Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Ik zag dat iemand de vraag opperde van wat doe je in het dagelijks leven, maar die hebben we al gehad van de week ;)

Ik heb wel weer een aardige: wat is de eerste vakantie die je nu gepland hebt? (weekendjes weg tellen ook mee)

Als ik een vraag stel moet ik er uiteraard ook weer als eerste antwoord op geven:
    Ik ga in januari een week op wintersport in Zwitserland en in april gaan we 15 dagen naar Californie. Van San fransisco, naar Las Vegas, naar Los Angeles en alles daartussen. Heeerlijk!!

Ik wilde wel ver, maar wel naar een westers land omdat ik niet weet of en hoe lang ik dan alweer zwanger ben. Met mijn miskramengeschiedenis heb ik liever een dokter nodig in Amerika dan bijv in de jungle van Maleisie...

Nou jullie!

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh cool daar wil ik ook wel eens heen...

Wij gaan in juli 4 weken naar Griekenland.... Mijn schoonouders hebben daar een huis...

3. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Heerlijk zeg wat een luxe haha. Wij gaan dit jaar voor het eerst niet op wintersport erg jammer:(
    In juli gaan we lekker 2 weekjes naar Hongarije met vrienden, hun hebben daar familie wonen, dus een goedkope vakantie dit keer heerlijk;)

4. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @vraag van de dag. Wij hebben nog helemaal geen vakantie of weekendjes weg in de planning. Dus kan er geen ander antwoord opgeven. ;). Hahahah

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@vraag van de dag: ik ga zometeen m'n vakantie aanvragen voor 2012, we willen eind juni een weekje ergens naar een park in nederland, waarschijnlijk in Groenlo o.i.d., dit jaar gaan we niet vliegen in elk geval. Weekendjes weg staan er nog niet in de planning.

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dag lieve meiden!

Ei, ei, ei en we zijn zo blij, want mijn temp is weer gedaald en dat feest dat vieren wij :p

Gisternacht lekker de tijd voor elkaar genomen. Tjonge wat heb ik toch een heerlijke vent <3 Vlak daarna pijn, rechts onder in buik. Ik ben 30 en heb nog nooit van mijn leven mijn eisprong gevoeld, maar ik wil wel graag denken dat dit hem was, want zie, mijn temp was gedaald vanmorgen *joy* ..en als het echt mijn ei was hebben we echt precìes op het juiste moment gebatst :D :D

@Mompelientje Je bent er weer! Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. Ben benieuwd naar je ovutest van vandaag! Morgen je man weer terug, yay!

@ Betty Heerlijk Californie!!

@Suusje Fijn zulke schoonouders :p

@Pabbels Wij gaan ook voor lekker goedkoop dit jaar :)

@Rammetje Same here!

Hier dus nog niets concreets gepland. Wilde eigenlijk ver weg, maar vorig jaar verhuisd en getrouwd, dus geen budget voor verre reizen helaas. Ik ben echt in looove met Azie. Ga graag weer terug met gezin, maar dit jaar dus nog ff niet en ik hoop dat het volgend jaar ook nog niet kan ivm een tweede ;) :). Dan zou ik liever nog even in de buurt blijven!
    Misschien pakken we heel corny last minute een weekje center parcs , maar niets concreets in de pijpleiding dus!

7. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

#707 spinnekop, 20 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2011
    meiden

even snel een ego vraag (heb de rest niet gelezen sorry ,ik lees het vanmiddag of vanavond)

ik heb gisteren een ovulatietest gedaan (gewoon om te kijken) die was dus vet positief , ik dacht dat het van de mk was,

maar vanmorgen was mijn temp lager (zie ff) en ik heb
    links steekjes onderin ( ik heb geen rechtereierstok meer)

het bloedverlies is er nog wel maar minimaal (bij afvegen)

kan het zijn dat er toch een eisprong aan zit te komen :(

ik heb net een weer een ovutest gedaan en die is weer vet positief:(

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Als ik jouw temperatuur vergelijk met de vorige ronde zou ik zeggen van wel...

