@Rammetje Het hangt in de lucht hoor, die temp die raar doet Benieuwd hoe jouw temp morgen is! Je zit nu 5 dp. Innestelingsdip zou kunnen dan, toch? @Suusje Jeej! Succes meid. Ik duim voor je!
goedemorgen! ik heb even niet echt teruggelezen, wel dat suusje redelijk snel weer weggebonsjoerd werd, dat vind ik niet echt netjes het is toch allemaal onzeker en helemaal met zo'n uitslag, mogen ze wel iets meer tijd voor je nemen vind ik. @vraag: mijn tandenborstel @susyq: jaaaa de 100 jarige man, geweldig boek!
@ suusje: goed nieuws!! nu maar duimen @ minnie: dan zitten we in t zelfde schuitje. Maakt wel dat ik in ieder geval iets ongemakkelijker op 't wachtbankje zit @ vraag van de dag: naast alle noodzakelijke dingen neem ik altijd een paar boeken mee en standaard teveel schoenen
Wat lief dat jullie zo blij voor me zijn... Ik ben het zelf ook heel erg blij maar verwacht er niet veel van want de kans is klein... @Rammetje ik heb geen idee of het te vroeg is voor een innestellingsdip... @Kit hoop dat je snel een kruis krijgt...
@mompelientje: Ja klopt, ik ben 20.. Maar er is al vroeg pco bij mij ontdekt. Mijn bms is ook heel dun, en ja door de pco geen eisprong Ben ook heel onregelmatig ongesteld, vandaar dat ik daar ook medicijnen voor krijg om mijn cyclus onder controle te krijgen. De pil werkt namelijk ook niet goed bij mij. Maarja, ik gebruik de metformine dus voor insulineresistentie en femara om de follikel te laten groeien en pregnyl voor de eisprong. Thnxx voor alle succes.. Ben best zenuwachtig. Laat het rustig over me heen komen. Laat me niet gek maken door de bijwerkingen van pregnyyl
ik heb ook welleens hetzelfde wat betreft temp als jou, vul morgen eens in met 1 tiende hoger als vandaag, denk dat je dan wel een kruis krijgt.
@ Suusje: je hebt er maar ééntje nodig die jouw eitje bereikt. Ik weet nog dat ik 3 jaar geleden rond deze tijd te horen kreeg dat ik niet zelf zwanger zou kunnen worden omdat ik anovulaire cycli had. Maar nét toen die maand had ik wél een ei en precies op het goede moment. Ik hoop, dat dit jou ook wat moed zal geven. Artsen hebben nog altijd relatief weinig te zeggen over het wonder van het ontstaan van nieuw leven
@ mamavanD: respect voor je overtuiging. Toch wens ik je in deze periode van nieuw licht ook welgemeend alle moois en goeds toe
meiden, mijn temp was vanmorgen aanzieneljk hoger terwijl ik maar 20 min later heb getempt dit heb ik normaal niet.l dus ben beneiuwd wat me tep morge doet als hij dan nog hoog is dan zou ik gister al me ei gehad hebben. Heb we 1 vele steek gehd in me linkerzij maar verder niet zoals normaal. Dus als over een aantal dagen blijkt dat ik me ei heb gehad dan wijdt ik dat dus wel aan de tarwekiemolie want ik heb normaal altijd tussen dag 12 en 15 me ei. Gelukig hebben we gister wel geklust. Ik had gister avond in ene in het centrum dat ik iets voelde lopen was allemaal slijm. Nu maar afwachten. Vraag van de dag buiten de benodigde verzorgingsproducten ga ik niet op vakantie zonder make up. Veel kleding, man en zoontje! liefs mamavanad
Ja 5dpo. Ik las dat het normaal rond 7-10dpo is dus ja ik twijfel een beetje. De ronde dat ik zwanger raakte had ik 6dpo een dip. Dus alles kan nog.
Dank je wel, ik wens jullie allemaal hier ook alle goeds toe. Maar ik vind dat je je medemens altijd het aller beste moet wensen en niet alleen met kerst"liefs mamavand
Ja dat klopt ook wel maar probeer het gewoon allemaal een beetje nuchter te bekijken om zo mezelf te beschermen tegen het verdriet iedere keer weer...
@MamavanD Ik denk dat het een beetje uit de context is gehaald Mijn man heeft namelijk nergens last van. Hij kon alleen deze keer niet presteren. Ik had er zelf teveel druk achter gezet. Dit was de eerste (en hopelijk de laatste) keer dat het gebeurde. Ik weet nu dat ik er niet teveel druk achter moet zetten Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen doet! Bij jou ook spannend wat je temp morgen aangeeft! @Rammetje Spannend! Zou zomaar kunnen hoor meid
Net uitgeprobeerd en dan krijg ik idd een kruis. Oh hoop zo dat mijn temp morgen weer wat gestegen is! Dank je wel voor de tip
ja ik heb dat idd ook altijd en als ikdan een dipje heb dan geef ik na 2 dagen de 3e dag aan en dan krijg ik een kruis. hopelijk hebben jullie genoeg geklust? liefs mamavand
Ha meiden, ik was heeel druk dus even niet aanwezig geweest hier. Wel alles bijgelezen hoor! Even kort voor nu: Ik ben vandaag jarig!!!! En ik heb hoge koorts Bezoek dus maar afgebeld. Zie iedereen met kerst gelukkig al weer. Mijn lieffie had wel heel fijn verse, warme croissants en zo voor me gemaakt en een hele stapel cadeautjes!