Hihi 1 ding is in ieder geval zeker: als er een kindje mag komen dan begin ik in ieder geval niet meer met de pil na de geboorte...! Dan maar met condooms een poosje ofzo tot we voor een 2de gaan... Na het stoppen kom je er eigenlijk pas achter wat voor troep het wel niet is!:S (aldus mijn mening...)
Pfff kut zeg Suusje Hoop dat het een momentopname was en dat het over een paar weken gewoon beter is! Lullig ook dat er niet echt de tijd voor je werd genomen bij de gyn. Ik weet niet meer wie het zei, maar misschien is het inderdaad goed om naar een fertiliteitsarts te gaan, als je daar niet al zit natuurlijk. Ik loop zelf in Voorburg (ìets te ver weg voor jou), maar ze nemen altijd volop de tijd en ik krijg standaard een echo. Denk dat ik de tip van Betty maar idd ter harte neem. Normaal gesproken ben ik ook niet zo drammerig. Is ergens ook wel logisch dat het niet leuk is voor hem om onder druk te presteren. Daarna ook nog eens dat "je-vindt-me-niet-meer-lekker-drama" aan zijn hoofd Kreeg net een heel lief whatsappje van hem. Vanaf nu is het dus even hard to get Rot van je temp btw. Ik snap er momenteel ook weinig van! @Mompelientje. Lekker genieten hoor meid! Die zorgen voor wat je wel of niet mag eten komen wel als het zover is Te veel van iets is trouwens nooit goed @Maia Is ook zo hoor. Ik wil dan gewoon te graag en trek het mezelf aan als hij niet wilt. Mja, als hij het bij mij af wilt dwingen, dan ben ik ook niet blij @Noli Ontpillen kan best wel eventjes duren. Ik weet van mezelf dat ik aan de pil maar 3/4 dagen menstrueerde en zonder pil zijn dat er 5/6. Volgens mij is dat wel normaal.. Ik ben trouwens ook geen voorstander van de pil.
@Martine: Ik bedoel het alleen maar goed hoor! je hebt helemaal niks aan die open vragen. Zoals ik al eerder zei: wij zijn geen doktoren hier. Ik vraag me op zo'n moment af wat je dan wil horen van ons. Dat je zwanger zou kunnen zijn? Want ja, dat kan. Maar het kan ook net zo goed niet. En dan gaan wij je vertellen dat je plopjes in je buik kan voelen als je zwanger bent en dan word jij helemaal blij en dan word je straks ongesteld en dan ben je helemaal teleurgesteld... Probeer je (zeker zo vroeg in je cyclus) niks aan te trekken van al die symptomen en ga gewoon genieten van het zwanger worden. Als het onverhoopt niet binnen een half jaar lukt dan kun je je altijd nog om ik weet niet wat gaan zorgen maken. Dat doen wij hier genoeg namelijk... Liefs BB
Ik kan het niet meer bijhouden hoor hahaha.... Ben wel een beetje bij gelezen, maar kan echt niet antwoorden op heel veel dingen, want ben het alweer vergeten . Vraag van de dag: lekker standaard, Kerstdag 1, bij mijn schoonouders Kerstdag 2, bij mijn ouders Ff een ego vraag: van het weekend (t/m gisteravond) goed geklust. Van zondag t/m di avond menstruatie achtige klachten, di ochtend een positieve ovu test. Maar nu heb ik vanaf vandaag een enorm spanningsgevoel in en rondom m'n buik? Wat denken jullie, zou m'n lichaam dit doen of zitten de zenuwen tussen m'n oren????
@Suusje, jee wat een vervelend nieuws. Sterkte! Weet je al hoe het nu verder gaat. Wat er gaat gebeuren enzo? @vraagvanvandaag: 1e kerstdag vanaf 's ochtends bij mijn ouders. Eerst ontbijten, dan kadootjes. De rest van de dag film kijken, spelletjes doen etc. En 's avonds tapasdiner. 2e kerstdag vieren we thuis. En dan komt mijn beste vriendin 's middags met haar 3 kinderen. Ze blijven ook eten (gourmet). Hier: Ik heb vanmorgen gewerkt, vanmiddag vrij omdat de kinderen ook vrij zijn vanmiddag. En nu heb ik lekker vakantie tot 2 januari. Heerlijk! Vanavond hebben de kinderen kerstdiner op school en mijn man en ik zijn ober. De kinderen vinden het allemaal erg spannend en zijn dan ook erg druk momenteel pfff.
