Serfaus, meest kindvriendelijke skigebied in Europe......naar het schijnt......en er gaat vet veel sneeuw vallen....
Hey meiden mag ik mij hier ook komen melden?? In aug had ik een eug , daarna weer meteen zwanger maar helaas een ma met 9,5 week. Op 5 dec ben ik ongie geworden, precies 6 weken na de curetage dus we zitten nu alweer in de 2e ronde. Afgelopen zaterdag (17e) heb ik waarschijnlijk mn ei gehad dus ik hou 1 januari aan als mn NOD. Hopelijk zijn we allemaal snel (en blijvend) zwanger !! Groetjes Minnie
vraag van de dag: wij hebben nog geen vakantie geplant, misschien gaan we lekker voor een last minute...... @ hier: kom net bij de HA weg..... kleine vent heeft een ligte oor ontsteking, aan gezien hij nu al een poosje koorts heeft toch maar even een kuurtje ammoxiciline gekregen, hopelijk is hij er snel weer boven op zodat hij weer tevreden kan spelen @kit: YES BINGO dus hopelijk is er ook raak geschoten!!! spannend nu op het wacht bankje! @mamavand: was er een reden waarom je te vroeg bent bevallen van je zoontje? @spinnekop: hmmm beetje vreemd idd..... heb alleen geen verstand van ovu testjes en tempkaartjes dus zou je graag advies geven maar dat kan ik niet maar er zijn vast genoeg andere meiden Zo nu eerst maar eens even verder met opruimen, tjaa was ik vanmorgen al mee bezig, maar eerst maar ff met me zoontje naar de dokter geweest.... leest straks wel weer bij
@ Kit: dank je wel!!! ik hoop dat jullie een BINGO hebben, deze ronde! @ mompelientje: welkom terug! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Positieve ovutest geeft meestal binnen 36-48 uur een ei. Het zou dus nog kunnen. Ik herken je stress wel hoor, we zitten in hetzelfde schuitje he. Dikke knuf! @ Solana: je zult niet de eerste zijn die denkt gewoon te menstrueren en dus niet zwanger te zijn, maar dat het toch wél zo is. is maar één amnier om dat uit te zoeken @ Martina: ik denk ook dat het eipijn kan zijn geweest @ April: mooie nagels. is niet mijn ding, maar ik vind ze wel heel kunstig en feestelijk! @ opstaan: wow...wat liggen sommigen nog laat in bed! ik sta om 5.30 uur op elke dag. Kan alleen nog maar dromen over lang slapen... @ Spinnekop: het zou inderdaad een naderend ei kunnen zijn, zeg ik als leek @ Ambrose: beterschap voor je kleine mannetje @ vraag van de dag: geen. We zien wel of het tot iets komt. Met een lief net uit de schuldsanering, die nu naar werk moet gaan zoeken en hopelijk dus ook iets vind en ik die alles alleen moet opbrengen is er geen ruimte voor extraatjes. Maar..wie weet..misschien nog wel een weekje weg in het voor- of naseizoen. Ik hou altijd goede hoop. maar dan maak ik graag gebruik van een last-minute aanbieding, dus dat komt pas als het aan de orde. @Hier; tempdip. Meestal kondigt die een rustige periode voor het ei komt aan. Wel beginnende keelpijn, dus ik hoop echt dat ik met de kerst niet ziek ben. Dochterlief is al dagen niet in orde, geen koorts maar wel ontzettend hoesten, piepstemmetje etc. Morgen mag ze afzwemmen voor Guppy3, dus ik hoop dat het door kan gaan. Verder gister goede hoorzitting gehad. Of het oplevert wat wij als collega's wilden, weet ik niet. Ik kreeg in ieder geval schouderklopjes. En aan alle kanten leuke reacties van collega's op een interview met mij in het personeelsblad. Ik heb daarin wat verteld over mijn ietwat bijzondere levenswijze....(mijn avatar is een kleine hint )
Net de uitslag gekregen van het uitstrijkje.. Kreeg meteen ook de andere uitslagen... Bloed was goed maar zaad niet... Wel genoeg zaadcelletjes maar te weinig activiteit... Moet wel gewoon donderdag gaan maar er wel rekening mee houden dat we nu weer 10 weken moeten gaan wachten... Want ze gaan mij geen medicijnen geven als het niet alleen aan mij ligt... Ze willen dan eerst afwachten wat de uitslag over 1o weken is... K*tzooi.. 10 weken is echt lang... Vooral als je maak 1x in de 45 dagen een eitje krijgt... Heb wel nu wel een eitje wat testen zijn opeens positief...
Da's balen Suusje. Maar soms is de kwaliteit van zaad vrij aardig te beïnvloeden door andere leefregels. Wie weet gaat dat voor jullie ook op? Ik blijf duimen voor iedereen in de MMM!
