Zo ik ben ook weer bij, er wordt alweer hard gekletst hier Spinnekop lekker hier blijven en van je af schrijven hoor!! @ vraag van de dag: hier ook nog geen vakantie gepland voorlopig Komt volgend jaar wel weer @ ego: bah en nog volop ongi, loop lekker leeg.. Laat het maar snel over zijn, dan kunnen we ons richten op een 2012-beeb
@souries. Ik heb na me curettage ook alleen op CD34 spotting gehad. Ik weet of dat mijn ongi geweest moet zijn. Maar als ik doortel heb ik afgelopen weekend mijn ei gehad op dag 54 en als ik het wel als ongi tel dan op CD20 wat wel rond deze dagen normaal is. Mijn temp na de curattage was ook erg aan het schommelen en ik vond mijn temp na me ei daar niet duidelijj stijgen. In tegenselling tot mijn ei 4 dagen geleden (zie temp kaart in banner). Hoop dat deze ronde alles weer gaat zoals het hoort. *knuff*
Goedemorgen.........*klimt langzaam de berg weer op*.......net getest en hagelwit, bloeden is nog minimaal.....goed teken lijkt me. Vraagje, moet ik nou de gyn ook bellen om te zeggen dat ik op zich niet meer bloed hoef te prikken of is dat nog wel raadzaam om te doen???
@goofy: ik zou het altijd doen, ondanks dat je witte testen e.d. hebt. Er kan altijd een stukje achtergebleven zijn of wat dan ook en met bloedtest heb je meer zekerheid dan met een gewone test.
Ladies, Ladies, Ladies....relax! Wat een kletsmajoren hier zeg! Ga geen 15 pagina´s terug lezen hoor haha. dat red ik niet, moet ook nog gewerkt worden! Vraag van gisteren..nou ja ik ga overheerlijk naar Curacoa om precies te zijn over 13 dagen JOEHOE! Werk wat ik doe, ben curator-bewindvoerder-mentor van jongeren met een beperking. Heb een eigen bedrijf daarin...is erg leuk moet ik zeggen! Spinnenkop jij mag gewoon even klagen hoor...is toch ook logisch! Dames met een EI go for it!! BABYWISH good luck a.s. donderdag! De rest zwaai zwaai..... Ik heb spreekuren vandaag aan de telefoon dus zal er niet veel zijn overdags want ik werk thuis, maar dan aan de big tafel haha....manlief brengt kind naar school en ik kan aan de telefoon gaan hangen ;o)
Goede morgen !!! Wat een kletskousen zijn jullie haha @SuusjeLove, hier is ook iedereen in mn omgeving zwanger, en ik gun het ze van harte hoor maar als ik die buiken zie groeien moet ik wel even slikken... @Mamakaatje, ik herkende jouw naam ook al, dus jij zat ook bij de juni-mama's, leuk dat we elkaar weer tegenkomen, al was was het leuker geweest bij n mama-topic @Souries jouw naam komt me ook bekend voor, zat jij ook niet bij de mei-mama's?? Ook ik ben in oktober gecuretteerd, had mn ongie op dag 43 en dat was ook meer een spotting niet echt veel rood bloed, had de ha gebeld en die zei dat het normaal was, je bm heeft namelijk weinig bmslijm opgebouwd, vandaar de lichte bloeding. Jeetje wat een bekende hier, hopelijk gaan we straks allemaal naar de september-mama's
Goedemorgen meisjes! Iemand nog een leuke vraag van de dag?? (ik kan het niet blijven doen jongens, dan moet ik geld gaan vragen ) @Souries: welkom hier!! Weer een mei-mama erbij. Rammetje zit hier ook al! Zullen we nu maar gezamenlijk doorschuiven naar het septembermama-topic? @PCOmama: heeeerlijk Curacao! Ben jaloers, kan wel wat zon gebruiken. Nou ja, maar hopen dat ik op de wintersport veel zon zie. Hier weer dag 10, joehoe! Die eerste 9 dagen vind ik altijd zo nutteloos. Vanaf vanavond gaan we weer voor het echie oefenen Ik heb even mijn klus-dagen van de laatste 4 maanden vergeleken (inclusief de maand dat het wel raak was) en daar zit maar 1 groot verschil in: In de maand dat ik zwanger was heb ik nog 2 dagen na mijn eisprong doorgesext en de andere 3 maanden niet. Ik denk meestal dat het nutteloos is om nog door te klussen, maar de cijfers liegen er niet om. Ik weet dus wat ik deze maand ga doen... het is uiteraard nergens een garantie voor en kan een toevalstreffer geweest zijn, maar mijn motto is nu: Better safe than sorry...
