NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (3) -Claro84, ronde 13, 1ste kindje -Kersje, ronde 7, 1ste kindje -Manu74, 3e ronde, 2e kindje 2. (3) -Boulette, ronde 9, 1e kindje -Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) -Mamakaatje, ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje 3. (1) -Pabbels ronde 15, 2e kindje 4. 5. (4) - Mompelientje, ronde 8 1e kindje - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, eerste kindje) - CvO1986 (ronde 4, 1e kindje) 6. (3) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) 7. (1) - Solana (ronde 4, 3e kindje) 8. 9. 10. (2) Haagje Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) 11. (2) -Ikke21 ronde 5, 3e kindje -Marloes84, ronde 3, 1e kindje 12. 13. 14. 15. datumloos Totaal: 19 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
Hallo bekenden en onbekenden!! Hier is Lola weer We gaan maar weer wat ovu-testen bestellen Weet niet zo goed hoe vaak ik nou sex moet hebben hoor...echt vaker dan afgelopen maand wordt me te veel, gna gna... Heb mezelf op de 6e gezet...erg grappig om te zien dat de andere 2 dames op de 6e ook in ronde 5 zitten voor het 1e kindje ! CVO...wil jij het weer bijhouden deze maand ? Ik wil mij ook graag opofferen hoor !!! vind het wel leuk om te doen...alhoewel ik rond kerst (21-26) geen internet denk te hebben. Zeg het maar !
Wel veel meiden weer hier van het dec nod groepje. Hoop toch wel dat we elkaar volgende maand in het zwanger zijn topic zien. Bij welke dag beginnen jullie weer met serieus klussen??? En dan om de dag of iedere dag rond de eisprong.? De ongi is hier voor t grootste gedeelte weer voorbij gelukkig! Op naar de eisprong
Hallo meiden van december topic, en hallo alle andere meiden!! Ik wil me ook graag weer aan sluiten, zet iemand mij in de lijst of moet ik het zelf even doen? Ik momenteel op de 2e dag van mijn cyclus en heb momenteel niet echt een regelmatige cyclus dus zet mij maar op 10 januari als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen. @nu heel vee chocola eten hahaha *grapje* en dan op naar het eitje!!
@Behappy en Lola: Inderdaad alle 3 in precies hetzelfde schuitje! Dat schept een extra band! @Iedereen: Wordt weer spannend deze maand! Ik mag maandag eerst naar de gynaecoloog in verband met ovulatiepijn. Heeft iemand van jullie daar wel eens last van? En hoe lang?
@mamakaatje: Afgelopen 2 maanden heb ik steeds op de dag van de positieve test en de dag erna geklust. Ik ga dit keer denk ik dag van de positieve test doen en 2 dagen erna. Kijken wat dat teweeg brengt...
@mamakaatje: ik doe niet aan ovu testjes, dus ik klus eigenlijk zodra mijn ongi over is en dan zo ongeveer om de dag hihi maar goed dat ik ook niks zeggen natuurlijk
haha ja precies! ik hoop dat we deze ronde zwanger zijn ! zou een top begin zijn voor 2012 ik ga deze ronde uit van 28 dagen ..
ik gebruik ook nog geen ovu testen... eerst maar gewoon zo, en klussen op ongeveer de dagen dat mn ei zou kunnen zijn .. doormiddel van berekeningen en slijm enzo
Ja idd zo doe ik het ook een beetje idd, en voor de andere dagen is het gewoon mijn hobby om te klussen
@Snoopy: ik heb nooit last van ovulatiepijn of menstruatiepijn of wat dan ook. Ik voel meestal een klein steekje rond mijn ovulatie en kleine krampjes even op de dag van mijn menstruatie. Verder helemaal niets. @Mamakaatje: wij doen het gewoon zo vaak mogelijk Maar dat heeft niet geholpen de vorige ronde. Dus ik weet ook niet echt wat nou wijsheid is.
NOD LIJST 1-15 JANUARI 1. (3) -Claro84, ronde 13, 1ste kindje -Kersje, ronde 7, 1ste kindje -Manu74, 3e ronde, 2e kindje 2. (3) -Boulette, ronde 9, 1e kindje -Rammetje88 (2e ronde na curettage, 1e kindje) -Mamakaatje, ronde 8 totaal, 3e ronde na ma en vmk, 2e kindje 3. (1) -Pabbels ronde 15, 2e kindje 4. 5. (4) - Mompelientje, ronde 8 1e kindje - Vickske (ronde 13, 2e kindje) - missnien (ronde 1, eerste kindje) - CvO1986 (ronde 4, 1e kindje) 6. (3) - Behappy (ronde 5, 1e kindje) - Snoopy100 (ronde 5, 1e kindje) - Lola36 (5e ronde, 1e kindje) 7. (1) - Solana (ronde 4, 3e kindje) 8. 9. 10. (3) Haagje Fiona1983 (ronde 2, 1e kindje) Ambrose (3e ronde, 2e kindje) 11. (2) -Ikke21 ronde 5, 3e kindje -Marloes84, ronde 3, 1e kindje 12. 13. 14. 15. datumloos Totaal: 20 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
ja zo doen wij t ook.. rond eu zovaak mogelijk maar we zitten nog niet op het verplichte klussen zegmaat
@ ramnmetje ja zoiets dacht ik ook @ Lola36 * zwaai* haha deze ronde mag iemand anders het doen hoor! so be my guest! dan wil ik het eventueel tussen 21-26 wel bijhouden, maar ik weet niet hoe andere er hier over denken?? @ mamakaatje ja helaas weer wat bekend hier ik begin vanaf dag 8 ongeveer weer met wat klussen en dan rond mijn vermoedelijke ei wat fanatieker
Hey lola van wales, je mag het doen, als je hulp nodig heb moet je maar zeggen hoor. Of zullen we het samen doen?
Nou daar ben ik dan officieel, vandaag ongi geworden. Voel me kl*te... Kids compleet tegen mijn principe al voor de tv gezet Nu wachten tot man terug komt van voetballen dan kan ik terug mijn bed in. Zou iemand (lola of mompelientje begrijp ik? haha) me willen toevoegen aan de lijst? 2e ronde, 3e kindje.
Ik ben op mobiel, als ik thuis ben ga ik je toevoegen (of lola36) Ik wens alle bekenden en nieuwelingen een spetterende feestelijke zwangerschapsmaand, maak er iets moois van! Dit is mijn 8e ronde, ik ga nog niet tempen maar wel ovu testen met cb. Mijn man heeft problemen met klaarkomen vanwege operatie. Dus steuntje in m'n rug en tips zijn altijd plezierig en welkom.