Nod lijst 1 tot 15 januari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pabbels, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm goedemorgen meiden........vraag van de dag komt nog......altahns mijn antwoord.....
    Hier weer getempt en weer 36,7 veel te hoog voor mij......snap daar dan weer niks van.....

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier word ik iig niet vrolijk van: lees net dat venkel niet goed zou zijn in de zwangerschap, omdat ik geen kaas kan eten eet ik veel venkel salami :$:$:$:$:$

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen

@goofy: in welke mate is venkel niet goed? helemaal niet of is het een beetje het kaneel verhaal? heb het in elk geval nog niet gehoord eigenlijk.

@vraagvanvandaag: waar word ik blij van? Van lekker eten, m'n gekke dochter, van de kerstkaarten die we binnenkrijgen, van een goede beoordeling, van na een lange dag lekker m'n bedje inkruipen... genoeg dus

nou ik vermoed dat m'n eisprong is geweest maar weet het niet zeker, heb er niet echt op gelet maar had vanochtend wat trekkerig gevoel links. Zou wel kloppen, zit volgens mij ergens richting dag 18 ofzo. we gaan het merken tzt.

zo samen gymmen met m'n dochtertje.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!

Ik had Renske beloofd vanochtend haar vraag van de dag te posten... Ik ga het dus toch maar even doen (ook al heeft Helen er al 1 verzonnen) Beloofd is beloofd zeg maar...

Hier het bericht van Renske:

Hier dan mijn vraag van de dag voor morgen:p

Hoe vieren jullie de Kerst en met wie?

Is niet echt een vraag om elkaar te leren kennen, maar wel een vraag dat bij deze tijd past:p
    ------------------------------------------------
    Ik zal dan het spits afbijten..

Ik vier de eerste Kerstdag bij me schoonouders, gaan iets van een spel doen of films kijken en daarna gaan wij heerlijk koken voor ze.

De tweede Kerstdag komt mijn vader hier bij ons en zal zo ongeveer hetzelfde verlopen. Als iemand nog leuke tips heeft voor diverse activiteiten, ik hoor ze graag :D
    ------------------------------------------------

Dit antwoord mag je dan namens mij geven:p

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Maia, teveel aan venkel, maar ik at echt heel veel venkelsalami...van een italiaans winkeltje....juist omdat ik geen filet meer mocht geen osseworst allee soorten kaas niet omdat ik daar allergisch tegen ben sinds kort.....dus bij mij was met mate er niet bij.....schrik er wel een beetje van en zal volgende keer hier dus ook maar mee oppassen....

Zo schijnt kaneel ook eentje zijn die een innesteling niet echt bevordert, ik at voor mijn jongste veel stroopwafels, en heb dit gematigd naar een per dag, en zelfs na mijn eisprong een halve en een maand later was ik toen zwanger misschien toeval maar als het werkt werkt het.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nu waar ik vrolijk van wordt:

Bovenaan met STIP:

mijn zoontjes!!!!
    mijn man
    de kerstboom
    jonge dieren
    dat mijn dinnie straks komt
    de mooie foto's van gisteren
    dat ik over drie weken op wintersport ga
    enz enz enz....

Bovenal van een positieve test over een tijdje.....:D

7. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Helen, jouw vraag is meer tijdloos, zullen we die heel even bewaren en als pré kerstvraag die van Rens vandaag nemen?

Mijn antwoord op renskes vraag:

Wij vieren kerstavond bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is Oostenrijkse en daar is kerstavond (Heiligenabend) echt heilig. Het interesseert haar niet wat we de rest van de kerstdagen doen zolang we die maar vrij houden.
    Nou, en dan op eerste kerstdag gaan we naar mijn ouders die hebben een chalet gehuurd in drenthe en daar slapen we dan 1 nachtje en gaan we 's avonds uit eten op het landgoed. En dan 2e kerstdag gaan we rustig terug naar Rotterdam en dan hebben we heerlijk geen afspraken meer! Misschien naar Pathé, misschien een pizza bestellen. Lekker de tijd aan onszelf!

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Goedemorgen lieve meiden,

Ga zo reageren! Nu nog op bed op telefoon.
    Kut! Temp niet gestegen! Wat zegt dat? Toch niet mijn ei gehad? :(

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Betty: sgoed...we bewaren de vraag tot later.

@ huidige vraag: ik vier het met mijn lief en kind bij mijn familie. Han heeft geen familie (meer) en dus is het met ons cluppie. Ik vind het altijd erg gezellig.

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Vraag vd dag 1; er zijn zoveel dingen waar ik blij van wordt daar kan ik niet zomaar 1 ding voor opnoemen.

@vraag vd dag 2;
    1e kerstdag ga ik met m'n man naar m'n oom; de broer van m'n moeder. Zodat ook zij die dag in familie vorm nog een beetje in gedachte bij ons is :(.