vraag van de dag: hebben jullie huisdieren, zoja wat voor merk , geslacht, leeftijd enz.... Nu begin ik uiteraard: wij hebben een heerlijk Ridgeback-mannetje van 3 jaar (hond, voor die niet-merken-kenners) en twee poezen (vroeger 3 maar 1 poes besloot niet mee te verhuizen want ze wilde bij de buurman blijven ) Onze hond is best groot (40 kg schoon aan de haak), maar het is zo'n knuffelbeer die denkt dat het een schoothond is...heerlijk
Vraag van vandaag: een konijn Ukkie en waarschijnlijk een paar spinnen, maar goed zolang ik ze niet zie bestaan ze nog
he meiden, ik heb me hier een paar dagen niet laten zien maar denk dat ik de 17e mijn ei heb gevoeld. Helaas rond die tijd niet echt gezellig gedaan omdat mijn vriend ziek was vraag van de dag: aquarium met tropische visjes en als ik nu kijk denk ik dat mijn L-nummer ( algeneter ) van 60,- euri dood op de bodem ligt En ik heb een hondje: oud duitse herder van 8 jaar en ongveer 52kg schoon aan de haak ( heeft ooit 57 gewogen )
Hoi dames, hier zakt langzaam me ongi tot licht. Fijn zeg geen krampen meer! Vraag van vandaag: Een poes van 9 jaar Vlekkie is 3 kleurig een lapje, een kater van 3 Spetter hele grote kat Britse korthaar in wildkleuren, een poesje van 1 jaar Noa een schildpatje rood/zwart. Ik ben dol op me poezenbeesten, zou ze voor geen goud willen missen. De laatste zou ik eerst niet nemen maar ja me ma had een nestje ja dan kan ik beter niet gaan kijken hihihi!
@vraag van de dag: Wij hebben lekker veel diertjes. 2 honden, 2 katten en 4 konijnen! Honden een boxer en een retriever vuilnisbak, katten gewoon Europese korthaartjes (rood en cypers) en de konijnen zijn franse hangoren (lekker groot!)
@Betty Lekker door sexen dus!! Gisteren is het er hier niet meer van gekomen. We hebben een film gekeken en lagen pas laat op bed. Mijn man moest er natuurlijk weer vroeg uit. Morgen (vandaag dus) weer een dag hoor! Vette tempstijging vanmorgen, dus ei zeer ws toch eergisternacht gehad, toen ik die steken voelde rechtsonder in buik Vraag van de dag: Vlak voor de geboorte van Joah, hebben we mijn beste vriend, een stafford van 12 jaar, in moeten laten slapen. Ik mis hem nog steeds iedere dag Bekijk bijlage 208584 Twee katten; Jim en Lucifer Bekijk bijlage 208587
Afscheid nemen van je maatje doet echt zeer ja Ik heb de afgelopen jaren al een aantal keer afscheid genomen van mijn haarbal, maar idere keer komt hij er weer bovenop Niet normaal wat zo'n beestje in zijn leven kan meemaken...
@ PCOmama haha die spinnen heb je liever niet idd @ enjoylif oepsie dat wordt een nieuw visje @ Mout tsja als je gaat kijken dan ben je verkocht @ Kit gave foto van jou? en de staff!!! en ik heb ook een zwak voor staffords 12 jaar is best een mooie leeftijd, maar het blijft altijd te vroeg.en die lucifer is oook leuk