vraag van de dag: hond (Diesel), een kruising tussen amerikaanse stefford en een ridgeback & hij is 1 jaar & weegt 50 kg. (ja het is een kalf haha). even een vraagje; kun je van je eisprong ook misselijk zijn s ochtends ?
Hahaha wat een goeie foto! Ridgebacks zijn ook tof! Stukkie groter en zwaarder dan staffies. Vriend van mij heeft er ook een, suuuuper lief!
@ martina jeeej nog een ridgeback oke een halve maar dat maakt ni uit...foto??? ik ben wel benieuwd naar de kruising tussen steff en rr
Daar ben ik nou echt benieuwd naar! Heb je een foto van Diesel? Wat betreft je vraag over misselijk zijn rond ei: geen idee, sorry! Ik heb er iig nooit last van
*proest* wat een leuke foto's! Hmmm hier binnen 24-uur in mijn dichte omgeving twee keer gehoord dat mensen zwanger zijn.....ben heeeel blij hoor, maar diep van binnen knaagt er iets zo van, daar had ik ook bij moeten zitten (forum dinnetje en leidster van mijn jongste net)
Hallo dames, Jullie schrijven zo veel dat ik het even niet bij kan houden op het moment... (mogen op het werk ook niet meer internetten) Vraag van de dag: wij hebben een poes en een kater. De poes is 9 maanden oud en heet minoes, geen ras, korthaar grijs van kleur met een witte bef. De kater heet geert en is 12 weken oud, ook geen ras en korthaar rood van kleur en een witte bef. Groetjes marloes!
hoi dames, vraag van de dag: Breezer, engelse bulldog, helaas afgelopen oktober moeten laten inslapen. Het was echt mijn maatje!
Mijn kat Zwerver. Zij houdt heel veel van m'n man! Ik heb haar gevonden op marktplaats. Gratis kittens afhalen! En werd verliefd haar <3
Wat leuk al die foto's! @Martina4: superfoto! @mompelientje: echt té lief die foto's van jonge zwerver vraag van de dag: twee katten en twee goudvissen
Mooi beest zeg!! Dat brede van een staff en de mooie vacht van de ridgeback! Heeft hij ook die rechtopstaande haren op zijn rug? @Moonymuppet Wat een verdriet he, om zo'n beestje!! Lekker bekkie hoor, zo met die tandjes