incognito@ dank je, jij veel geluk met je zwangerschap april@ mooie nagels , ik heb ze ook wel eens lang gehad, maar ik kon er niet mee om gaan vraag vd dag@ hier nog niets gepland, net terug van 3 dagen efteling welkom nieuwe dames !! ambrose@ zielig , oorontsteking met die kuur gaat het snel beter hellen@ wat fijn dat je hoorzitting goed ging , niet ziek worden hoor suusje@ jammer van het zaad van je man , wel goed dat je nu eindelijk je ei hebt gevonden , ik zou er toch voor gaan er hoeft er maar 1 doorheen hier@ ik denk toch dat er geen eisprong aankomt , ik heb net een zwangerschapstest gedaan , hieronder het resultaat , poeh ik hoop dat hij snel negatief is Bekijk bijlage 208402 de meeste zouden een moord doen voor deze test ik word er verdrietig van
Wat een zeik... Dikke knuffel... Hoop dat je snel weer zo'n test krijgt van een mooie plakbeeb... *knuffelknuffelknuffel*
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1.(6) - Claro84 (ronde 13, 1e kindje) - Kersje (ronde 7, 1e kindje) - Manu74 (3e ronde, 2e kindje) - Enjoylife - Hanna Mom (2e ronde, 3e kindje) - Minnie1979 (2e ronde na ma/curretage, 2e kindje) 2.(3) - Boulette (ronde 9, 1e kindje) - Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) - Mamakaatje (ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje) 3. (4) - Pabbels (ronde 15, 2e kindje) - Hopesept12 (ronde 3, 1e kindje) - MamavanGwenn (ronde 1, 2e kindje) - Martina4 (2e ronde, 1e kindje) 4.(1) - Enjoyce ( 1e ronde, 1e kindje) 5. (8) - Mompelientje (ronde 8, 1e kindje) - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, 1e kindje) - CvO1986 (ronde 5, 1e kindje) - Kit (ronde 4, 2e kindje) - Emjee11 (ronde 4, 2e kindje) - Dithje (ronde 1, 2e kindje) - Maia (1e ronde, 2e kindje) 6. (4) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (6e ronde, 1e kindje) 7. (4) - Solana (ronde 4, 3e kindje) - Jufaman81 (ronde 12, 1e kindje) - April1980 (19e ronde, 1e kindje) - Diana75 (14e ronde, 1e kindje) 8. (5) - Lisa1 (ronde 6, 1e kindje) - BabyWish91 (ronde 1, 1e kindje) - Chikah ( 1e ronde, 2e kindje) - LadyW (4e ronde, 1e kindje) - Olive (4e ronde, 1e kindje) 9.(2) - Delta (ronde 9, 1e kindje) - BettyBarclay (ronde 31, 4e ronde na 3 mk, 1e kindje) 10.(5) - Haagje (2e ronde, 3e kindje) - Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) - Ambrose (3e ronde, 2e kindje) - SusyQ (6e ronde, 1e kindje) - Muppet83 (4e ronde,1e kindje) 11. (6) - Ikke21 (ronde 5, 3e kindje) - Marloes84 (ronde 3, 1e kindje) - Evira (6e ronde, 1e kindje) - Lianne39 (ronde 11, 1e kindje) - Liefkleintje (ronde 8, 1e kindje) - MamavanD (5e ronde totaal 10e ronde na 2 mk laatste mk betrof een partiële mola zwangerschap, 2e kindje,) 12.(5) - Geesje26 (ronde 2, 3e kindje) - xxflowerxx (ronde 13 1e kindje) - Esmaralda (4e ronde, 2e kindje) - Moonymuppet (4e ronde, 1e kindje) - chinwa (ronde 4, 1e kindje na mk) 13. (2) -Molly27 (8e ronde, 1e kindje) -Leo85 (12e ronde, 1e kindje) 14. (6) -Renske19 (6e ronde, 2e kindje) -Marja Poortman (6e ronde, kindje ?) -NoLi (1e ronde, 1e kindje) -Goofychick (4e ronde na mk, 3e kindje) -Samba (5e ronde, 2e kindje) -Evy77 (4e ronde na mk, 2e kindje) 15. (4) - Enchanted (2e ronde, 1e kindje) - Wensje2 (6e ronde, 3e kindje) - Aukje1980 (2e ronde, 2e kindje) - Mout (13e ronde, 2e kindje) datumloos(4) - Spinnekop (1e ronde na ma, kindje 3) - Hellen1971 ( 4e officiële ronde, 2e kindje) - SuusjeLove ( 15e ronde, 1e kindje) - PCOmama (nod 20/1, maar kletst gezellig mee) Totaal: 67 zwanger,ongesteld, vlindertje, MMM,negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Gelieve wijzigingen en toevoegingen als bericht te plaatsen. De lijst wordt aangepast door Lola36 of Momeplientje. Dit om weglatingen etc te voorkomen.
@Goofy: ik hoop dat de HCG snel daalt !! Je wordt er nu steeds aan herinnerd. Misschien maar ff niet testen ?
vraag van de dag: wij gaan met hemelvaart een weekendje weg met de familie van mijn moeder haar kant (familieweekend). doen we elk jaar, ene jaar met pinksteren en het volgende jaar met hemelvaart. waarheen weten we nog niet.
@ suusje love wat gaan ze over 10 weken testen dan?? wel balen van deze uitslag zeg die ovutest is iig positief! en gewoon klussen vanaaf! @ Kit ja ik ben ook benieuwd over moskou is niet echt een eerste locatie waar je aan zou denken moet ik zeggen @ spinnekop dat is wel erg hard om te zien Ik denk ..ik denk... dat mijn ei eraan komt die van vandaag is op dezelfde tijd getest als gisteren. Nu kreeg ik alleen een sms van me hubbie dat tie zich niet lekker voelt.... dus ga hem wel verleiden vanaaf en desnoods doe ik al het werk
Ja, kom maar op eieren!! Mooi duidelijk al hoor CVO! Lekker aan de klus. Goeie instelling! Dan maar wat harder werken @Allen Ik wil even de nieuwe clip van mijn zwager promoten:Love is Graag op "hit" drukken
Gewoon geile sms'jes sturen Ik heb op hit gedrukt en het is een vrolijke nummer! Wordt ziek van dat eeuwige kerst Maria Carie
@Spinnekop, die is nog wel duidelijk zeg. Weet je echt zeker dat er niet stiekem toch nog een vruchtje zit?