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey lieve meiden, wat kletsen jullie veel zeg.
    Mijn laptop wou gister niet aan, hing vast dus ben gister niet geweest!
    Maar voor de vraag van gister ik ben 1,62 en weeg 52 kilo ik zou graag een paar kilo meer willen, maar zo is het ook wel goed hoor!
    ik twijfel enorm, maar denk dat ik me ei wel weer eerder ga krijgen ik verwacht me ei al over 4 a 5 dagen!
    Als ik naar mijn temp kaartje en me afscheiding van vorige maand kijk dan denk ik dus dat ik hem weer rond dag 11 krijg!
    Nou we wachten af, als dat zo is dan heeft de tarwekiemolie geen invloed op mijn cyclus!

Zijn er hier meer dames die tarwekienolie slikken
    wij plannen dit aankomend jaar gen vakantie.
    Want mocht ik deze maand wel zwanger zijn dan ben ik dus uitgerekend in september maar ik beval toch te vroeg me zoontje was ook 4 w 5 d te vroeg!
    Dus dan zitten we precies in de bouwvak, dus wij plannen nog niets.
    Misschien dat we in het voorjaar nog even in een huisje van center parcs gaan of zo even als gezinnetje lekker met zijn drieën weg!
    Maar dat is nog niet gepland.
    En we willen eigenlijks sparen, want mijn broer is geëmigreerd naar Curacoa en eigenlijks willen we daar in 2013 heen!
    Als dat allemaal financieel haalbaar is.
    Mijn man werkt in de bouw dus wij zijn afhankelijk van de bouwvak en dan betaal je mega veel!
    Dus we zien wel.
    sorry voor het lange verhaal meiden, liefs mamavand

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik hbe tarwekiemolie geslikt... Maar merkte er niet echt wat van en vergeet het nu eigenlijk heel vaak...

Wij zijn helaas ook altijd gebonden aan de bouwvak... Is echt duur he...

11. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    hoi iedereen,

Gisteren is m'n ongi begonnen dus had ik hier graag op de lijst komen staan.

14/1: 4e ronde (na mk) en 2e kindje

Doei

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden,

Ben weer lekker bijgelezen :p

Mompelientje.. Geen man over boord voor jouw nog hoor. Kop op en doe je best woensdag, die zwemmers van je man zullen wel extra hard gaan door dat lingerie setje van je:p

April.. Leuke nagels hoor:D:D Ik vind dat wel mooi alleen heb ooit 1x kunstnagels gehad, voor mijn bruiloft en ze breken bij mij om de haverklap af:p

Vraag van de dag:
    wij hebben voorlopig nog geen vakantie staan.. we kijken wel. Misschien een last minute ofzo:p

13. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Vraag van vandaag: Heb nog geen vakantie gepland staan, maar denk in juni 3 weekjes te willen!

