Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    #761 Kit, 20 dec 2011
    Laatst bewerkt: 20 dec 2011
    Echt, er worden heel wat mannen gelukkig gemaakt vanavond. Die van mij moet het ook weer ontgelden hoor!!

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    nou inderdaad, wat hebben ze toch een mazzel hihi

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nee het duurt helaas zo lang voordat er een nieuwe portie zaad word aangemaakt...

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    "Portie" :D Sorry, daar moest ik even hard om lachen :D

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hihi dat was ook de bedoeling...

Nou ik merk nu wel het verschil hier met het krijgen van een slechte uitslag...
    Toen ik me klote voelde na mijn uitslag zei hij "kom op stel je niet zo aan is het einde van de wereld niet", "Er is genoeg aan te doen", "zie je wel dat het aan jou ligt"...

En nu kan ie niks meer positiefs zien, zegt alleen maar nu word ik een oude papa... Is 31.. ;)
    Echt dramatisch terwijl het gewoon zo kan zijn dat het over 10 weken goed is...

Zijn jullie mannen ook zo of ligt dat aan die van mij...

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Klinkt alsof hij het gevoel heeft dat hij gefaald heeft. Het zal voor hun wel ongeveer hetzelfde voelen als bij ons. Is toch zijn mannelijkheid! Alleen laat hij zich er meer door van de wijs brengen.
    Zal wel zoiets zijn als met ziek-zijn. Mannen zijn ook altijd op sterven na dood als ze een griepje hebben ;) ..en ja, die van mij ook :D

Eieren schijnen ook goed te zijn voor de productie heh. Lekker volstouwen met eieren die man van jou! Goed hoor dat je positief blijft! Ga keihard voor jullie duimen!!

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    super dat je inderdaad zo positief blijft !
    mijn man moet lachen, want sinds ik van de pil af ben heb ik zo ongeloofelijk veel zin in seks... dat is hij helemaal niet gewend haha. eerst moest hij me echt het bed in sleuren :p
    dus mijn man zeurt nog niet ! :D haha

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nou ik heb ook mijn dipje al gehad hoor... Maar wat betreft het zaad ben ik niet zo geslagen omdat het gewoon een moment opname is en heel veel oorzaken kan hebben...

Baal wel als ik echt 10 weken moet wachten voordat ze misschien eens wat gaan doen aan mijn cyclus...

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij deze wil ik jou iets vragen, want ik heb namelijk een mk gehad in april en begon te vloeien en na 4 dagen had ik al een lichtere test!
    ben jij niet nog zwanger?
    Heb jij een echo gehad?
    Want als ik die test zo zie, dan denk ik dat jij echt nog wel zwanger bent!
    liefs mamavand

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spinnekop.. Hmmm je wordt er zo niet veel wijzer van dus :(:( confronterend is het wel:( dikke knuffel!

Suusje.. He bah wat moet je lang wachten zeg :( en wachten, daar hebben we nu geen zin in!
    Gezien je ovu test toch wel even klussen denk ik, misschien hoef je dan wel helemaal geen zaad meer in te leveren tegen die tijd. Laten we het hopen :)

cvo.. jij ook aan de klus!!

11. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @Hellen1971: dankje :)

@lianne39: ja helaas toch een kuurtje..... zijn 1e in zijn leventje ;) hopelijk komt hij er nu snel weer boven op :) morgen dus maar vrij genomen van mijn werk, en donderdag kan me vriendin oppassen, dus hij hoeft niet naar opa en oma ;) hopelijk zijn bij jullie over 3 weken de zaadjes super actief!!

@suusjelove: Gewoon lekker klussen :) wonderen zijn de werld nog niet uit! maar 10 weken is wel lang zeg!!! jammer dat het niet eerder kan.... :S en bedankt voor de beterschap :)

@kit: nee nog geen tekenen van een ei... moet ook eerlijk zeggen, meestal voel ik hem niet, ene kant is dat een gelukje natuurlijk, maar als je zwanger wil worden kan het wel erg handig zijn.... ach we klussen gewoon gezelig de helemaand ;) man lief is schilder dus die houd wel van klussen ;) p.s. leuk nr heb ook ff op hit gedrukt

@spinnekop: ja met die keur gaat dat wel snel over idd :D zie ze geregelt voorbij komen bij mij op de creche en kids zijn er dan idd snel weer boven op...
    Het klint gek idd maar ik hoop dat je snel een negatieve test hebt dan kan je weer door voor de volgende ronde. *DIKKE KNUF*

@hier..... zo weer bij gelezen en gereageerd....... nu vast eten klaar maken (zuurkool met spekjes en worst)

12. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi Meiden,

Mijn cyclus is geloof ik van slag :( Zit nu op CD9 en heb al sinds giteravond vruchtbaar slijm en vanmorgen weer! Zou eigenlijk pas over 4 á 5 dagen moeten. Heb de donor gebeld en die kon gelukkig wel vanmiddag...pfff...dus voor alle zekerheid maar geïnsemineerd vandaag. Heb geen echt positieve ovutest, maar mijn eierstokken schreeuwen om aan de slag te gaan zeg maar! :D

Normaal ben ik echt op tijd, maar nu ik de vorige overtijd was...als ik het bereken vanaf de vorige keer dan klopt het wel, maar mijn ms kwam pas de 12e deze maand!