Heey Meiden, Zo daar ben ik dan eindelijk. Eindelijk die boodschappen in huis voor de feestdagen, jeetje wat een werk!! Me auto zat stampvol.. Betty.. Bedankt voor het plaatsen meid Hellen.. Je had overigens wel een leuke vraag bedacht Lianne.. Haha wat een leuk verhaal van die rolletjes. Ik ben gek op die nieuwjaarsrolletjes en eet ze dus ook al in het oude jaar gewoonweg omdat ze zo lekker zijn Goofy.. wauww je hebt dus eerder je ei!!! Spannenddddd.. De rest ben ik alweer kwijt Ik heb het nog erg druk de hele dag moet nog van alles doen.. cadeautjes inpakken enzo! Ik spreek jullie snel weer meiden
ja ja ik snap je punt... ik zeg toch... ik laat het allemaal op me afkomen & wacht met vragen stellen tot het een "nuttige" vraag is... & nee het is niet dat ik horen wil dat ik zwanger ben, tuurlijk lijkt me dat wel leuk, maar ben nog maar net met de pil gestopt dus het kan altijd nog, maar was gewoon benieuwd of iemand het herkende...
Suusje.. ik vergeet helemaal op jouw te reageren sorry Wat een rot bericht zeg en wat naar dat je na 5 minuten alweer buiten stond hopelijk krijg je de volgende keer beter nieuws te horen en was dit een moment opname.. ik hoop het zo.
Even een kleine irritatie, ik lees net een beetje terug en lees dat er iemand wat vraagt en er nogal een onfatsoenlijk antwoord op krijgt. Kunnen we het alsjeblieft een beetje vriendelijk houden. Dit is een NOD forum er zitten hier zo'n 60 vrouwen te wachten op hun NOD, dus het is juist hier de plek om dingen te vragen of te vergelijken en te kletsen over je aankomende NOD Dus vraag lekker los, als iemand het niet weet of niet hetzelfde heeft hoef je niet te reageren, thanks
Mag ik even vragen waar je je mee bemoeit Manu? Volgens mij ben jij degene die hier nu olie op het (niet bestaande) vuurtje gooit. Ik geef gewoon goedbedoeld advies. Als iemand een vraag stelt dan heb ik het recht om daar een antwoord op te geven ook al is het misschien niet helemaal wat iemand wil horen. Ik probeer iemand die net is begonnen aan het zwanger worden traject te behoeden voor zich blindstaren op eventuele klachten en symptomen. Geniet gewoon van die eerste spontane maanden. Er is straks, als het traject onverhoopt wat langer duurt, nog genoeg tijd voor zorgen en letten op allerhande symptomen.
rustig dames ! ik heb het punt begrepen & laten we er nu maar over ophouden. ik laat het allemaal op me afkomen, dan zie ik het wel. het is gewoon allemaal nieuw voor mij, omdat ik nog nooit zwanger ben geweest, en pas met de pil ben gestopt. mijn lichaam doet nou eenmaal anders dan anders... & ik stel even geen "nutteloze" vragen meer, dus relaxed ! ik zie het allemaal wel !
Ff een ego berichtje.. Snap er ff niets van.. heb sinds vandaag cremerige afscheiding..af en toe kun je 'sliertjes' trekken... en heb nu een donkere streep op mn ovulatietesten... véél eerder in vergelijking tot vorige maand... en we zijn alleen dinsdagochtend aan het hobbyen geweest...
@Martine: Meid, je mag hier van alles vragen, daar is dit topic voor. Ik kan alleen weinig met "wat zou dit kunnen zijn"? Dat weten wij namelijk ook niet En nou gewoon gaan genieten van een spannende tijd en hopen dat je heeeeeel veel sneller zwanger bent dan ik @Lianne: KLUSSEN jij vanavond!
Haha... klopt betty... hier verheugd iemand zich er al op... haha.. vindt het alleen zo vroeg... maar goed.. niet ieder cyclus is gelijk blijkt wel weer...