Renske en Lianne: ik heb het vermoeden dat wij ook dezelfde bank hebben hihihi. Wat een mooie foto's van dieren zijn er vandaag geplaatst! Wij hebben een hond (kruizing malthezer/shih tzu) en een poes (geen ras, zwart met wit puntje op de staart). Ik ben dol op ze. Ons hondje is in oktober 1 geworden, we hebben hem nu precies 1 jaar. Onze poes is ongeveer 2,5 jaar. hebben we via via gekregen toen ze een paar maanden oud was. Hier: misselijkheid is voorbij. Afgelopen nacht heerlijk kunnen doorslapen. Dus ook weer uitgerust. En eten blijft ook allemaal weer binnen. Ook sinds gisteravond vruchtbaar slijm aanwezig, dus we kunnen weer aan de slag
Ja snap heel goed wat je bedoeld.....hoop ik ook, net wat je schrijft je wilt verder en geen confrontatie meer. @minnie jij hebt ook het een en ander te verstouwen gehad zo te zien aan je onderschrift....
Ik heb er de vorige maand mee getest!!! En vond het wel duidelijk... Opkomende donkere streep... 2 dagen donkerder gehad dan de controle streep en daarna werd het lichter.... Dus ik heb er wel een goeie ervaring mee... Succes!!!! Ik hoop dat je ook goeie ervaringen ermee hebt!!!!
@ spinnekop...ik laat hubbie vanaaf wel met rust haha . Ik hoop voor je dat je snel geen positieve test meer laat zien (beetje vreemd om dat te wensen) maar nu wordt je er idd aan herinnerd. Dikke knuffel meis. Ik weet de namen niet meer die voorbij zijn gekomen. Maar ook gaaf die goudvissen waarvan je de naam niet meer weet, en een Bordeaux dog ( vind ik ook gaaf ) , een kruising malthezer/ shitzu ...poezen. Tis wel een NOD lijst met dierenliefhebbers Kga nu lekker slapen...tot morgen
Hahaha... En hij zit toch heerlijk... En ik vindt hem heel makkelijk in de onderhoud!!! & jij dus ook Solana!!! Hahaha grappig ja weer!!!!
alle..... wat kleppen jullie een hoop af! het is nog erger dan het mei-mamma's topic! hahaha! Wel gezellig, maar als ik aan het werk ben geweest, moet ik tien pagina's teruglezen!! maar even snel gescand en ik begrijp dat er gevraagd werd naar huisdieren Ons 'kind' is een hele lieve King Charles Cavalier, 5 jaar oud, een echte verwende dame en net als haar baasje 3 kilo te zwaar. We hebben haar pas een jaartje, maar ze heeft haar tweede leven bij ons Verder nog een half dagje werken en dan lekker vacance, dus dan heb ik wat meer tijd om jullie verhalen te lezen! Onze lieve Jackey op een wat minder flateuze foto:
Pff wat schrijven jullie veel! Ik kan alleen 's avonds kijken, hou het niet meer bij hihi.. Dit is mijn lieve ventje Op zijn 2 meest favo plekkies.. Zijn mandje in de vensterbank.. En met stip op nr 1: mijn schoot
Hier een rustig dagje. 5 DPO alweer, schiet voor mijn gevoel alweer lekker op. Ben ook weer aan het tempen (zou ik deze maand niet doen ), maar ik ben te nieuwsgierig om te kijken of ik ook een dip heb en of ik kan zien dat mijn temp hoog is. Dus toch maar opgepakt vanmorgen. @Vraag van de dag. Hier geen dieren en ook geen behoefte aan. Misschien ooit een muisje, dat heb ik altijd wel graag gewild. Verder niet. Nog een vraagje. Wanneer je trekkerigr slijm hebt op de ene dag en de volgende dag cremig slijm hebt, is het dan zeker dat je vruchtbare dagen over zijn??? Ff voor de kenners .
Haha, het is een schat van een hond die soms nog denkt een schoothondje te zijn, maar daar is hij toch echt te zwaar voor Hij is soms ook een beetje te lomp haha. Hoop dat ik vanavond kan slapen... Toch best zenuwachtig voor morgen. P.s. Ik zie echt zulke leuke foto's voorbij komen, meeste hebben allemaal huisdieren valt me op. Wat ik me afvraag he... Ze zeggen dat honden en katten een zwangerschap kunnen aanvoelen nog voor je overtijd bent. Heel raar
Dat geloof ik wel. die van mij kwam ineens constant op mijn buik liggen toen ik zwanger was en aan mijn voeten, terwijl ze daarvoor altijd bij mijn vriend lag... apart he!
@ nieuwe dames: welkom hier en óp naar roze!!! @ Mompelientje: kijk..ik dnek dat je gister het begin van je piek te pakken had. Dus je hebt zéker nog kans vandaag!! Sucsex! @ CVO: beetje laat maar toch: rond je ei adviseert FF elke dag te klussen.... @ melk-achtige afscheiding: die heb je meestal vóór je echt vruchtbare afscheiding komt, is mijn ervaring. @ vraag van de dag: Ik zie zoveel leuke, grappige en mooie dieren voorbij komen!! Ik heb een kruising maine coon katertje van 5 maanden, genaamd Lugh en sinds kort -vooruitlopend op de komst van haar baasje en mijn geliefde woont mijn "pleegkat" Pien hier in. Zij is een Europese korthaar van een jaar of 8. Lugh is grijs gecyperd met witte voetjes en een befje, Pien is bruin gecyperd. Lugh lijkt in álles -zowel karakter als bouw op een maine coon ( inclusief de zogenaamde Lynx tips, maar hij heeft - helaas- heen lang haar. Het is een bescheiden veehouderij, als je bedenkt dat ik met mijn eerste ex had: 6 volwassen leguanen, 3 schildpadden en 1 skink, 6 kippen, 2 katten en 1 geredde eend Fotootje van dochterlief met Lugh en eentje van mij met Pien:
@Hellen. Haha ok dan. Nou mijn ei is wel geweest hoor, zit altijd tussen dag 12 en 15 in (zit nu op dag 19). Was gewoon ff benieuwd hoe dat zit met het slijmverlies. Thanx!
Ja huisdieren kunnen dat aanvoelen, mijn vogel zat bij mijn tweede opeens luid te fluiten en lief te doen op mijn schouder......kinderen kunnen het ook.....mijn oudste wist voordat ik het wist dat ik zwanger was, klapte op mijn buik, keek me aan en zei ha ha, tot twee keer toe. Deze keer zei hij ook dat ik een been in mijn buik had en vorige week vrijdag opeens van niet.....Hmm.......dacht k toen..... Morgen middag avond nog twee en half uur naar school, kerst diner met kids, geen zin in maar vooruit...... En dan voorbereiden voor 1e verjaardag jongste....
Oww..whahaha sorry Hanna Mom. Maar goed: uit onderzoek door - ik meen Betty?- bleek al dat vrouwen tijdens een succesvolle ronde op hun dagen DPO allerlei types cervixslijm meldden. Zolang je geen jeuk hebt, is het dus niets bijzonders ..
Ik heb een nieuwe vraag van de dag voor morgen: Waar word jij blij van? Dit mag méér dan één ding zijn, hoor. (Pas na middernacht antwoorden, he )
Van mijn temperatuur word ik alles behalve vrolijk... Ben eens benieuwd wat er straks in het ziekenhuis te zien is...