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    NOD LIJST 1-15 JANUARI
    1.(5)
    - Claro84 (ronde 13, 1e kindje)
    - Kersje (ronde 7, 1e kindje)
    - Manu74 (3e ronde, 2e kindje)
    - Enjoylife
    - Hanna Mom (2e ronde, 3e kindje)
    2.(3)
    - Boulette (ronde 9, 1e kindje)
    - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje)
    - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje)
    3. (4)
    - Pabbels (ronde 15, 2e kindje)
    - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje)
    - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje)
    - Martina4 (2e ronde, 1e kindje)
    4.(1)
    - Enjoyce ( 1e ronde, 1e kindje)
    5. (8)
    - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje)
    - Vickske (ronde 13, 2e kindje)
    - missnien (ronde 1, 1e kindje)
    - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje)
    - Kit (ronde 4, 2e kindje)
    - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje)
    - Dithje (ronde 1, 2e kindje)
    - Maia (1e ronde, 2e kindje)
    6. (4)
    - Behappy (ronde 5, 1e kindje)
    - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje)
    - Lola36 (5e ronde, 1e kindje)
    - Brondy (6e ronde, 1e kindje)
    7. (4)
    - Solana (ronde 4, 3e kindje)
    - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje)
    - April1980 (19e ronde, 1e kindje)
    - Diana75 (14e ronde, 1e kindje)
    8. (5)
    - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje)
    - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje)
    - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje)
    - LadyW (4e ronde, 1e kindje)
    - Olive (4e ronde, 1e kindje)
    9.(2)
    - Delta (ronde 9, 1e kindje)
    - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje)
    10.(5)
    - Haagje (2e ronde, 3e kindje)
    - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje)
    - Ambrose (3e ronde, 2e kindje)
    - SusyQ (6e ronde, 1e kindje)
    - Muppet83 (4e ronde,1e kindje)
    11. (6)
    - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje)
    - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje)
    - Evira (6e ronde, 1e kindje)
    - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje)
    - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje)
    - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,)
    12.(5)
    - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje)
    - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje)
    - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje)
    - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje)
    - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk)
    13. (2)
    -Molly27 (8e ronde, 1e kindje)
    -Leo85 (12e ronde, 1e kindje)
    14. (6)
    -Renske19 (6e ronde, 2e kindje)
    -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?)
    -NoLi (1e ronde, 1e kindje)
    -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje)
    -Samba (5e ronde, 2e kindje)
    -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje)
    15. (4)
    - Enchanted (2e ronde, 1e kindje)
    - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje)
    - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje)
    - Mout (13e ronde, 2e kindje)
    datumloos(4)
    - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3)
    - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje)
    - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje)
    - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee)
    Totaal: 66
    zwanger,ongesteld, vlindertje, MMM,negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
    Gelieve wijzigingen en toevoegingen als bericht te plaatsen. De lijst wordt aangepast door Lola36 of Momeplientje. Dit om weglatingen etc te voorkomen.

Evy77 toegevoegd :) Welkom! <3

Ik ben 1,68 en weeg 54 kilo. Maar ik heb een heel gek lichaam. Mijn onderlichaam heb ik maat 38 en mijn bovenlichaam heb ik maat 34 :(

15. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedesmorgens !

@vakantie: ik hoop in januari naar Cuba te gaan en/of in maart naar Filipijnen. Maar er is nog niets concreets geregeld. Boek altijd alleen een ticket 3 dagen van te voren ofzo en dan gewoon gaan ! Veel goedkoper en avontuurlijker !

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vraag van de dag: zekerssss wat gepland......14 januari gaan we op wintersport, we gaan al een dag eerder rijden en zullen ergens overnachten en ik hoop dat mijn lieve vriedin met dochtertje en vriend daar dan ook al zijn want die gaan met ons mee.
    Juist nu hebben we hier zooooo zin in, genieten van beide jongens in de sneeuw.....

En in de zomervakantie gaan we met onze nieuwe vouwwagen, tunnel vouwwagen weer op vakantie, sowieso naar parc allicourt, in het loiredal, top camping. Verder weten we het nog niet.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kunstnagels, ik heb ze niet meer nodig...ben weer in een periode dat ik mijn nagels probeer te laten groeien...)

18. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ april 1980 mooie nagels hoor! ik heb 1 x acrylnagels gehad met mijn trouwen, is ff wennen, maar wel gaaf
    @ BB Gaaf california...
    @ Kit haha ik zal voor je duimen dat het precies het juiste moment was
    @ vraag van de dag: wij gaan in de zomer naar Moskou...op bezoek bij mijn broer en zwgaer die daar naar geemigreerd zijn. verder geen plannen

19. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Goof: waar ga je heen? Ik ga nl de 15e, dus wie weet komen we elkaar wel tegen :)

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zal er maar van uit gaan, en als ik jou voorbeeld neem ga ik eind deze week ook maar weer beginnen met testen.......hoop dat de gyn ook al wat kan zien mbt mijn eitjes.......als ik er toch ben....

Deel Deze Pagina