2e kerstdag gaan we naar m'n schoonouders. Waarschijnlijk is mijn schoonzusje met haar vriend en zoontje er dan ook.

11. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Thanks Hellen! Anders vind ik het zo lullig voor Rens. Ik had de vraag om 8 uur moeten posten maar ik was te laat op mijn werk :cool:

Hoe bedoel je geen familie meer? Helemaal niet? Ook geen tantes/ooms etc? Jeetje... Wat een gek idee moet dat zijn...

@Kit: Irritant is dat he! Als ik je chart zo zie dan is je temp wel hoger dan het grootste gedeelte van je 1e fase, maar die ene piek van 2 dagen geleden gaat straks het plaatsen van je kruis in de weg zitten ben ik bang...

12. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen allemaal!

Dat was even wat werk om bij te lezen maar het is wederom gelukt :)

Vraag van de dag: Ik ga lekker op vakantie met mijn vriend, een paar dagen naar Scandinavië. Heerlijk ontspannen van alle drukte op het werk. En het leuke is ook nog eens dat ik tijdens tweede kerstdag, als het goed is, mijn ei heb!!!! Meer ontspannen kan ik dus niet zijn, hopelijk voelt de baby-to-be dat ook aan.

Fijne dag allemaal!

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    beantwoord de vraag van de dag Straks...
    zit in in de wachtkamer bij gynaecoloog...
    gelukkig deze keer maar 1 dikke buik hier...

best wel weer een beetje nerveus...
    ben benieuwd of ze wat zien... want mijn temp was weer erg laag...

14. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @suusjelove. Succes!!!

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag Ladies,

Waar word ik blij van! Als mijn kind met een glimlach altijd wel wakker wordt en ons dan als eerst een dikke knuffel en kus geeft...en in alle talen vermeld dat hij van ons houdt! * smelt *

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ok, nieuwe vraag ;)

Vier de kerstavond samen met mijn mannetjes, 1e kerstdag komt mijn schoonmoeder bij ons eten.....en 2e kerstdag komen vrienden bij ons eten...voor de rest doen wij er niet zoveel aan....

17. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Spannend Suusje! Succes meid!!

@Betty Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. Heb ook vaak genoeg een cyclus overgeslagen, dus dat zou ook nog kunnen. Had wel vruchtbaar slijm. Dat zou ik dan niet moeten hebben? PF, idd frustrerend. Ik denk dat ik zo maar ovutesten ga halen. Kijken of ze negatief zijn! Dan zit ik iig niet te stressen met klussen. Mijn man wordt gek van me.

Gisteren dikke strijd gehad omdat ik weer zonodig "moest" Ik voelde me afgewezen omdat zijn hoofd er niet naar stond. Toch maar aan de gang gegaan en zonder resultaat. Dat is me echt nog nooit overkomen, dat een man, mĺjn man niet klaar kon komen. Het klinkt misschien wat overdreven maar ik heb er echt een traantje om gelaten en het zit me nog steeds niet lekker :(

Vraag van de dag: Kerstavond bij mijn ouders met mijn broer, zusje en aanhang. We gaan daar 's middags heen, doen cadeautjes, blijven eten en op tijd weer naar huis zodat Joah naar bed kan.
    Eerste kerstdag zijn we bij mijn schoonmoeder. Met schoonzusje, man en drie neefjes. Daar geen cadeautjes (wij kopen wel wat voor de jongens) en aansluitend eten.
    Mijn man zijn ouders zijn gescheiden. De band tussen mijn man en zijn vader is altijd heel slecht geweest. De laatste tijd (sinds Joah er is eigenlijk) gaat het een stuk beter, maar geloof dat samen de kerst vieren er nog niet in zit. Super lieve mensen trouwens, allemaal.
    Dus tweede kerstdag lekker met z'n drietjes :)

18. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Succes Suusje!

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Kit is vervelend he, wij hebben dat ook weleens gehad hoor...daarom zeg ik mijn man ook niet meer hoe of wat! Is beter en hij presteert tien keer beter.....

even ego....

Zooo mijn man heeft net het luchtalarm af laten gaan in ons huis hahaha, want ik heb de medicatie weer moeten slikken en dat vijf dagen lang ;) dus iedereen ZOEK DEKKING! :D

20. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Goedemorgen allemaal!!!

Weer zo'n leuke vraag!!! Nogmaals Betty, vindt het goed bedacht van je!!!

Enne wat betreft de vraag van Rens;
    Ik heb echt een kerstkindje... Duss ik vier altijd 1e kerstdag mijn verjaardag!!! Iedereen komt dan bij ons... Heel gezellig maar zo'n geregel!!! Daarom hebben wij ook de regel dat 2e kerstdag lekker voor ons zelf is!!!! En heb nu maar bedacht dat we knijpertjes en rolletjes gaan maken 2e kerstdag.... :D:D

Deel Deze Pagina