@April; leuke nagels!!!! Ik ga morgen weer heen, dan worden mijn nagels weer gedaan... Inmiddels heb ik nu zo'n 2 jaar gel/acrylnagels en het bevalt prima... Ga 1x per 4 wkn heen en betaal 25euro... Ideaal... (vriendinnetje van collega...) @vraag van de dag; wij hebben nog helemaal niets geboekt... Manlief werkt als financieel administrateur bij een ontwikkelingsbedrijf wat onderdeel is van een bouwbedrijf... Dus wij zijn gebonden aan de bouwvak... Heel fijn!!! En aangezien hij ook niet de wereld aan vrije dagen heeft kunnen we niet heel veel vakantie nemen buiten de bouwvak... Maar wrs gaan we in mei/juni nog wel even weg!!! Waar weten we nog niet... Als uitval kunnen we altijd nog Turkije boeken...
Ja dat klopt en ook de manier van het vervoeren naar hun kon er aan liggen dat het wat trager was geworden... Maar baal gewoon van het feit dat ze nu zo lang willen wachten met het op orde krijgen van mijn cyclus... Het lijkt mij toch ook wel heel erg van belang dat ik geregeld een eitje heb en niet wanneer het mijn lichaam uitkomt..
Hey Hellen, yeah ik wou dat hij er nu was, maar hij komt morgen avond pas om 22:00 thuis. Ik hoop dat hij me gewoon voor de deur staat ofzo. Maar ja Hey Kit, ik ga vanavond ovu-testen Maar weetje, ik ga gewoon deze maand sushi eten, wijn en veel alcohol drinken. Het is stom, ik weet, maar ik wil gewoon even het hard proberen om zwanger te zijn te verminderen. Ik wil mijn vriend niet laten merken dat het om het zwanger worden draait. Laatste tijd vreeen we echt omdat het moet, het werd niet meer leuk Niks verrassend, geen romantiek, maar gewoon: hey vent, ik heb een positieve ovu-test, klussen dan maar? We voelden enorm druk en meneer kan niet klaarkomen. Ik moet gewoon goed voorbereiden maar dan gewoon vanouds, lekker verliefd zijn en romantiek Daarom dat ik die lingerie setje heb gekocht hahaha en wat Joe muziek opzetten xD Joe - Somebodys Gotta Be On Top - YouTube
vraag van de dag: 8 januari vertrekken wij voor 16 dagen naar de Dominicaanse republiek. Kan iemand mij op de lijst zetten?? Dit is onze 2e ronde na curetage 2e kindje NOD 1 januari
Dit is mijn ovulatietest van gisteren en vandaag... Net maar weer even gebeld en nu word ik tussen 16 en 17 weer gebeld of ik toch eerder moet komen... Maar ik vind het wel een mega verschil... Hopelijk zwemmen die langzame dingen straks eens keertje door...
Suusje, ik zou in ieder geval gewoon flink klussen nu! Er zijn gekkere wonderen gebeurt hoor... je zal de eerste niet zijn waarbij ze iets op het zaad aan te merken hebben en waar gewoon kinderen rondhuppelen nu. Laat je niet ontmoedigen meis! Dikke knuffel!
@suusje; kan je de hand schudden... Hier was het ook niet helemaal goed en moeten we over 2-3 wkn weer opnieuw zn zaadjes inleveren!!! Dus tot die tijd matig - geen alcohol... Geen strak ondergoed... En wil nog even kijken bij de drogist of ze vitamine's hiervoor hebben....
@CVO Thanks Moskou lijkt me trouwens ook heel vet!!! @Minnie Welkom. Sorry om te horen van je ma. Dat deze ronde je meer geluk mag brengen.. Succes! @Ambrose Hope so!! Morgen moet mijn temp dan weer stijgen en die stijgende lijn aanhouden. Ben benieuwd! Jij al tekenen van een ei? Beterschap met je zoon. @Hellen niet ziek worden hoor! Leuk, een artikel in het personeelsblad. Staat dat toevallig online? Nee, ik ben niet nieuwsgierig @Suusje Balen dat je zo lang moet wachten. Wat een geduld moet je opbrengen he.. Hoop op een wondertje voor jullie Dat is echt wel een mooie positieve test hoor. Ik zeg; klusssssuh!
@Ambrose oh wat zielig dat arme kleine mannetje... Hopelijk knapt ie snel weer op... @Lianne wat gek dat jullie zo snel alweer mogen inleveren... Wij moeten 10 weken wachten omdat het zo lang duurt tot er nieuw zaad word aangemaakt...
Dat is wat ons ook altijd is verteld. Dat de zaadproductie elke twee-drie maanden opnieuw wordt aan gemaakt.
@ Kit..helaas niet online, nee. Jammer he Maar ik heb wel een website hoor. Als je erg benieuwd bent, wil ik hem wel PM-en