Gefeliciteerd Evira !! @hier: temp gedaald weer ???? Snap er niks van..... We gaan lekker zo op weg richting Brugge ! Heel veel zin in !! Fijn weekend alvast iedereen!!!
Ja zo'n beetje om de dag! 16e cyclusdag ook, wanneer mijn ei vermoedelijk was. Daarna niet meer geklust.. Hoop dat we goed zaten! We gaan het merken.. Hoop zo op meer roze deze maand. Zou een mooi begin zijn voor het nieuwe jaar meiden! Lekker met z'n allen op roze
Evira gefeliciteerd meid!!! Balen dat je ziekjes bent. Hoop dat je, ondanks dat, toch nog een leuke dag hebt. Veel beterschap voor jou! @Lola Kan dat niet je ei zijn dan?
Pff wat een nacht heb ik achter de rug! Het hoesten blijft maar, wordt er gek van! Duurde een poos voor ik de slaap kon vatten en toen ik BIJNA sliep, kreeg ik me toch een hoestbui! :S Zo heftig dat ik flink heb moeten overgeven. Gelukkig was mijn mannetje op tijd met een emmer! Daarna gelukkig vrij vlug in slaap gevallen. Zolang je slaapt, merk je vaak niet veel van het hoesten!
Noli! Ken je Daro thijmsiroop? Misschien dat dat helpt? Beterschap ook voor jou! Het heerst hier zeg..
Heb hoestsiroop van Natterman, zit namelijk codeïne in, maar mag allemaal niet baten terwijl het anders altijd helpt.
Ow en nog positief nieuws: mijn menstruatie zit er weer op! Bijna een volle week ongesteld geweest, dus ben benieuws wat mijn cyclus gaat doen! Gewoon maar lekker aan de klus dus!
Goofy.. Gefeliciteerddd met je kindje maak er een ontzettend leuke dag van! En vergeet niet om veel foto's te maken Evira.. Jij gefeliciteerd met je eigen verjaardag. Jammer dat je je zo voelt, maar hopelijk knap je snel weer wat op Suusje.. Yeaahhh! Ook al is de kans klein volgens de doktoren, er is er toch echt maar 1 nodig! en als die ene nou even een sprintje gaat nemen, hoop ik dat jij 2012 mag beginnen (mooi toepasselijk op 1 januari) als aanstaande mama Lola.. Veel plezier en maak er een mooi weekend van Kit.. Voor jou is het wachten dus aangebroken, spannendddd Betty.. Veel succes vandaag, hopelijk word er snel een serieus bod uitgebracht
oh, ik hoop zo dat het deze kerst aan mijn deur voorbij gaat. Heb wel weer zin in een normale, gezellige kerst! verder snap ik het niet meer. Ik heb last van enorme steken in mijn stuitje en buik. Gister tijdens het klussen kreeg ik enorme pijn in mijn baarmoeder in bepaalde posities en mijn vriend mocht echt niet aan mijn borsten zitten want die waren een partij gevoelig. Gyn heeft 5 dec. nog een test gedaan en ik was niet zwanger, volgens mij heb ik daarna niet meer geklust.... Naja, misschien toch nog een echte menstruatie die er aan komt. Eerst maar eens naar de kappert en straks de stad in ook leuk!
souries, ik heb ook altijd zo pijn met vrijen als ik me ei heb. dan is het ook idd in bepaalde posities heel pijnlijk. misschien heb je wel eisprong? fijne middag in het centrum. liefs mamavand
@Rammetje nee hoor helemaal niet te vroeg voor een dip, bij mijn jongste had ik de dip op dag 3 al....... @Suus, sjonge als ze hadden gekeken had je nu wat zekerheid gehad. @Kit ik zou voor de hoogste ook gaan
@Beterschap Evira en gefeliciteerd!!! @Renske thanks voor je felicitatie......hij vond de ballonnen en slingers erg mooi. Wel veel afzeggingen maar ach....als dat het belangrijkste is...
Net bij gyn geweest.......Suus ze bestaan echt, gyneacologen met gevoel en begrip.....man man man wat een geweldige fijne man was dit (nog niet zo oud en nog niet zo lang van de opleiding af. Nam alle tijd.....ook voor mijn verhaal en toen ik zei ik heb nog wel wat vragen, uiteraard zegt zullen we straks even over hebben kijken we eerst of alles schoon is.....en tot onze verbazing rijpten er al twee prachtige eitjes....niet gemeten maar de ervaring die ik heb zijn ze al aardig aan het rijpen.... Wat een mooi iets dat mijn lichaam het weer zo oppakt, dit is echt de mooiste echo naast een zwangerschaps echo die je kan hebben. Verder zei hij dat als er weer een (v)mk zou komen waar hij de kans niet groter van acht, dat ik dan direct een afspraak mag komen maken dan gaan ze verder kijken. WAUWWWWW........ Dus ik ben blij eigenlijk, en het voelt nu iid ook echt als een afgesloten iets, VOLLE KRACHT VOORUIT!!!
Goofy.. Wat een fijn nieuws en wat ontzettend fijn dat je lichaam alles weer zo oppakt! En nog mooie groeiende eitjes.. wauww! Je kunt dit hoofdstuk nu idd afsluiten en met volle kracht vooruit en hopelijk ben je snel weer zwanger. Toch erg prettig he een begripvolle gyn.. dat is zo belangrijk! Maak er een gezellige dag van en ach, als jullie het maar gezellig maken met hem dat vind ie vast al helemaal oke
b wish@ 12 miljoen , zou het genoeg zijn , veel succes met wachten suusje@ wat fijn dat je eindelijk weer een ei hebt, ik ben ook op zoek, ben bang dat het wel even gaat duren bij mij meiden wat een ziekenboeg hier , allemaal beterschap en weer gezond de feestdagen in ambrose@ fijn dat je kereltje zich weer wat beter voelt bb@ succes met de kijkers kit@ het lijkt alsof je man een hopeloos geval is zo hoe snel kan iets uit zijn verband getrokken worden zeg. ik ben blij dat het maar bij 1 keer gebleven is evira@ gefeliciteerd , jammer dat je ziek bent vraag van de dag@ wat niet mag missen in mijn koffer zijn de knuffels van mijn kinderen , voor de rest ach alles is te koop