksonderin. Was toch wel nieuwsgierig wat de ovutest zal doen. Heb me man dus ff alvast voorbereid dat hij niet te moe moet zijn van het hardlopen vanavond en morgen.... Deze maand heb ik eindelijk ook weer een positief gevoel over zwanger worden. Hopelijk is het weer raak en mag het deze keer wel goedgaan. 3x scheepsrecht toch??!!
@ mompelientje welkom teug en dat wordt pas een welcome home voor je man lieve note ook @ solana, tsja, misschien is het idd een buikgriepje, maar met een test weet je het zeker
Hallo dames! hehe eindelijk een beetje bij gelezen .... Mijn kleine ventje is nog steeds ziek, dus niet veel tijd gehad op hier te neuzen :S vraag van gister: film pearl harbor vind ik erg mooi, maar oude series van vroeger zoals flodder, kees en co, baantjer, sam sam enz vind ik ook erg leuk om te zien... vraag van vandaag: ben 1.68 en weeg ongeveer 85 kg. voor mijn zwangerschap was ik afgevallen tot 79kg toen werd ik zwanger en kwam tot 100 kg na de zwanger schap 98 kg en nu ongeveer weer 85
he balen ambrose dat je zoontje nog steeds ziek is!!!! Niets aan... Hopelijk knapt ie snel weer op....
Mensen, ik heb slecht nieuws. Het is dag 12 en ik heb ovu test gedaan en een dikke positief, helaas komt mijn man overmorgen. Het wordt geen bingo deze maand
het kan nog mompelientje, als hij nu positief is, springt je ei volgens het boekje binnen 24-48 uur (meningnen zijn daarover verdeeld) maar dan springt hij dus morgen of overmorgen en een ei is 24 uur in 'leven' dus....er is nog niks verloren en door je mooie lingerie maken de zaadjes een duikvlucht en zijn ze xtra snel bij je ei
Ik denk het, maar weet je. Ik ga gewoon lekker genieten van de december maand en niet meer testen. Volgend jaar gewoon klussen tot april mag ik hulp vragen aan de gyn. Ik hoop dat het niet nodig meer is, mijn man gaat tenslotte in april weer terug naar Jutland. Dus heb nog paar rondes te tijd. Dit is gewoon een gemiste kans.
@Mompelientje: Je ei springt binnen 24 tot 48 uur en leeft dan nog 12 uur Je man is er over 48 uur dus er is echt nog geen man overboord. Gewoon snel sexen en niet gelijk opgeven hoor. Positief denken!
Ik heb niet getest, maar gisteren tijdens het "zelfbevredigen" (sorry for details LOL) had ik enorm veel slijm (dat heb je als je man 3 weken niet gezien heb). We zullen zien, maar ik vind het echt gek hoor, vorige week maandag was ik de ongi, hoe komt het dat m'n eisprong nu binnenkort gaat naderen?