Heeft 1 van jullie dit ook wel gehad na bijv een vmk? Mijn ha denkt namelijkd at ik afgelopen keer wel zwanger geweest ben, maar dat het losgelaten heeft:( Zelf was ik er ook van overtuigd!

@Spinnekop; meid wat ellendig dit. Vraag me idd ook sterk af of je toch niet nog een vruchtje bij je draagt? Is er een echo gemaakt? Knuf!

Vraag van de dag; Wij gaan in maart een weekje naar Tenerife! In juni naar Grielenland (is de planning), iemand nog een idee voor een eiland?? Verder misschien hier en daar een weekendje weg, maar dat plannen we nog wel.

Liefs D.

13. kreeftje78

20 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum en wil heeeeel graag een tweede kindje. Mijn NOD is 9 januari en het is onze 4e poging.
    @mompelientje, wil je mij toevoegen aan de lijst?

Vandaag mijn eerste ovulatietest gedaan en een licht streepje. Ben benieuwd naar morgen, zou hij dan al donkerder zijn? Of zou ik vanavond nog een test moeten doen? Pfff, wil zo graag, kan niet wachten.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Suusje Ja is een stukje mannelijkheid en mannen gaan daar in hun trots wat anders mee om.

Ik heb hier een grote positiveling rondlopen hoewel toen bij de eerste we op het punt stonden om zijn zaad in te leveren en dat niet meer hoefde zei hij wel: toch ben ik blij dat ik het niet meer hoefde te doen want pfff stel je voor dat het aan mij had gelegen.

Gewoon extra knuffel geven Suus en zeggen wat je fijn vindt en wat hij goed kan, en dat je niet zonder hem kan etc....krikt misschien zijn waardigheid weer wat op. Arme...

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo ik heb VAKANTIE!!!!

Loop een beetje achter met een vraag, ik sta voor de klas, groep 4, sinds de komst van de tweede spruit, 2 dagen ma en di.....maar moet vaak nog terugkomen voor dingen.

16. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @ suusje; ik weet het niet, maar de huisarts heeft gevraagd of ie over 2-3 wkn opnieuw zn zaadjes wou inleveren... Tot die tijd geen strak ondergoed.. Overdag spijkerbroek > 's avonds niet weg > dan jogging broek aan.... Alcohol alleen in het weekend en met mate... (dus niet meer na de volleybal training en bij voetbal:p) En het was ook niet "super" afwijkend aldus de huisarts... En nu maar hopen dat het over 2-3 wkn goed is... Maar het wordt wrs toch de 2e wk van jan. hoor... Dat is nu nog over 3 wkn terwijl het over 2 wkn al had 'gemogen'....

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Lianne wel fijn hoor...

Hier is mijn positiviteit ook wel een beetje verdwenen na mijn telefoontje met de gyn zo juist...
    De afspraak van donderdag blijft staan en waarschijnlijk kijken ze dan wel even of mijn eitje ook gesprongen is maar voor de rest zal ik echt moeten wachten tot over 10 weken... Voordat ze stappen gaan ondernemen... Pfff dat is pas rond 1 maart...
    De kans is dus klein dat ik volgend jaar wel kerst kan vieren met een baby in mijn armen...

18. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Net nog even een testje gedaan...en knalpositief!!! Heb dus écht al vandaag of morgen mijn ei!!! Oef wat spannend...! Maar goed dat ik naar mijn lijf heb geluisterd en niet de testjes afwacht, want dan hadden we mooi gezeten. Kan vanavond en morgen de hele dag en avond niet...dan zou het pas donderdagavond worden en dat is dus kennelijk te laat...Jippiiiiiieeeeeee!!!!! Nu maar hopen dat het met kerst lekker gaat nestelen...:D

Mijn NOD wordt nu dus ongeveer 3/4 januari.

19. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Jeetje meid, Dat duurt wel heel lang!! Kun je via je verzekering vragen of je op de lijst kunt voor wachttijdbemiddeling? Dat heeft mij HA mij aangeraden als ik een oproep krijg en ik pas in feb terecht kan. Dan vind ik maart helemaal lang...:( Of heb je dat allemaal al gedaan?
    Ik breek ook maar in nu ik dat lees en schrok er van hoe lang het duurt... En ik maar positief zijn over mijn naderende ei :).

Ik hoop voor je dat je eerder terecht kunt en dat je eerder zwanger mag zijn dan je verwacht.
    Digiknuf!

Liefs D.

20. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Vraag van de dag. Nog geen vakanties gepland, begin volgende week net weer met werken, dus maar even wachten met dit soort uitjes ;).

Ben erg moe hiero, weet dat ik de vorige zwangerschap al vrij snel kwaaltjes had, maar ik denk dat dit door het koude, vieze weer komt haha. Wat is er nou lekkerder dan warm binnen te zitten? Helaas moest ik vandaag er wel uit...

Deel Deze Pagina